Millä saa nopeimmin kuntoon TODELLA korppukuivat kädet?

Kuorinta ja rasvaus.

Rasvallakaan ei ole loppujenlopuksi suurta merkitystä mitä laittaa, useimmat kuitenkin "menettävät" tehonsa nopeasti. Eli kannattaa vaihdella usein rasvaa mitä käyttää.

Toi hamppu, mikä jo mainittiin, on kyllä hyvä mutta pahan hajuista ja puolen vuoden käytön jälkeen sekään ei enää tehoa. Teho onneks palautuu kunhan pitää riittävästi taukoa.
 
Mulla tepsi viikon kuuri
Oli kyllä tuskaa, kun yölläkin kutitti! Käytin sekä Liposal-perusvoidetta (rasvaista) ja Dexem-Cremeä. Jälkimmäinen oli hyvä varsinkin kutinaan. Vältin hihojen pitämistä päällä, siis lyhythihaiset paidat aina kun mahdollista. Tiskasin hanskat kädessä. Vältin ylimääräisiä suihkuja. Viikon kesti, niin kädet toipuivat. Toivottavasti löydät keinon!
 
vieras
Apteekista saatava MiniDerm on ollut mun pelastus. Sillä rasvaan myös kyynerpäät ja pohkeet jotka tosiaan näillä pakkasilla ovat siinä kunnossa että iho rapisee itekseen pois :/
 
...
Kuorinta, rasvaus ja mahdollisimman vähän pesuaineiden kanssa tekemisissä! Hanskojakaan en suosittele käteen laittamaan, saattaa pahentaa asiaa entisestään niinkuin minulla ainakin tekee :/ Mulla on aivan rohtuneet kädet, pieniä haavoja ja verta tihuttaa.. Ei oo mukava keittiössä työskennellä kun käsiä joutuu pesemään jatkuvasti!
 
ei hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja mömmönmöö:
lemon juice and glycerin käsivoide auttaa
Pistäppä tätä halenneille käsille.kirveltää mukavasti.

Locobase (repair) valkoinen putilo mis oranssia tekstiä
ja repair hand creme 5% (eucerin)

Sit on tullut uusia rasvoja/voiteita jotka ohentaa nuita norsunnahkaihoja.Jokui d:llä alkava ja toinen oli muistaakseni p:llä alkava,tuo jälimmäinen on hirmu kallis ja sitä saa reseptillä.
Kysy apteekista neuvoja,mutta tuolla locobasella pääsee jo aika pitkälle.
Onko kädet tulehtuneet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja mömmönmöö:
lemon juice and glycerin käsivoide auttaa
Pistäppä tätä halenneille käsille.kirveltää mukavasti.

Locobase (repair) valkoinen putilo mis oranssia tekstiä
ja repair hand creme 5% (eucerin)

Sit on tullut uusia rasvoja/voiteita jotka ohentaa nuita norsunnahkaihoja.Jokui d:llä alkava ja toinen oli muistaakseni p:llä alkava,tuo jälimmäinen on hirmu kallis ja sitä saa reseptillä.
Kysy apteekista neuvoja,mutta tuolla locobasella pääsee jo aika pitkälle.
Onko kädet tulehtuneet?
Mistäs sen näkee?
:eek:
 

Yhteistyössä