Hakutulokset

  1. V

    Oudoin raskausmielihalu ikinä?

    Siis mun on nyt ihan loppuraskaudessa ruvennut ihan hirveästi tekemään mieli lukea Kaari Utrion kirjoja!! :o Koskaan ei ole mitään kirjallisuuteen liittyvää mielihalua ollut (siis ei raskaana ollessa eikä muutenkaan) enkä Utriotakaan ole lukenut moneen vuoteen... Kaikkee kanssa! :laugh:
  2. V

    Ensimmäinen vs. toinen odotus - eroja (omassa suhtautumisessa)?

    Mites teillä muilla? Mulla tokassa odotuksessa verrattuna ekaan - en ole lukenut yhtään odotus/vauvanhoito-opasta - en ikinä muista millä viikoilla olen, pitää aina tarkastaa. Ekassa tiesin tarkkaan viikot ja päivät - en ole hankkinut mitään isompia juttuja, vain muutaman söpön...
  3. V

    Pino kaikkiruokaisille - hysteeriset ruoantarkkailijat älkööt vaivautuko...

    Laitoin pinon pystyyn ihan vaan kyselläkseni, että onko muita jotka eivät stressaa syömisistään ja pode huonoa omatuntoa siitä, jos on sattunut syömään jotain mahdollisesti ehkä riskiä aiheuttavaa? Täällä kun tuntuu olevan aika paljon sellaisia, jotka miettivät joka ikistä suupalaansa ja...
  4. V

    Miksi suppoja?

    Täällä kun lukee näitä juttuja niin aika moni kertoo antavansa vauvalle suppoja särkylääkkeenä ja mua kiinnostaa miksi - mun käsityksen mukaan kun nestemäinen on sekä helpompi antaa että tehokkaampi ja turvallisempi (annostus on tarkempi ja supot ei imeydy niin hyvin kuin nestemäinen) eli miten...
  5. V

    Huom te, joilla ennenaikaisia supistuksia!

    Mitä teillä on selvinnyt supistusten syyksi - vai onko selvinnyt? Mulla nimittäin rv 26 alkoi maha "kovitella" eli menee välillä ihan kovaksi, aika usein vain toiselta puolelta (ne kai on supistuksia?). Valkovuotonäytteestä löytyi tulehdus, jota epäiltiin syyksi, mutta nyt kun kuuri on ohi ja...

Yhteistyössä