Hakutulokset

  1. harmoillen

    Kenen palstalaisen kanssa lähtisit baariin?

    Mitä tarkoittaa sinun mielestäsi kunnossa?
  2. harmoillen

    Kenen palstalaisen kanssa lähtisit baariin?

    No mä lähtisin -tietenkin kaikkien kanssa :heart: , mutta jos nyt tässä vetäisen vaikka kymmenen ensinnä mieleen tulevaa nimeä tiskiin: - Lunis - Ultris - Metsis - Cecillis - Lillis (vaikka onkin Mulkkis) - Majuris - Kepsis - Astrolaabis - Keittis - Päättis
  3. harmoillen

    Kenen palstalaisen kanssa lähtisit baariin?

    Lillis sai just nimen Mulkkis. :D
  4. harmoillen

    Kenen palstalaisen kanssa lähtisit baariin?

    Et mun? Mulkku! :(
  5. harmoillen

    Pastaohjeita?

    Aglio e olio - spaghettia keitetään al dente - valkosipuliviipaleita kuumennetaan pannulla runsaassa oliiviöljyssä - pannu pois liedeltä, lisätään chiliviipaleita (olen käyttänyt punaisia jalapenoja ja hot lemoneja) ja hiukan suolaa - kuumennetaan taas ja lisätään pasta pannulle - sekaan...
  6. harmoillen

    Miksi olette vielä valveilla?

    TGIF!
  7. harmoillen

    Milloin se haikeus ja suru loppuu, kun lapsiluku on lopullinen?

    Mulla yksi lapsi. Ei ole ikinä ollut haikeutta, että lapsiluku täynnä. Pitäisikö olla? Olen onnellinen ja tyytyväinen näin, yhden lapsen äitinä.
  8. harmoillen

    Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

    Ja mua ärsyttää kans kaikki kullittelut jne. Tai no, voishan jonkun nimetä puhelimeen nimellä Mulkku.
  9. harmoillen

    Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

    Mä olen miettinyt tota ICE -juttua, että miten ne pelastajat muka pystyy mun puhelimesta kenellekään soittamaan, kun on suojalukitus. Ei mitenkään. Siksi mulla ei mitään ICEa ole. Hätätapauksen sattuessa virkavalta löytää kyllä lähiomaisen.
  10. harmoillen

    Ellu ottaa kuppia

    Onnea ja onnea!
  11. harmoillen

    Mitä lahjaksi

    Muumi -lastenastiasto. Poistuvat nyt valikoimasta, joten voi olla piakkoin arvotavaraa. ;)
  12. harmoillen

    pinoutukoon ne onnelliset jotka on joskus voittaneet jotain kilpailuista, arvonnoista yms...

    Ainiin, olen mä voittanut myös kylpyläviikonlopun kolmelle. :)
  13. harmoillen

    pinoutukoon ne onnelliset jotka on joskus voittaneet jotain kilpailuista, arvonnoista yms...

    Mun voittosaldo: - matkalahjakortti (olisko ollut 1500e) - pienempi matkalahjakortti (pari sataa) - polkupyörä - pienehköjä lahjakortteja liikkeisiin - kävelysauvat - herätyskello - herkkukori - lukematon määrä viinipulloja, suklaata, kirjoja ja teepaitoja - monenlaista pientä kuten...
  14. harmoillen

    olen luultavasti palstan laiskin mamma, haluatko kysyä jotain?

    Tämän minäkin haluan kuulla. Kerro tyyppipäivästäsi.
  15. harmoillen

    mitä kivaa helsingissä kaupunkia sen paremmin tuntematta meneville?

    Helsingissä on todella paljon näkemistä ja kokemista. Siksi näihin ei oikein jaksa kirjoitella. Linnanmäelle pääsee keskustasta raitiovaunulla 3B, joka lähtee ihan siitä rautatieaseman edestä, Kaivokadulta. Aikuisen lippu maksaa n. 2,50e -en muista tarkkaa hintaa ja lipun voi ostaa ratikasta...
  16. harmoillen

    Lapsettomuus on vihrein ympäristöteko

    utopiaa?
  17. harmoillen

    Lapsettomuus on vihrein ympäristöteko

    Minusta tämä on oikein hyvä aloitus. :)
  18. harmoillen

    Lapsettomuus on vihrein ympäristöteko

    Totta, ja olen samaa mieltä. Ekoteko on kulutuksen vähentäminen ja kohtuullisuus elämäntavoissa.
  19. harmoillen

    Lapsettomuus on vihrein ympäristöteko

    Siis täh? Tottakai kaksi kuluttaa enemmän kuin yksi, eihän tässä nyt kai siitä ollutkaan kyse?

Yhteistyössä