Hakutulokset

  1. Beau Brummell

    Onko täällä ollu keskustelua huomisesta kohun aiheuttaneesta Neljät Häät ohjelmasta?

    Ei ollu heilläkään helppoa, kun kaikki häät oli kaikilta osin aivan kamalat. Tämä oli eka kerta kun katsoin tämän ohjelman. Lienee kaikki jaksot samanlaisia?
  2. Beau Brummell

    ÄÄNESTYS! Ruokahaaste vol. 36: Raparperi

    Meteli seis. Hänellä oli mielestäni edustavin kuva, kävin tiukan kamppailun Keittiönoidan ja Meteli seis'n välillä.
  3. Beau Brummell

    Onko täällä ollu keskustelua huomisesta kohun aiheuttaneesta Neljät Häät ohjelmasta?

    Punapään hääpukeutuminen on hieman hakusessa.
  4. Beau Brummell

    Inhottava ketju, jossa voi haukkua kavereita selän takana heidän lasten kasvatuksestaan :)

    Mulla on yks tuttava, joka saattaa kotonaan pyöriä aika pätkässä lastenkin ollessa läsnä. Nykyään lapset on jo aika isoja kaikki, mutta se on tehnyt sitä kyllä varmaan aina. Nykyään varmaan ne lapset varmaan lähinnä häpeää mutsiaan. Kun se käy röökillä kuistilla, varmaan koko tienoo kyllä tietää...
  5. Beau Brummell

    Onko kellään kokemusta Elisa Viihde-palvelusta?

    Meillä on Elisa Viihde, oli jo silloin kun se vielä oli SaunaVisio ja palvelunahan se on sinänsä mainio. Siis idea on hyvä. Meillä on se uusin Viihteen boksi, sinivalkoinen Pace, ja se on kyllä susi jo syntyessään. Kanavat katoilee itsestään, kanavahaun joutuu tekemään väh. kerran päivässä...
  6. Beau Brummell

    Miten te puhdistatte Moccamasterin vesisäiliön?

    Sitruunahapolla mä putsaan keittimen. Ja kaadan veden säiliöön aina vain siihen tarkoitetulla kannulla, en ikinä käytä kahvipannua veden annosteluun. Sen säiliön mekaaninen puhdistaminen tosiaan on hankalaa. Meillä on sellaista vettä, että se jostain syystä värjää esim. kylppärin valkoiset...
  7. Beau Brummell

    Mentiin 2,5 vuotta sitte maistraatisa naimisiin,mutta....

    Juhlien pitäminen ei ikinä ole tyhmää eikä turhaa! Bileet pystyyn vaan! Juhlitte kaikki juhlimatta jääneet häät, ristiäiset, synttärit, nimpparit ja kumminkaiman valmistujaiset samalla kertaa! :)
  8. Beau Brummell

    Oulun kuppilat/kapakat

    -Pub Graali Aleksanterinkadulla. Se on perussiisti paikka. -Torinrannassa on siisti bisnesväen paikka Petrellin Saluuna. Siellä on perjantaisin ja lauantaisin rockhenkistä elävää musiikkia. -Ketjupaikoista Heminway's Rotuaarilla. Siisti sekin. -Torilla on useampi terassi, jos nyt vain...
  9. Beau Brummell

    G:mikä on kaikkein kallein autoremppa mikä teidän autoon on tehty?

    Vajaa pari tonnia tähän nykyiseen. Uudet kannet, nokka-akseli, jakopää ja syyläri siihen ainakin silloin vaihdettiin, niin ja taisi tulla uusi laturi myös. Alakertaan ei tehty silloin mitään. Edelliseen käyttöautoon meni kans heittämällä useita satasia, kun moottorin kolkatuksen syyksi...
  10. Beau Brummell

    Liiton päiväraha ja lomakorvaus. Asiasta tietäviä?

    Mä sain viime kesänä tällaisen päätöksen ekaan ansiosidonnaishakemukseen: "Teillä ei ole oikeutta työttömyysetuuteen, koska saamanne lomakorvaus on jaksotettu viimeisimmästä työsuhteesta saamanne palkan perusteella. Lomakorvaus on 635,00 e. Jaksotuksen perusteena oleva palkka on 1620,95 e...
  11. Beau Brummell

    jos lähihoitajan palkka on KVTES:n mukainen niin paljon se on?

    JHL:n sivuilta: Julkisten ja hyvinvointialojen liitto - Palkkaus Nuo siis kunta-alan palkkoja. Sairaanhoitopiirien ja yksityisten työnantajien palkkaus varmaan eroaa noista.
  12. Beau Brummell

    Jaksatko juosta 10 km?

    Niin, mä aloitin tällaisen ohjelman, vasta eka viikko menossa, mutta toivon, että tuloksia tulee ohjelman tahdissa: Couch to 5K
  13. Beau Brummell

    Jaksatko juosta 10 km?

    Ne, kenellä on älypuhelin, ladatkaa luuriinne joku sovellus, joka mittaa matkaa ja aikaa. Sellaista mä käytän, saa tällainen tilastofriikki tarkat lukemat! Mä käytän ilmaissovellusta nimeltä RunKeeper, mutta on niitä muitakin. Ja en, en todellakaan pysty juoksemaan 10 km.
  14. Beau Brummell

    källyppi, vastaa jos uskallat

    Akseli vai Aleksi? Akseli sinappi vai ketsuppi? Ketsuppi punainen vai sininen? Sininen Mauno Koivisto vai Martti Ahtisaari? Mauno Koivisto Ranska vai Englanti? Englanti intiaani vai eskimo? Intiaani Kiia vai Miia? Kiia kauhuelokuva vai komedia? Komedia edestä vai...
  15. Beau Brummell

    En ymmärrä miksei koululaisille voida jakaa todistuksia jo huomenna

    Joo täälläkin on juhlat jo menneet. Yleensäkin täällä meillä päin se varsinainen kevätjuhla on viimeisellä viikolla jonain arki-iltana, ja lauantaina on koulua tyyliin 9.00-9.20, kun haetaan vaan ne todistukset ja syödään jäätelöt.
  16. Beau Brummell

    Ajatteletko mitään ihmeempiä nuoresta naisesta joka tykkää Facebookissa sellaisista asioista kuin:

    No koska itsekin voisin tykätä noista asioista, ja joistain tykkäänkin, ajattelisin, että onpa samanhenkinen ihminen! ;)
  17. Beau Brummell

    Siis sanokaa nyt, miten mä saan fb:hen profiilikuvaksi...

    Sulla varmaan aukeaa se kuva sellaiseen erilliseen 'ikkunaan' (se on muistaakseni "theater" nimeltään englanniksi)? Kun viet hiiren sen kuvan päälle, sen alalaidassa näkyy linkit "tag photo", "options", "Share" ja "Like". Sieltä Options-kohdasta voit asettaa sen kuvan profiilikuvaksi.
  18. Beau Brummell

    Mitä ajattelet naisesta, joka ei käytä vihkisormusta eikä koskaan FB:ssa puhu miehestään?

    Mä en käytä vihkisormusta, kun onneton pienennytin sen liian pieneksi ja se ei mahdu enää sormeen. FB-päivityksissä en ole varmaan kertaakaan viitannut mieheeni. Kummatkin ollaan FB:ssä, mutta eipä tuo mieskään näköjään minua koskevia päivityksiä tee. Eli enpä sen kummempia johtopäätöksiä...
  19. Beau Brummell

    Ketkä kyttäs nuorena MTV:tä?

    Joo, ei sieltä musiikkia tule enää, liikaa kaikenlaista tosi-tv-paskaa á la Jersey Shore. Ainakin Suomessa kai näkyy kanava MTV Music, jossa siis ilmeisesti näkyy niitä musiikkivideoita, joita ei enää näy orggis-MTV:llä.
  20. Beau Brummell

    Minkä ikäsiä vanhempasi olivat, kun synnyit?

    Äiti täytti sinä vuonna 33 ja isä 37.

Yhteistyössä