Mitä vois pyytää 8v pojan kaitsemisesta?

Eli siis mulle ois tulossa hoitoon tuon ikänen poika ja hän tarvii silloin tällöin hoitoa päivisin ja joskus iltaisin.Minkä verran kehtais pyytää?Ei ole tutusta tai sukulaisesta kyse vaan ihan uppo-oudosta ihmisestä.
Auttakaas kun tää poika ois tulossa jo maanantaina...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Niin no mie katoin mll:n hoitajien taksat ja ne on jotain 8,2e/h
Ja kuitenkin kun hoidan häntä kotonani ja syötän ja sihen jos vielä on iltahoitoakin niin en mä nyt kuiteskaan ihan 5e ala hoitamaan...
Juu mut ei kellään oo varaa maksaa 8? lapsen hoidosta tunnilta. :whistle:
Eikö se 6?/h olis ok?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Niin no mie katoin mll:n hoitajien taksat ja ne on jotain 8,2e/h
Ja kuitenkin kun hoidan häntä kotonani ja syötän ja sihen jos vielä on iltahoitoakin niin en mä nyt kuiteskaan ihan 5e ala hoitamaan...
Juu mut ei kellään oo varaa maksaa 8? maksaa lapsen hoidosta tunnilta. :whistle:
Eikö se 6?/h olis ok?
Juu,mut mie sanoin sille jo että mll:n hoitajat pyytää tuon verran ja sit sanoin että siitä hinnasta voi kyllä vielä tinkiä.Ei tietenkään ole varaa jos kyse on ihan jokapäiväisestä ja kokopäivähoidosta mutta nyt on kyse muutamasta kerrasta kuussa.Ja kyllä siitä verottajalle tieto menee

 
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Niin no mie katoin mll:n hoitajien taksat ja ne on jotain 8,2e/h
Ja kuitenkin kun hoidan häntä kotonani ja syötän ja sihen jos vielä on iltahoitoakin niin en mä nyt kuiteskaan ihan 5e ala hoitamaan...
Juu mut ei kellään oo varaa maksaa 8? maksaa lapsen hoidosta tunnilta. :whistle:
Eikö se 6?/h olis ok?
Juu,mut mie sanoin sille jo että mll:n hoitajat pyytää tuon verran ja sit sanoin että siitä hinnasta voi kyllä vielä tinkiä.Ei tietenkään ole varaa jos kyse on ihan jokapäiväisestä ja kokopäivähoidosta mutta nyt on kyse muutamasta kerrasta kuussa.Ja kyllä siitä verottajalle tieto menee
Eikö se summa kannattais ottaa pimeenä kun ei niin hirveen isosta kokonaissummasta oo kyse?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Eikö se summa kannattais ottaa pimeenä kun ei niin hirveen isosta kokonaissummasta oo kyse?
Mä ainakin ottaisin

:whistle:
Niin kai mutta kannattaako sitä hehkuttaa täällä? :whistle: :D
Jos verottaja pääsee mun pimeiden töiden jäljille 2+ palstan perusteella, ei voi kun onnitella, hyvästä salapoliisityöstä, ja maksaa kiltisti

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Eikö se summa kannattais ottaa pimeenä kun ei niin hirveen isosta kokonaissummasta oo kyse?
Mä ainakin ottaisin

:whistle:
Niin kai mutta kannattaako sitä hehkuttaa täällä? :whistle: :D
Jos verottaja pääsee mun pimeiden töiden jäljille 2+ palstan perusteella, ei voi kun onnitella, hyvästä salapoliisityöstä, ja maksaa kiltisti

:D
Joo..mut mie tarkotinkin sitä sontaa mikä sataa...en mie polliisia pelekee :whistle: :D

 

Yhteistyössä