Mitä IHMETTÄ tuo ukko teki mun myllyleni?!?!

)&?&)#?)&%¤?/¤%)¤!!!!!!!!!!! |O |O |O

Sen kerran ku mie oon pois kotoota (eilen illalla olin koulussa) niin tuo menee ja hilaa yläkerrasta tulostimen alas ja asentaa sen tähän mun läppärille. (UUDELLE läppärilleni,huom! :D )
Ja mitä tekee masiina?
No PRKL pelittää ku satavuotias mummo eslan kanssa :headwall: :headwall:

Saakeli sentään, kaikki tapahtuu ku hidastetussa filmissä, skrollatessa "nykii" ja kuva jää niinku jälkeen. Iankaiken kestää jo pelkkä suosikkien avaaminen.

Ja täällä plussalla kun nyt esim. aloitusta teen, niin se ei aukeekaan enää "uuteen ikkunaan" vaan tää on nyt koko sivun tää kirjotusruutu. Siis kun ennen lainasin tekstiä/tein uuen alotuksen, niin se aukes uuteen ikkunaan, mut nyt tää koko sivu vaihtuu keskustelun kirjotuksen ikkunaks.

VOI PERKELEEn PERKELE!! Paremmin en sano!!!

Saapi ukko hoitaa masiinan kuntoon TÄNÄÄN! Piste.
Saakeli ensviikolla otan tän kultani kassiin ja mukkaan kouluun... *sadattelee ja jupisee issesseen..*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
)&?&)#?)&%¤?/¤%)¤!!!!!!!!!!! |O |O |O


Ja täällä plussalla kun nyt esim. aloitusta teen, niin se ei aukeekaan enää "uuteen ikkunaan" vaan tää on nyt koko sivun tää kirjotusruutu. Siis kun ennen lainasin tekstiä/tein uuen alotuksen, niin se aukes uuteen ikkunaan, mut nyt tää koko sivu vaihtuu keskustelun kirjotuksen ikkunaks.

..*
Toi on muutettavissa asetuksista. Ja jos käyttis on Vista niin se ei ole vika, se on ominaisuus se hitaus :eek: :(
 
No käyttis on vista, joka on tähän asti toiminut vallan loistavasti. Että kyllä tää ihan tasan varmasti alko "nykiin" eilen sen ukon tumpeloinnin seurauksena.

Ja nyt koitin yhdestä keskustelusta klikata siinä olevaa linkkiä, niin eipä avaa ei.
Jumankekka saa kyllä kuulla kunniansa ukko kun kotio tullee! :kieh:
 

Yhteistyössä