Hakutulokset

  1. H

    Mistäköhän sais voimia....

    Että sais tän joulun laitettua.Mä olen niin poikki tän lasten sairastelun takia että ei tosikaan ja nyt sit kun sain lapset terveeks niin ite olen kipeenä :snotty: Mä koko ajan mietin että ois ihana kun sais siistiks kodin ja laitettua joulukoristeita mut ei...ihan onnetonta.Viikon aikana oon...
  2. H

    Elovenan kauramurot..

    Vähänkö ne on hyviä kahvin kanssa :D :p siis silleen ettei maitoa tai muuta työnnä sekaan vaan ihan raksuttelee vaan :p
  3. H

    Kertokaas joulun juustotarjottimelle jotain herkkuja..

    Siis mitkä juustot ois mahtavia? :p Valkohomejuustoa rakastan eli sitä ainakin mutta mitäs muuta?
  4. H

    Minkälaista mahatautia liikkeellä?

    Tytöllä alkoi to aamuna ja kuumetta ei ollu,virkee kuin peipponen melkein koko ajan.Oksenti 2 kertaa, sillon to aamuna ja iltana.Sit pari kertaa ripulimaisen kakan joka oli melkein valkoista :o :x ja aivan karmeita pieruja :x :whistle: kellään muulla ei ole ollut mitään :o :o
  5. H

    Himputin Arvaa kuka-peli...

    Olen sitä koittanut saalistaa ja sokokselta löysin mutta hinta oli 35e :o ja prismalla ois ollu 19,90 mutta loppuneet...Mulla menee järki..eilen sitä etsin ja aikaa meni klo.10.00-15.30 ja tyhjin käsin palasin kotiin |O |O pakko saada purnata :D
  6. H

    Voi vitalis...auton avaimet tippu hissikuiluun..

    |O |O |O 180e maksaa pois onkiminen :headwall:
  7. H

    En enää koskaan lähde kaupunkiin jos tarvii taksilla tulla pois*valitusta*

    Pikkusen meinas hermo mennä eilen kun oltiin pikkujouluja viettämässä ja yritettiin kotiin päästä |O |O Kahen jälkeen soitettiin taksi ja ootettiin 45min ei tullut ja soitettiin uudestaan niin keskus väitti että se on käyny jo siinä ja ei tod. ollu käyny siinä ainootakaan taksia!!!! |O No sit...
  8. H

    Miten nopeesti antibiootin pitäis vaikuttaa?

    Kävin siis hammaslääkärissä kivun takia ja siellä määrättiin v-pen mega kuuri tulehdukseen.Kävin siellä 20.11 ja ei vielä ole kivun suhteen ollu mitään vaikutusta... |O
  9. H

    Heräsin yöllä ja toinen silmä ei auennut...mistä voi johtua?

    niin, siis käsin piti avata :o ei ollu rähminyt eikä ole punainen eikä muutenkaan päällepäin näy mitään.mutta se on sellanen kummallisen tuntunen vieläkin...
  10. H

    Kärsiikö kukaan muu hypokondriasta?

    Mulla tämä on ihan hirveetä...päivät menee vaan siihen että vahdin jokaikistä ruumiin toimintoa ja mietin pääni puhki ja aina tuun siihen tulokseen että mulla on varmasti joku syöpä...en jaksais tätä enää :/ hakeudunkin kyllä johonkin mistä saan apua mutta jos jollakulla ois kokemuksia?ne...
  11. H

    Ketkä käyneet sienessä?

    Me käytiin just viime viikonloppuna ja nyt tänään myös ja molemmilla kerroilla ollaan löydetty ihan sattumalta yli puoli muovikassillista kanttarelleja :o :p Nyt on kanttarellipiirakka uunissa :p
  12. H

    Kellään myydä siivoustyön käsikirjaa?

    Kiirus ois ja kyse ois 2005 vuoden painoksesta. =)
  13. H

    Pika-apua!!Otetaanko opintotuki asumistuessa huomioon??

    Siinäpä se kyssä...ja kiirus ois kouluu lähtö :D
  14. H

    Voi vit*u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hampaaseen koskee!!

    Eikä särkylääke auta,ei kylmän ta lämpimän pitäminen...ei pää alaspäin oleminen ei mikään |O |O |O Aivan kamalaa :'( 2h oon jo valvonu :headwall:
  15. H

    Runo hääkorttiin..APUVA!!!

    Oisko vinkkejä..?Googlettanut oon jo ja muutaman varteenotettavan löysin mutta jotenkin haluisin Tommy tabermanin runon laittaa ja niitä en löytänyt netistä muuta kuin sellasia öh...kaksimielisiä :D
  16. H

    Viedäänkö häihin kukkia?Ja mielipiteitä lahjasta???Pliiiiis!

    Voi vitsit...mä en tiedä. :ashamed: Viedäänkö siis kukkia lahjan lisäksi vai ei? Huh huh...kyllä oli työ löytää lahja parille jolla on jo kaikkea :/ Ostin sit epätoivoisena 6h kaupungilla ravaamisen jälkeen 2 Tommy Tabermanin suunnittelemia tyynyliinoja joissa oli runo olisitpa omenapuu tai...
  17. H

    mikähän mua vaivaa...antakaas vähän vinkkejä..

    Elikkä, vasemmalla puolella EHKÄ munasarjojen tienoilla tuntuu aristusta joka tuntuisi myös säteilevän selkään.ja navan vierestä lähtee myös outo tunne/kipu jos vatsaa jännittää ja se kulkee tuonne alavatsalle...mikä hiivatti...? :o
  18. H

    Mitä vois pyytää 8v pojan kaitsemisesta?

    Eli siis mulle ois tulossa hoitoon tuon ikänen poika ja hän tarvii silloin tällöin hoitoa päivisin ja joskus iltaisin.Minkä verran kehtais pyytää?Ei ole tutusta tai sukulaisesta kyse vaan ihan uppo-oudosta ihmisestä. Auttakaas kun tää poika ois tulossa jo maanantaina...
  19. H

    Jos ootte viihteelle lähössä niin mihin aikaan...

    ..alottelette kotona jos siis alottelette? :D
  20. H

    Onko kukaan teistä unicefin kuukausilahjoittaja?

    Itse rupesin,tosin ihan pienellä summalla mutta edes jotenkin? Musta on niin surullista lukea niistä lapsista jotka syntyvät ja jäävät ilman vanhempia kun he kuolevat aidsiin ja ne samat lapset saattavat itse olla myös hiv-positiivisia...ihan kamalaa.Miten voi olla tuommosta..

Yhteistyössä