Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

  • Viestiketjun aloittaja lapsellista(ko?)
  • Ensimmäinen viesti
ICE ja sen perässä lyhenne miehen nimestä. On ollut aina tuolla lyhenteellä miun puhelimessa ku mies sen yhteisen yön jälkeen tallens miun puhelimeen ku läks kouluun ja mie jäin sen kämpälle nukkumaan. Et jos joku hätä iskee vieraassa paikassa ja -kaupungissa, ni saan sen kiinni :D Meni hetki aamulla miettiessä, et mikä miekkosen nimi mahtaa olla... :D
 
ICE nimi, aviomies


Aikasemmin oli nimellä <3 rakas, mutta ensiapukurssilla kouluttaja tuumasi, että tuo ICE on toimiva (he etsivät jos on koodia ekana jos on tarvetta tavoittaa lähiomainen) ja että helpottaa kun tietää kenelle soittaa (eli onko kyseessä isä, veli, aviomies vai joku muu läheinen)
 
Kaikki miehet, exät ja tulevat löytyvät puhelimestani ihan etunimellään. Mua on aina oksettanut ne hellittelynimet. Jos joku on sellaista erehtynyt musta käyttämään, olen yleensä vastannut, että mulle annettiin kasteessa sen takia tämä etunimeni, että sitä voi käyttää, kun haluaa puhutella minua. On hanipössönsööt loppuneet yleensä siihen sitten.
 
Mä olen miettinyt tota ICE -juttua, että miten ne pelastajat muka pystyy mun puhelimesta kenellekään soittamaan, kun on suojalukitus. Ei mitenkään. Siksi mulla ei mitään ICEa ole. Hätätapauksen sattuessa virkavalta löytää kyllä lähiomaisen.
 

Yhteistyössä