Hakutulokset

  1. C

    hCG- verikokeiden tuloksia?

    Mulla ICSI:n tuoresiirrossa pp 13 (3-päiväinen alkio) hcg 98, pp 15 308, viikko siitä eli rv 5+3 hcg 4006, 6+0 10133 ja 7+0 34856. Sit ei enää mitattu. Olin tosi huolissani välillä hitaahkosta noususta, mutta lääkärien mielestä arvot nousi sen ekan mittauksen jälkeen ihan ok. Noi useat...
  2. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kertokaas himotestailijat onko teillä kokemusta siitä, miten luotettava on apteekista ostettava First signal -testi? Voiko testiajalla ilmestyneeseen haamuun luottaa?
  3. C

    Hitaasti jakautuvat alkiot

    Kokeillaanpa nostella ketjua! Haluaisin kuulla lisää kokemuksia hitaista alkioista ja niillä onnistumisesta. Meillä on jo yksi ICSI-lapsi, ja nyt on menossa 5. raskauden jälkeinen ICSI. Meillä on tässä kahdeksan vuoden aikana hedelmöittynyt yhteensä 60-70 munasolua, MUTTA yksikään niistä ei...
  4. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnittelut Melindalle ja Joseliinille! Vielä joudutaan odottamaan Iitun tulosta, jospa niitä plussia nyt alkaisi ropista enemmänkin! Mulla alkoi vuoto lauantaina ja eilen soitin klinikalle. Jostain ihmeellisestä syystä mun hoitoa oli suunniteltu tehtäväksi täysin omaan kiertoon. Sanoin...
  5. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervehdys pitkästä aikaa! Oon käynyt ketjua lueskelemassa, mutta en ole kirjoitellut, kun itsellä ei ole mikään hoito menossa. Yritän olevinani olla miettimättä asiaa. Juu, onnistun mä ehkä muutamaksi tunniksi kerrallaan... Melindalla vaikuttaa lupaavalta, plussatuulia nyt sinne! Mieleen jäi...
  6. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tsemppiä Joseliinille ja Melindalle! Piinapäivät on kyllä kamalia... Onnea Auringonsäde! Meillä onkin melkein samanikäiset tytöt, meillä vietetään 4-vuotissynttäreitä vähän ennen vappua. Tänään vihdoin oli lääkärin soittoaika niistä kromosomikokeiden tuloksista ja siittiöiden...
  7. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iitu, mulla jouduttiin perumaan luonnollisen kierron PAS kerran, koska en ovuloinut. Sitä ovista metsästettiin kahtena eri kertana ultralla, mutta koska en ovuloinut, niin siirtoa siirrettiin seuraavaan kiertoon, johon sain sit kierron alusta asti tukilääkityksen. Niin mulle jäi siis sellainen...
  8. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Vihdoin plussia, onnea Popcorn! Mulla oli pp14 hcg joko 198 tai 98. Enkä ees tajunnut sitä googletella, muuten olisin varmaan huolestunut. Ja meillä vielä kiinnittyi aluksi kaksi alkiota, tosin ekassa ultrassa näkyi toisesta vaan tyhjä pussi. Mä luulin et tohon listaan laitetaan vaan tän...
  9. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pahoittelut Iitulle! Miten niitä plussia ei oikeesti ala tulla tähän ketjuun. Kaikilla kuitenkin on jo yksi lapsi! Käytiin eilen niissä kromosomi-verikokeissa. Kävin miettimään, että entä jos niistä löytyykin jotain. Se olis ehkä ainoa syy, miksi suostuisin jättämään hoidot tähän. Sit...
  10. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14? joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014 Tamtam................2. IVF Ciram...................4. ICSI ................. kesäkuu 2014 Piinailijat:......................Testi...
  11. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pahoitteluni, joku_raja! Tänään vihdoin sain klinikalta hoitajan kiinni, olivat eilen kuulemma olleet jossain koulutuksessa. Saatiin nyt vihdoin ilmeisesti hoito kesäkuulle! Huhtikuun kuukautiset pitää ilmoittaa, ja sitten katsotaan aloitetaanko niistä kuukautisista, vai vasta seuraavista...
  12. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Oi ihanuus tätä julkisen puolen toimintaa taas! Omalta sairaalalta soittivat tänään, että saatiin maksusitoumus neljänteen ICSI:n, mikä oli tietysti hyvä uutinen. Mutta sitten kun yritin soittoajalla soittaa klinikalle ja saada meidät vihdoin jonoon, kun on maksuasiakin hoidettu, niin ei. Kukaan...
  13. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Melinda, oon joskus miettinyt samaa, joten mulle käy!
  14. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Julkisella hoidot maksaa sen poliklinikkamaksun per käyntikerta, eli meillä se on vähän vajaa kolmekymppiä. Ja käyntejä tulee yhteensä viisi, tosin punktiopäivältä menee miehestäkin maksu kun hän antaa näytteen. Meille tulee tietysti lisäksi matkat maksamaan sairaalalle jonkin verran, mutta...
  15. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iitulla on jännät paikat! Aika sissi oot jos pystyt olemaan testaamatta! Tänään vihdoin soittivat klinikalta. Kivaa säätöä taas vaihteeksi. Me tarvitaan omalta sairaalalta maksusitoumus, että saataisiin neljäs hoito. Käsitin, että sairaalat hoitaa sen asian keskenään. No klinikalta sanoivat...
  16. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hienoja uutisia Popcorn! Meidän PAS-kokemukset ei ehkä oo ihan parhaimmasta päästä, mutta vastaan kuitenkin. Yleensä kai niistä selviää noin puolet, meillä ei oo mennyt ihan noin hyvin. Eli sillon vuosia sitten kahdesta ei selvinnyt kumpikaan, nyt esikoisen jälkeen on selvinnyt 0/4, 1/4 ja...
  17. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Oon samaa vuosimallia kun Melinda, eli täytin pari viikkoa sitten 29. Lasta alettiin yrittää sillon kun olin täyttämässä 22... Menkkoja oottelen passin jäljiltä alkavaksi. Klinikalta lupasivat soittaa jatkosta, kun itse soitin sinne tiistaina, mut ylläri ylläri, mitään ei ole kuulunut...
  18. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hieno homma Iitu! Nyt peukut pystyssä! Tänään pp13 ja testi edelleen negaa. Eilen oli aika koviakin menkkakipuja, tänään ei sit taas mitään. Testaan vielä varmuuden vuoksi huomenna ja soitan sit klinikalle et tää(kin) oli nyt tässä. Johan tässä marraskuun alusta asti vedetty jos jonkinlaista...
  19. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Negahan se testi taas oli. Ja ei oo oireen oiretta. Taidan kotitestejä tehdä tiistaihin asti ja jättää veritestin väliin.
  20. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hienoja uutisia Iitu ja Popcorn! Harmi Kirsin tilannetta, pääsettekö miten pian uuteen hoitoon?

Yhteistyössä