pinoutukoon ne onnelliset jotka on joskus voittaneet jotain kilpailuista, arvonnoista yms...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En edes muista kaikkia, mutta ainakin kännykän, autolämmittimen, koripallosetin, repullisen täynnä fazerin makeisia, matkoja ja hotellisyöpymisiä hesaan ja leville (+leffaa, keikkaa jne.), kahvikoneen, leivänpaahtimen yms. Pitkään aikaan en ole kyllä mittään voittanut, tuollainen ulkomaanmatka olisi mukava. :) Ehkä arvokkain on ollut noin 200 € ja se oli tuo puhelin.
 
Mun voittosaldo:

- matkalahjakortti (olisko ollut 1500e)
- pienempi matkalahjakortti (pari sataa)
- polkupyörä
- pienehköjä lahjakortteja liikkeisiin
- kävelysauvat
- herätyskello
- herkkukori
- lukematon määrä viinipulloja, suklaata, kirjoja ja teepaitoja
- monenlaista pientä kuten muistikirjaa, kynttilöitä ja lautasliinoja yms.

Lotossa ja raha-arvoissa pienehköjä voittoja, suurin taitaa olla muutama satanen kerrallaan.

Olen sunnuntailapsi ja onnekas aina.

Niin, ja kilpailut unohtuivat. Eli urheilu- ja kirjoituskilpailuissa on myös tullut pieniä tavarapalkintoja lapsena ja nuorena. :)
 
Viimeksi muokattu:
En edes muista kaikkia, mutta ainakin kännykän, autolämmittimen, koripallosetin, repullisen täynnä fazerin makeisia, matkoja ja hotellisyöpymisiä hesaan ja leville (+leffaa, keikkaa jne.), kahvikoneen, leivänpaahtimen yms. Pitkään aikaan en ole kyllä mittään voittanut, tuollainen ulkomaanmatka olisi mukava. :) Ehkä arvokkain on ollut noin 200 € ja se oli tuo puhelin.
Hahaa, aivan! Pääsiäisenä voitettiin arvasta autolämmitin. :D
 
"hih"
Olen voittanut monta kertaa, melkein yhtä usein kun olen osallistunutkin. :D Pitäisi kai useammin osallistua kun kun näyttää olevan tuuria... On tullut matkalahjakortti, risteilyjä, pieniä matkoja, vohvelirauta, pelejä, kumivene, suklaata, leluja ja kirjoja ja ehkä muutakin, mutta nuo muistin nyt. :)
 
tässä muutaman vuoden sisällä oon voittanu voicen kilpailuissa esim. sisäänpääsyn hm home avajaisiin ja jonkun lumenen brunssin mihin en kyllä koskaa sit päässykkään. tänävuonna voittanu baltic princesin risteilyn ja festailiput boomboxiin jotka kyllä jouduin myymään.. :D
 
onnenapila
-Vuonna 2002 voitin ässäarvalla 10 000mk. Oli iso raha markkaaikaan ja köyhälle opiskelijalle!
-Vuonna 2005 voitin kassillisen fructis-merkkisiä hiustenhoitotuotteita, niitä vihreitä. Kasiissa oli ihan älyttömästi shampoita, hoitoaineita, muotoiluaineita jne. Voitin tämän Vapaa valinta-kaupasta.
-Messulippuja olen voittanut messukeskukseen radiosta, valokuvakilpailuista ja messuklubista.
-Trendi-lehden arvonnasta voitin Dynastar-laskettelusukset, monot, sitteet ja kypärän (arvo noin -1000e) vuonna 2004.

Aika hyvin.
 

Yhteistyössä