Hakutulokset

  1. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Tosi pitkästä aikaa kirjauduin tännekin ja :wave: kaikille kyselleille!! Yv:n vastailen tässä kunhan kerkeen ;) Mitäpäs "uutta" tänne? Hirmuisesti ainakin uusia ihan tuntemattomia nikkejä näkyy olevan. Äkkiseltään kun kattelin, niin eipä tainnu kovinkaan montaa "tuttua" näkyä :o
  2. L

    Tässä kaikille yksinhuoltajille:

    ISO :flower: ja :hug: Vielä kun olis sellanen hatunnostohymiö.. Minusta ei OIKEASTI olis ihan helpollan siihen. Nyt meillä tilanne sellainen, että mies teloi kinttunsa moottoriharrasteessa tosi pahasti. Leikattiin, ja nýt mennään kepeillä kolme kuukautta. Eli aika autettavissa tuo...
  3. L

    Heipsansaa kaikille pitkästä aikaa!!

    Palstataukoa kesti aikamoisen pitkään =) Muutaman kerran käväisin yv:t lukemassa, ja joskus lueskelin "päivän polttavia" ;) Mutta nyt ajattelin aktivoitua jälleen. Juu, eipä tässä muuta si. Kun morjens kaikille, uusille ja vanhoille jotka vielä muistaa! :wave:
  4. L

    Ai jumaneissöni että mä repeilen täällä!!!

    BB:tä en oo kattonu aikoihin, muutako netistä lukenu ja sunnuntaisin oon sit kattonu. Ja nyt repesin ihan totaalisesti tolle Teron lähentymisyrityksille Johania kohtaan!! *hirnuu aivan kybällä* :laugh: :laugh:
  5. L

    Tervuska Haidis!!

    Ihan vaan tämmöttiis viikonlopun aattona aattelin kysellä notta kuis kulkee kaikilla? :D Täällä katellaan maajusseja ja syyään poppareita ( :x ) Kohta täräytän pizzat uuniin ja vot, ehtoo o valmis! (nih, ja ARVAKKAA!!! mää sain sen uuen fillarin..ukkeli tajus viimein mun...
  6. L

    Jäntskättää..

    Meen huomen keuhkokuviin, labraan, ja haen Holterin vuorokaudeksi seuraamaan pumppua. Ei mulla ennää oikestaan niitä väsymys- yms. oireita oo, mutta kuitenkin hyvä et nyt vihdoin tutkitaan. Mut jänskättää ihan peevelisti. :ashamed:
  7. L

    Tästä tulee pitkä vuodatus, mutta mie olen nyt niin vihainen, etten KOSKAAN ennen!

    Eli eilen tapahtunutta: kuudenmaissa äiti tuosta naapurikadulta soittaa, että meiän sälli (7v,ekaluokkalainen) tuli serkkunsa ja kaverinsa kanssa sinne,ja itkee täällä vaan hysteerisenä eikä hän ymmärrä mitä on sattunut, ei uskalla lähteä kotiin kun hokee vaan että "poliisi vie mut,pyörä osu...
  8. L

    Miusta on niin ihanaa.*juu,turhis on*

    Ko meen huomenna "ryöstään" kummitypykkäni (1v) meille yökyllään :heart: :heart: :heart: Äitisä, siis mun veljen vaimo, kyseli et moneltas tulevat hakemaan lauantaiaamuna..? Haaah!! Sanoin, et palautan sitten jos palautan ;) ;) Eikäkö oikeesti. Musta on niiin ihanaa..Se on vaan mun...
  9. L

    Kuullostaako illanvietolta, jonne voisit lähteä?

    Eka aattelin, et tossa iltapäivällä kun mun muruseni saapuu, haetaan pizzat tuolta paikallisesta. Saatetaan jopa kumota yhdet siinä niitä hakiessamme. Sit laitetaan sauna tulille, ja mussutetaan ne murkinamme. Juorutaan, syödään, juorutaan :saint: Sit saunaan! Sen jälkeen avataan toi...
  10. L

    Miks toi mun "Vesa" ei tajuu?

    Mä olen sille vinkunu kuin mä haluuu-uun sen uuden fillarin. Joka päivä kieli pitkällä ootan et se veis mut hakeen sitä. mut EI. Ei niin ei. Kai se on tytön itte mankelinsa ostettava..prkl...*jupisee*
  11. L

    Mitäs me tehtäis enslauantaina?

    Meillä tyhjenee huusholli lauantaina. Mies ja likka lähtee hiihteleen ja pikkusälli menee mammalle yöks. Parhaan frendin kutsuin meille yökylään ;) Keksikääs meille jottai hauskaa tekemistä ehtooks.. Tarkotus olis ainakin saunoo ja pyörähtää sit myös vähän jossain jortsulla. Mut mitä...
  12. L

    Nyt vinkkejä/toiveita teiltä,liikuntaa harrastavien lasten vanhemmat!

    Minä aloin tuolla meidän seurassa vetää pienten ryhmälle hiihtokoulua. Iältään lapset ovat 6-8 vuotiaita. Meillä on kyllä ihan harjoitusrunko, minkä mukaan suunnitellaan tekemiset (harjoitukset kerran viikossa, 1h15min kerrallaan) mutta mitä TE tykkäisitte, että tuon ikäisten lastenne kanssa...
  13. L

    Nyt olis kyssäri modeille.

    Huomasin lukituksi tuon itsensä viiltely-ketjun. Miksi se lukittiin? Mitään sellasia kommentteja ei ainakaan ollut.. Vai oliko niitä poisteltu? Tuli vaan tunne, että miks kummassa tollasesta asiasta ei saa keskustella..?
  14. L

    Onk tää ny normaalia..?

    Kun me oltiin tänään kaukaaviisaita, ja ostettiin molemmille mukeloille uudet fillarit. (siis siks kaukaaviisaita, kun tytyn pyörä jää juur pieneks,ja ens keväänä ois ollu osto jokatapuksessa edessä.Ja nyt kun alkaa sesonki oleen ohi, saa fillareitakin halvemmalla..) Ni mie siel näin AIVAN...
  15. L

    Mitä IHMETTÄ tuo ukko teki mun myllyleni?!?!

    )&?&)#?)&%¤?/¤%)¤!!!!!!!!!!! |O |O |O Sen kerran ku mie oon pois kotoota (eilen illalla olin koulussa) niin tuo menee ja hilaa yläkerrasta tulostimen alas ja asentaa sen tähän mun läppärille. (UUDELLE läppärilleni,huom! :D ) Ja mitä tekee masiina? No PRKL pelittää ku satavuotias...
  16. L

    Nyt olis taiteellisille kanssasiskoille haasteellinen tehtävä tarjolla!

    Olisko joku täällä hengaavista taiteilijoista halukas auttamaan mua suunnitteleen mun seuraavaa tatskaa? Aattelin, että olis kiva jos sen suunnittelullakin olis jo joku tarina, ettei aina se sama tatskaliikkeen hepun luonnostelu..Ei sillä, että tuo naapurikaupungin tatuoija siinä huono olis...
  17. L

    Mistäs mie löytäsin kelttisymboleja?

    Olen ihan aina ollu huisin kiinnostunu kelteistä ja kaikesta heihin ja heidän aikaansa kuuluvasta. 'Ja nyt mie suunnittelen tatskaa ja haluisin siihen yhdistettynä jonkun kelttisymbolin ja lasten nimet. Löytyiskö netistä, vai marssinko mieluummin kirjastoon..?
  18. L

    Heeeei,tökkikös muilla toi

    shaatanan veispuukki?! Hitto, mie oon niin lahjakkaasti koukuttunu siihen ja jutskailen yhen kaiffarin kans ja eilen jo alko pätkiin niin että piti lopettaa sikahauskat jutut kesken |O Prkl.. :saint:
  19. L

    Onko Alivuokralainen käyty kattomassa?

    Mei juur tultiin, oltiin koko perheen voimin tuttavapariskunta messissä. Oli ihan hauska, mutta ei kultakuumeen tai jackpotin veronen. Silvennoisen hahmo jäi nyt kyllä toaalisesti sikamakeen Robbanin varjoon :D Mutta mie ku oon suur kummelifani,niin pakkohan tuoki oli kattomas käydä. =)
  20. L

    Nonni.Määkin olen nyt sit luopio.

    Ostin perkules pojalle goretex-popot.. :o :ashamed: Ja Vikingin viä. Saako selitellä, ees yrittää? Etin tolle ekaluokkalaiselle superkuluttajalle helposti jalkaan saatavia (tarroilla) syksynilkkureita. Lotta ja Lassi-merkkiset ois kustantaneet 39? ja nää Vikingit oli si 49,9? Eli...

Yhteistyössä