Hakutulokset

  1. M

    millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?

    esikoisesta tunsin lähempänä vk 18..nyt menossa 14+1 ja voisin olla varma että äsken tunsin jotain pientä...luulin tuntevani jo eilen..mutta ajattelin vain kuvittelevani...voiko olla mahdollista vai meneekö kuvittelun piikkiin?!?!?kun niitä odottaa.. kokemuksia millä viikoilla tunsitte?
  2. M

    Jomotus häpyluussa

    Onko kenelläkään kokemusta jomotuksesta häpyluussa synnytyksen jälkeen? Siis ihan samanlaista jomotusta kuin raskauden aikana kun lantion liitokset venyivät. Kävin kolme viikkoa sitten synnyttämässä esikoiseni ja sitä jomotusta on ollut ehkä reilun viikon verran.
  3. M

    mitä olette mieltä??

    onko tyhmää ite soittaa viel synnärille (varmistus soitto) et alottavat käynnistyksen ma ku on aika??neuvola täti soitti sinne,eipä se muuta sanonu et ottaa kassi mukaan "varalle"..meinas et jos paikat ns."epäkypsät"voivat viel lähettää kotiin :o en kyl tod palaa kotii ku sinne oon menny vast...
  4. M

    Kohdunlaskeuma?

    Onko kenelläkään kokemusta kohdunlaskeumasta? Millaiset oireet? Kuinka helposti tulee (raskas liikunta, hyppiminen, kotityöt yms.)? Itse olen juuri esikoiseni synnyttänyt ja alkoi pelottaa kohdunlaskeuma. Lantionpohjan lihaksia olen harjoitellut synnytyksen jälkeen aina kun olen muistanut, jos...
  5. M

    Autolla ajaminen viimeisillään

    Minkälaisia ohjeita yms. olette kuulleet autolla ajamisesta ihan viimeisillä raskausviikoilla? Itse kuulin eräältä tutulta äitiltä, etten saisi enää ajaa autolla. Neuvolassa asiasta ei ole puhuttu mitään. Mamma83 rv 39+2
  6. M

    kuinka muilla?

    Onko muilla tullut sellasia kivuttomia supistuksia jotka painaa virtsarakkoo ja tuntuu että samal vetää alapäätä "yläspäin"? Ennakoiko synnytystä?
  7. M

    mesekamuja :)

    Löytyskö täältä uusia mesekamuja äideistä joilla on ollut ennenaikasia synnytyksiä tai odottajia joilla riski synnyttää ennenaikaisesti!!?? Osoitteeni on aleksaana@suomi24.fi
  8. M

    Kuinka muilla?

    Mulla kanavaa jäljellä 1,5cm, kohdun ulkosuu sormelle auki ja paikat pehmeet ja mahd. limatulppa tai osa siitä irronnut. Kuinka pian teillä muilla on vauva syntynyt jos on ollut sama tilanne kun mulla?
  9. M

    Viitasaari,Pihtipudas ym lähikunnat

    löytyykö pienten lasten äitejä kaveriksi? laitelkaa osotteita ni kirjoitellaan, mulla lapset 04 ja 05.
  10. M

    Hesasta esikoisia odottavat?

    hei onko hesasta eiskoisia odottavia nuoria äitejä ? itse 22v. ja vauva tulossa heinäkuun lopulla. nyt menossa rv 12+2 minulla ulkomaalainen mies 30v. ja asustan toistaiseksi vielä yksin kampissa. muutetaan yhteen keväällä. meilailkaa lauraviert@hotmail.com ois kiva tutustuu :)
  11. M

    perhekahvilasta...

    hei onko täällä ketään jotka käy noissa perhekahviloissa mitä kaikkee siellä on? onko täällä muita äitejä jotka käy pihlajamäen perhekahvilassa?? =)
  12. M

    Kokkolan suunnalta ketään??

    juuri kokkolaan muuttanu mamma ja poika 11/04 kaipaa kahvittelu/lenkkeily yms. seuraa. mies päivät töissä ja vieraassa kaupungissa siis ollaan. sähköpostiosoite on gabriella83@luukku.com
  13. M

    syömisopettelua..

    Joko teillä taapero syö itse? meidän 1v 3kk poika ei vielä lusikkaa pikku kätöseensä ole ottanut ja jos joskus on niin kovin sukkelasti se ei suuhun ole eksynyt... kuinka tälläsen pikku villikon saa syömään itse!!! käytännön vinkkejä kiitos.... :kieh:
  14. M

    Rovaniemi kuulolla

    Hei! Täällä kohta 22v kahden lapsen äiti etsii uusia ystäviä roin alueelta
  15. M

    Joensuuuuuu....

    Uusia samanikäisiä ystäviä haeskellaan =) äityli+1v.vekara cherryberry@luukku.com
  16. M

    013

    Kesä ja Ihanan lämpimät ilmat ,vain ystävät puuttuu:( Nyt kun tässä "lomaillaan",niin seuraa kaipailee -83mamma ja -03 syntynyt,kohta yhden kynttilän kakustaan puhaltava vilpertti:) Jos löytyy saman ikäisiä ystäviä vailla olevia,niin postia postia =) cherryberry@luukku.com

Yhteistyössä