millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?

esikoisesta tunsin lähempänä vk 18..nyt menossa 14+1 ja voisin olla varma että äsken tunsin jotain pientä...luulin tuntevani jo eilen..mutta ajattelin vain kuvittelevani...voiko olla mahdollista vai meneekö kuvittelun piikkiin?!?!?kun niitä odottaa..
kokemuksia millä viikoilla tunsitte?
 
Ekasta viikolla 19 ja tokasta viikolla 18, siis sellaisia jotka varmasti tunsin liikeiksi, sit ennen sellaista epäilyä, että ehkä vauva liikkui... Toisaalta pakkohan niidenkin oli auvan liikkeitä olla, sillä enhän mä nyt mitään tunne, kun en siis ole raskaana niin ei mun vatsassa mikään liikahtele.
 
eli todella pikkuinen taisi ilmotella olemassa olostaan :D :heart:
ei malttais oottaa niit kunnon liikkeitä :ashamed:
eikä malttais oottaa et sais tietää kumpi sielt tulee,tyttö toiveissa kun esikko on poika...mutta poikakin on kyllä erittäin tervetullut :D
 
häh
siis en usko että noin aikaste ootte tuntenu liikkeitä. minulla 4 lasta ja aikaisimmin olen tuntenut rv17 liikkeet. ensimmäiseltä tunsin vasta 21..vai voiks tää olla ihan tyypistä kiinni? siis et jotkut tuntee aikasemmin ku toiset.
tota on kyl aika vaikee uskoo et joku ois esikolta tuntenu jo rv 16 :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:02 häh kirjoitti:
siis en usko että noin aikaste ootte tuntenu liikkeitä. minulla 4 lasta ja aikaisimmin olen tuntenut rv17 liikkeet. ensimmäiseltä tunsin vasta 21..vai voiks tää olla ihan tyypistä kiinni? siis et jotkut tuntee aikasemmin ku toiset.
tota on kyl aika vaikee uskoo et joku ois esikolta tuntenu jo rv 16 :whistle:
No kuule ihan miten vaan, mutta mulla neljäs tulossa ja viime viikolla neuvolassa TÄTIKIN tunsi liikkeet ja rv siis silloin 14.
Ekasta tunsin joskus vko19, mutta aina on aikaistunut, mitä useampi lapsi.
Näin meillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:05 mamma83 kirjoitti:
eikös se yksilöllistä ole...varmaan jo sikiön koostakin kiinni millon tuntee,veikkaisin näin?!?!
Niinpä! Siksi vähän hassua mennä sanomaan, että "en usko että noin aikaste ootte tuntenu liikkeitä." :eek:
No mulel ainakin neuvolantäti merkkasi korttiinkin liikkeet ++, koska tunsi ne itsekin siinä kohdun kokoa kokeillessa. :) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:09 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:05 mamma83 kirjoitti:
eikös se yksilöllistä ole...varmaan jo sikiön koostakin kiinni millon tuntee,veikkaisin näin?!?!
Niinpä! Siksi vähän hassua mennä sanomaan, että "en usko että noin aikaste ootte tuntenu liikkeitä." :eek:
No mulel ainakin neuvolantäti merkkasi korttiinkin liikkeet ++, koska tunsi ne itsekin siinä kohdun kokoa kokeillessa. :) =)
Niin ja siis vkoja todella oli se 14+jtn
 

Yhteistyössä