Hakutulokset

  1. K

    Munasarjakivut kiinnityskipuina? Ennen raskaustestiä?

    Ne kuulut kiinnityskivut, minusta tuntunut että munasarjat räjähtävät kohta, oviksesta siis aikaa nyt viikko. Onko nämä niitä mahdollisia kiinnittymiskipuja vai jotain ihan muuta?
  2. K

    Miksi en raskaudu??

    Kuusi kiertoa jo ollut niin, että puuhat olleet juuri oviksen aikoihin. MIKSEN TULE RASKAAKSI!! Aikaisemmin tullut raskaaksi 1-2 kiertoa ehkäisyn poisjättämisestä :(
  3. K

    Haluaako joku seurata mun mahdollista odotustani?

    Mä nimittäin tiedän että hedelmöittynyt oon, mut kiinnittyykö se, alkaako raskaus..se jää nähtäväksi. AIVAN varma olen että hedelmöitys tapahtunut:) :D
  4. K

    Veikkaanpa että raskaana

    Mä en erehdy koskaan ovisajankohdasta, ja vaikka se nyt oli jo kierron 11.pvä niin veikkaanpa että tämä jänis on kovana helmikuussa =)
  5. K

    Eipä tiiä..

    Raskaana, tai ei, puolivuotias on kuopus :heart:
  6. K

    Yliluonnollisten otusten kerho perustettu!!

    Elikäs ilmoittautumaan vaan yv:llä :wave:
  7. K

    Nimmarin muutos:)

    Vaihdoin lähenevän kymppitonnin kunniaksi nikkini. Mentiin äärilaitaan :D
  8. K

    Jaa-jaa, mitähän tästäkin aattelisi..

    Testi näytti haaleaa viivaa. Enkä tiedä mitä se meinaa, koska ollaan ehkäisyä käytetty joka ikinen kerta. Mutta hormonitasapainonikin on ollut aivan sekaisin, kaikenlaista tiputtelua ollut jo helmikuusta asti, ja imetyksen/pumppauksenkin lopetin jo vajaa 3vko sitten. No, testailen uudelleen ensi...
  9. K

    Onko niin omituista jos opettaa lapsilleen käytöstapoja?!

    Tuli vaan ilmi jälleen kerran kun kampaajalla käytin lapset, istuivat nätisti odottamassa omaa vuoroaan hiljaa, toki välillä kuiskaten jotain mulle. Kampaaja oli että hän ei ole ikinä kokenut että 4 lasta täällä ja näin hiljaista. Toinenkin kampaaja sanoi siihen että totta, ja sitten kysyi että...
  10. K

    Lidlin vaipat nykyään (vrt.vuonna 2005&2006)

    Miksi niitä on huononnettu noin?!! :o Nyt ovat karkeita ja jäykkiä, kuten Liberotkin, kun kolmosen vaippa-aikoina oli paras mahdollinen vaippa :o Ja se raitakin jätetty pois mistä näki miten täysi vaippa, vaikkei sillä nyt oikein merkitystä ollutkaan. Miksi laatua huononnettu noin?! :/
  11. K

    Top Chefin suomalainen kokki?

    Oonko mä ainoa jonka mielestä se on tooosi NAMI! :laugh: Kavereiden kanssa juteltu siitä ja kaikki on toista mieltä, mikähän siinä kiehtoo :p :p
  12. K

    Mikähän vatsakipu 10-vuotiaalla?

    Toissailtana valitti että vasemmalla puolella paikka johon koskee, eilen illalla sama kohta ja sitten istui vessassa pitkään. Aattelin että ummetusta, mutta tänään taas sama juttu, vasemmalle "pistää" ja sattuu, ilman mitään vatsatautioireita. Mistähän kipu johtuu? Ja tietty lääkäriin...
  13. K

    Mikähän on rahallinen arvo lipastolla?

    Tuli tosta peilikysymyksestä mieleen, kun meillä suvussa kulkenut ikivanha(ja ruma..) lipasto, taakse maalilla vedetty v.1890, onkohan tuo numero vuosiluku vai joku ns.sarjanumero tms? Mut vanha se on, v.28 syntyneellä vaaripuolella perintönä ollut aikoinaan.
  14. K

    Ei juma, noi ikkunat tulee kohta sisälle..

    Tällaista myrskyä on yleensä syksyt läpeensä, mut nyt vielä tuo lumi vihmoo lisäksi ikkunoihin niin, että kuulee miten natisee ja nitkuu ikkunat. Parempi vetää edes rullaverhot alas ettei lasit tule päälle jos rikki menevät..
  15. K

    Pitääkö Facebook-sivuaan välillä tyhjentää?

    Kertokaas tollolle, voiko sinne loputtomiin vaan kirjoittaa vaikka 20 vuotta ja ikuisesti on vanhatkin kirjoitukset siellä, vai poistuuko vanhimmat automaattisesti sieltä vai pitääkö niitä itse poistella loppupäästä joskus? :ashamed:
  16. K

    Millä saa nopeimmin kuntoon TODELLA korppukuivat kädet?

    On siis niin kuivuneet, että iho halkeilee vertavuotavana, kuin elefantinnahkaa muutenkin yli ranteeseen asti. Tuo mun normaalisti käyttämäni käsirasva kun ei nopeasti korjaa näitä vaurioita enää :/
  17. K

    Jumaliste mä en kestä näitä menkkoja enää!

    Tuon kuopuksen synnyttyä on menkat "hiukkasen" muuttaneet muotoaan, alkoivat taas reilun kuukauden päästä synnytyksestä (onnellisia te, jotka saatte ilman olla imetysaikanne!) ja tää on ihan mahotonta..vuotaa kuin seula 8vrk, kuppia saa tyhjentää joka toinen tunti ettei tule jo yli, MIELETTÖMÄT...
  18. K

    Voiko 3kk ikäinen saada hampaita?!

    Tuo neiti kun autuaasti kuolaa kaiken aikaa ja puree/imee käsiäänkin, ja ylipäätään kaikkea mitä suun lähellä on, niin että maiskutus vaan kuuluu. Alhaalla näkyy ikenessä 3 pientä vaaleaa "nyppylää", mut muistan edellisistäkin että sellaisia ien-nyppyjä näkyi muutaman kuukaudenkin ennen...
  19. K

    Onko niin, jos samaa sukupuolta lapset, niin jää materiaalisesti vähemmälle lapset?!

    Juteltiin yhden äidin kanssa joka on kahden pojan jälkeen tytön saanut ja hän oli sitä mieltä että kun pojat olivat ainoat lapset, hän ei viitsinyt hankkia kummallekaan mitään erityistä, kun olisi pitänyt aina hankkia samantien kaksi samaa vaatetta/tavaraa mitä olisi halunnut lopulta vaan...
  20. K

    Maton pohja liimautunut kiinni lattiaan, millä irti?

    Ihan tosissaan kaipaan vinkkejä millä irroittaa tuo mikälie kumi(?)-juuttikerros lattiasta, ei auttanut liotus eikä rapsiminen, kiinni on kuin pikaliimalla lätättynä. Itkuhan tässä kohta tulee kun kokeillut kaikenmoiset pesuaineetkin irroittamaan tuloksetta :snotty:

Yhteistyössä