Joo, pääsylkästä saattaa tosiaan olla kyse. Eikä tarkoitukseni muutenkaan ollut olla ilkeä, kunhan nyt vaan huvitti liiaksi, että olisin malttanut jättää komentoimatta. Pahoitteluni!ehkä se oli jarrusylinteri, muista että ollaan kaksplussalla
Joo, pääsylkästä saattaa tosiaan olla kyse. Eikä tarkoitukseni muutenkaan ollut olla ilkeä, kunhan nyt vaan huvitti liiaksi, että olisin malttanut jättää komentoimatta. Pahoitteluni!ehkä se oli jarrusylinteri, muista että ollaan kaksplussalla
Mä luulin että tässä kysyttiin mitä itse on maksanut auton remontista.olikohan vajaa 3000 , käytin auton merkkihuollossa vuosihuollossa
ooppeli ?Alle tonnin on aina jäänyt mut se kyllä kirpas kun kansirempan hinnaks tul 800..
Olis tuo viimeisin leviäminenkin tullut kalliiks jos sen olis teetättäny liikkeessä (pyöränlaakeri, iskarit ja iskarin yläpään hilut..), osiinkin kun sain menemään pelkästää jo useita satoja..
Nyt en oo uskaltanu ees kattoo paljon maksaa abs:in anturi..Jarrutkin pitäs laittaa..
2000 Auto hajosi, jotain häikkää moottorissa. Osia vaihdettiin kunnes käynnistyi taas, oli
kyllä viimeinen kerta kun siihen korjaamon autoni vien. Samaan autoon myös vaihdettu
pakoputkisto, katalysaattori, kaiken maailman pikkuosia ja sitten vaidettu kytkinsarja. Törkeesti
mennyt rahaa siihen. Niin, ja sitten vielä se syttyi palamaan, ja korjautin senkin! Nyt kyseinen
auto on jo jonkun muun aarre
Minullakin oli kerran auto jota sain laittaa jatkuvasti, onneksi vain pikkuvikoja. Vaihdoin siihen mm. polttoainetankin. Kansiremonttia en enää halunnut siihen tehdä vaikka mieluinen auto olikin, ei vaan tarpeeksi mieluinen.2000 Auto hajosi, jotain häikkää moottorissa. Osia vaihdettiin kunnes käynnistyi taas, oli
kyllä viimeinen kerta kun siihen korjaamon autoni vien. Samaan autoon myös vaihdettu
pakoputkisto, katalysaattori, kaiken maailman pikkuosia ja sitten vaidettu kytkinsarja. Törkeesti
mennyt rahaa siihen. Niin, ja sitten vielä se syttyi palamaan, ja korjautin senkin! Nyt kyseinen
auto on jo jonkun muun aarre
Peugeot 406, vuosimallia -96 Se oli ensimmäinen oma autoni, ja vieläkin ikävöin sitä <3 Muutama viikko sitten luovuin siitä kun jouduin taas kerran pulittamaan lähemmäs tonnin että meni katsastuksesta läpi. Siinä autossa kyllä vikoja riitti, mittarit ei toimineet, käsijarru rikki... Kansiremppakin tehty. Juuri ennen myyntiä hajosi sitten vielä ohjaustehostin, starttimoottori ja ja..
Saanko kysyä minkä merkkinen auto? Mulla oli kerran kans tuollainen rahareikä ja loppukaneetiksi se kans sytty palamaan mutta se kyllä paloi lunastuskuntoon. Ja vakuutusyhtiö makso siitä mulle enemmän kuin kukaan ikinä ois suostunu maksamaan jos oisin yrittäny myydä
Mulla jotenkin sumeni toi ajattelukyky, aina vaan hajosi uudestaan jotain ja aina korjautin kaiken. Ja vain siksi että auto oli niin rakas, ihan hullua, jokanen remppa maksoi enemmän kuin se romu oli arvoltaanMinullakin oli kerran auto jota sain laittaa jatkuvasti, onneksi vain pikkuvikoja. Vaihdoin siihen mm. polttoainetankin. Kansiremonttia en enää halunnut siihen tehdä vaikka mieluinen auto olikin, ei vaan tarpeeksi mieluinen.
Tuo kyseinen auto oli Rover 820, todella mukava ajaa ikäisekseen ja hintaisekseen.
Peugeot 406, vuosimallia -96 Se oli ensimmäinen oma autoni, ja vieläkin ikävöin sitä <3 Muutama viikko sitten luovuin siitä kun jouduin taas kerran pulittamaan lähemmäs tonnin että meni katsastuksesta läpi. Siinä autossa kyllä vikoja riitti, mittarit ei toimineet, käsijarru rikki... Kansiremppakin tehty. Juuri ennen myyntiä hajosi sitten vielä ohjaustehostin, starttimoottori ja ja..
Silloin kun pösö otti ja kärähti, olin sillä helsingissä menossa shoppailemaan. Olin edellisenä päivänä myynyt volvoni. No en shoppaillut en, meni sitten nekin rahat rakkaaseen autooni