G:mikä on kaikkein kallein autoremppa mikä teidän autoon on tehty?

svp harmaana
Jakopään hihna tais olla kallein 990 euroa, tais olla perushuolto samassa. Kaikki osat tuppaavat maksamaan melkoisesti meitin pirssiin ja niitä joutuu vielä tilailemaan ulkomailta. Viimeinen amerikkalainen auto, mikä tähän huusholliin tulee. Ajomukavuus tosin on omaa luokkaansa. :)
 
Alle tonnin on aina jäänyt mut se kyllä kirpas kun kansirempan hinnaks tul 800€..

Olis tuo viimeisin leviäminenkin tullut kalliiks jos sen olis teetättäny liikkeessä (pyöränlaakeri, iskarit ja iskarin yläpään hilut..), osiinkin kun sain menemään pelkästää jo useita satoja..

Nyt en oo uskaltanu ees kattoo paljon maksaa abs:in anturi..Jarrutkin pitäs laittaa..
 
ffff
2 500 euroa, bemarin turbo meni vaihtoon. Ennen tätä merkkiliikkeessä kysytty, onko turbossa vikaa kun vnkuu (kovaa) ja savuttaa. "Kato tyttö kun autossa on tehoja niin sitä savua tulee, ja turbon kuuluukin vinkua."
 
"vieras"
Alle tonnin on aina jäänyt mut se kyllä kirpas kun kansirempan hinnaks tul 800€..

Olis tuo viimeisin leviäminenkin tullut kalliiks jos sen olis teetättäny liikkeessä (pyöränlaakeri, iskarit ja iskarin yläpään hilut..), osiinkin kun sain menemään pelkästää jo useita satoja..

Nyt en oo uskaltanu ees kattoo paljon maksaa abs:in anturi..Jarrutkin pitäs laittaa..
ooppeli ? :D
 
Kansiremontti dieseliin puolitoista tuhatta euroa. Markka-aikaan vaihdatin Nissan Cherryyn koko moottorin, mutta se ei muistaakseni tullut kovin kalliiksi. Japanilainen tuontimoottori ja setä teki työt.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";26405737]Mä luulin että tässä kysyttiin mitä itse on maksanut auton remontista.[/QUOTE]

itse mä sen maksoinkin, mutta auton ostaja maksoi sitten mulle kun osti auton pois.
 
2000€ Auto hajosi, jotain häikkää moottorissa. Osia vaihdettiin kunnes käynnistyi taas, oli
kyllä viimeinen kerta kun siihen korjaamon autoni vien. Samaan autoon myös vaihdettu
pakoputkisto, katalysaattori, kaiken maailman pikkuosia ja sitten vaidettu kytkinsarja. Törkeesti
mennyt rahaa siihen. Niin, ja sitten vielä se syttyi palamaan, ja korjautin senkin! Nyt kyseinen
auto on jo jonkun muun aarre :D
 
2000€ Auto hajosi, jotain häikkää moottorissa. Osia vaihdettiin kunnes käynnistyi taas, oli
kyllä viimeinen kerta kun siihen korjaamon autoni vien. Samaan autoon myös vaihdettu
pakoputkisto, katalysaattori, kaiken maailman pikkuosia ja sitten vaidettu kytkinsarja. Törkeesti
mennyt rahaa siihen. Niin, ja sitten vielä se syttyi palamaan, ja korjautin senkin! Nyt kyseinen
auto on jo jonkun muun aarre :D
:LOL:

Saanko kysyä minkä merkkinen auto? Mulla oli kerran kans tuollainen rahareikä ja loppukaneetiksi se kans sytty palamaan mutta se kyllä paloi lunastuskuntoon. Ja vakuutusyhtiö makso siitä mulle enemmän kuin kukaan ikinä ois suostunu maksamaan jos oisin yrittäny myydä :D
 
2000€ Auto hajosi, jotain häikkää moottorissa. Osia vaihdettiin kunnes käynnistyi taas, oli
kyllä viimeinen kerta kun siihen korjaamon autoni vien. Samaan autoon myös vaihdettu
pakoputkisto, katalysaattori, kaiken maailman pikkuosia ja sitten vaidettu kytkinsarja. Törkeesti
mennyt rahaa siihen. Niin, ja sitten vielä se syttyi palamaan, ja korjautin senkin! Nyt kyseinen
auto on jo jonkun muun aarre :D
Minullakin oli kerran auto jota sain laittaa jatkuvasti, onneksi vain pikkuvikoja. Vaihdoin siihen mm. polttoainetankin. Kansiremonttia en enää halunnut siihen tehdä vaikka mieluinen auto olikin, ei vaan tarpeeksi mieluinen.

Tuo kyseinen auto oli Rover 820, todella mukava ajaa ikäisekseen ja hintaisekseen.
 
"sussu"
Bora jätti meidät joskus tienpäälle ja ei muutakun hinausautolla korjaamolle. Kaksoismassavauhtipyörä ja kytkin paskana ja jotain muutakin arvokasta hajosi. Auto korjaamolla about 2,5vko ja koko leikki kustansi yli 3000€
 
"xXx"
Kallein varmaan oli mun peruutuksen jäljiltä "pieni" pelti- ja ovifiksaus, olisko ollut kolmisen tonnia josta tosin selvisin 150€ omavastuulla, täyskasko kun oli.

Kallein ihan itse maksama oli jarruremppa, n. 500€. Ja siis merkkiliikkeessä korjattu, itsellä kun ei ole tiloja saati taitoa moiseen.
 
:LOL:

Saanko kysyä minkä merkkinen auto? Mulla oli kerran kans tuollainen rahareikä ja loppukaneetiksi se kans sytty palamaan mutta se kyllä paloi lunastuskuntoon. Ja vakuutusyhtiö makso siitä mulle enemmän kuin kukaan ikinä ois suostunu maksamaan jos oisin yrittäny myydä :D
Peugeot 406, vuosimallia -96 :D Se oli ensimmäinen oma autoni, ja vieläkin ikävöin sitä <3 Muutama viikko sitten luovuin siitä kun jouduin taas kerran pulittamaan lähemmäs tonnin että meni katsastuksesta läpi. Siinä autossa kyllä vikoja riitti, mittarit ei toimineet, käsijarru rikki... Kansiremppakin tehty. Juuri ennen myyntiä hajosi sitten vielä ohjaustehostin, starttimoottori ja ja..

Silloin kun pösö otti ja kärähti, olin sillä helsingissä menossa shoppailemaan. Olin edellisenä päivänä myynyt volvoni. No en shoppaillut en, meni sitten nekin rahat rakkaaseen autooni :D
 
Minullakin oli kerran auto jota sain laittaa jatkuvasti, onneksi vain pikkuvikoja. Vaihdoin siihen mm. polttoainetankin. Kansiremonttia en enää halunnut siihen tehdä vaikka mieluinen auto olikin, ei vaan tarpeeksi mieluinen.

Tuo kyseinen auto oli Rover 820, todella mukava ajaa ikäisekseen ja hintaisekseen.
Mulla jotenkin sumeni toi ajattelukyky, aina vaan hajosi uudestaan jotain ja aina korjautin kaiken. Ja vain siksi että auto oli niin rakas, ihan hullua, jokanen remppa maksoi enemmän kuin se romu oli arvoltaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla
Peugeot 406, vuosimallia -96 :D Se oli ensimmäinen oma autoni, ja vieläkin ikävöin sitä <3 Muutama viikko sitten luovuin siitä kun jouduin taas kerran pulittamaan lähemmäs tonnin että meni katsastuksesta läpi. Siinä autossa kyllä vikoja riitti, mittarit ei toimineet, käsijarru rikki... Kansiremppakin tehty. Juuri ennen myyntiä hajosi sitten vielä ohjaustehostin, starttimoottori ja ja..

Silloin kun pösö otti ja kärähti, olin sillä helsingissä menossa shoppailemaan. Olin edellisenä päivänä myynyt volvoni. No en shoppaillut en, meni sitten nekin rahat rakkaaseen autooni :D
:LOL:

Mulla oli kerran muutaman kuukauden Peugeot 406 ja se oli kyllä hyvin... öö ... :LOL:
Siihen piti esim moottoriöljyä lisätä 100km välein puoli litraa, se vuoti kuin seula :whistle: onneksi ei ollu oma...
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu
Vajaa pari tonnia tähän nykyiseen. Uudet kannet, nokka-akseli, jakopää ja syyläri siihen ainakin silloin vaihdettiin, niin ja taisi tulla uusi laturi myös. Alakertaan ei tehty silloin mitään.

Edelliseen käyttöautoon meni kans heittämällä useita satasia, kun moottorin kolkatuksen syyksi epäiltiin kulunutta jakopään ratasta ja liikkeessä vaihdatettiin se jakopää. Moottori oli kasattu aikoinaan autoliikkeessä osin väärillä osilla, joten piti metsästää oikeita vermeitä ympäriinsä, yksi termostaatin kopan pultti katkesi sisään ja muut tuollaiset hidastuttivat työtä. Eikä se edes ollut se vika, se on jossain alakerrassa. Joskus pitää avata se moottori ja katsoa mitä se on syönyt.
 

Yhteistyössä