Hakutulokset

  1. I

    Raskauden ensioireet?

    Tervehdys vaan kaikille, jotka tätä palstaa lukevat... Minulla on ongelma pohdittavana ja toivoisin teiltä apua. Menkat on nyt neljä päivää myöhässä. Melianet olen lopettanu viime elokuussa, siitä asti menkat olleet säännöllisesti (26-27 kp). Jos tässä kuussa ei ollut ovulaatiota ja kroppa vasta...
  2. I

    Ekat raskaus oireet??

    Yksi kuumeilija ja oireiden kuulostelija täälläkin. Olen aiemmin kirjotellu tuonne jonnekin toiselle "sivulle". Aavistelen, että jos kirjotan omista tuntemuksista (oireista) niin kohta ne menkat ajallaan taas alkaa... Oviksen bongasin selvästi tällä viikolla. Niin kovasti nipisteli ja koski koko...
  3. I

    Oireet ennen positiivista testiä

    Ei ollut pissatulehdus. Luin tuolta jostakin, että pieni alapään nippailu olisi yksi oire plussaamisen jälkeen... Plussaa en ole vielä saanut, mutta toiveikas olen huomisaamuun asti...
  4. I

    Oireet ennen positiivista testiä

    Heissan taas... Nyt epäilyttää... Nenä on tukossa, paleltaa (varsinkin iltaisin) ja pissattaa kovasti. Vatsaa juilii välillä kovastikin. Luin pissatulehduksen oireista... Niihin kuuluu ainakin vatsakivut. Jos menen antamaan pissanäytteen, voidaanko siitä tehdä samalla kertaa myös raskaustesti...
  5. I

    Raskauden ensioireet?

    No, Kristiina! Miten kävi? Tuliko selkeä plussa?! :)
  6. I

    valheellinen tulos?

    No onpa kiva kuulla, että jollaki muullaki on näyttäny ihan päin prinkkalaa! Tai siis ei ole kiva kuulla sitä, että on ilostunut väärästä tuloksesta vaan sitä, että se ei välttämättä ole niin luotettava kuin herkkänä testinä antaa ymmärtää. Enpä siis enää osta niitä. Menkkojen piti alkaa...
  7. I

    valheellinen tulos?

    Minä tein kolme tavallista Clearbluen testiä eri päivinä (en siis sitä, joka näyttää raskausviikot) ja jokaiseen tuli himmeä +- merkki, mutta en kuitenkaan ollut raskaana vaan menkat alkoi normaalisti kaksi päivää myöhemmin. Kuitenki kylppärin kaapissa on Clearbluen digitaalinen testi, jonka...
  8. I

    mitä tahratädit puuhailevat tarhassa?

    No varmaan kattoo lapsien perään ja on menossa mukana leikkimällä. Kyllä siellä jutellaankin aikuisten kesken, mutta kyllä ne lapset kuitenki on etusijalla.
  9. I

    Raskauden ensioireet?

    Minulla oli samanlaisia tuntemuksia viikko sitten, jolloin oli kulunut muutama päivä mahdollisesta hedelmöittymisestä... En ole tehnyt raskaustestiä, koska menkkojen pitäisi alkaa vasta tulevana lauantaina. Onko kenellekään ollut vastaavia tuntemuksia (tai oireita) ja tehnyt sitten testin, joka...
  10. I

    Raskauden ensioireet?

    Täällä taas yksi äidiksi toivova... Haluaisin kysyä teiltä, jotka toivotte samaa asiaa, että kuinka luotettavia on Clearbluen herkät raskaustestit? Onko kukaan käyttänyt niitä? Tein kolme sellaista ennen edellisiä menkkoja ja jokaiseen tuli himmeä plus... Sitten kun tein Clearbluen herkän...

Yhteistyössä