Viedäänkö häihin kukkia?Ja mielipiteitä lahjasta???Pliiiiis!

Voi vitsit...mä en tiedä. :ashamed: Viedäänkö siis kukkia lahjan lisäksi vai ei?
Huh huh...kyllä oli työ löytää lahja parille jolla on jo kaikkea :/ Ostin sit epätoivoisena 6h kaupungilla ravaamisen jälkeen 2 Tommy Tabermanin suunnittelemia tyynyliinoja joissa oli runo olisitpa omenapuu tai jotain sinnepäin.. :D ja sen lisäksi 2 muumi rakkaus mukia...mitä mieltä onko ihan ok lahja.Kaverin häistä siis kyse. :)
 
Ei kai häihin yleensä kukkia viedä. En mä ainakaa koskaan oo vieny tai ollu häissä joihin joku olis kukkia tuonu. Ja lahja vaikuttaa ihan hyvältä. Varmaan ne tyynyliinatki olis riittäny ku kaverin häistä kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Ei kai häihin yleensä kukkia viedä. En mä ainakaa koskaan oo vieny tai ollu häissä joihin joku olis kukkia tuonu. Ja lahja vaikuttaa ihan hyvältä. Varmaan ne tyynyliinatki olis riittäny ku kaverin häistä kyse.
Joo..mie en oo ollu kun kaksissa häissä elämäni aikana ja silloin olin lapsi vielä niin en yhtään tienny/muistanu asiaa. :D Niin mä vähän aattelin että ei varmaan viedä.
Joo,no kun mä aattelin että kun meiltä on menossa 2 aikuista niihin häihin niin sit lahjankin pitää olla n.30e/hlö.Vaikka eihän se ihan ole mutta melkein. :D
 
vieras
Ei viedä kukkia. Suurin syy on se, että monet lähtee heti häämatkalle ja kukat jäisivät kotiin vain lakastumaan.

Monilla on lahjalista vaikkei sitä ole mainostettu. Olethan varmistanut?

Nykypäivänä lahjakortti vaikka ison tavarataloon on sellainen takuuvarma lahja jos lahjalistaa ei ole. Pareilla on jo kaikkea tarpeellista ja lahjakortilla voi sitten itse ostaa jotain mitä todella haluaa.
 

Yhteistyössä