Hakutulokset

  1. M

    Heippa kaikille

    Moikka Moi :wave: Tällähän on porukka lisääntynyt... Hienoa, joukossa on voimaa :whistle: Jos vaikka itse kunkin kilot lähtis hieman helpommin B) Meillä vaaka näytti tänä aamuna 108,4. Kiltisti olen pysytellyt karppina ja mielestäni näin menee hyvin ja tasaseen tahtiin. Meillä on...
  2. M

    Heippa kaikille

    Moikka vaan! Mie viihdyn valitsemallani tiellä, eli karppauksella jatketaan myöskin eteen päin... Saa syödä hyvin ja paino tippuu. Nälkä pysyy paremmin poissa ja on muutenkin paljon energisempi B) Olen muuten ihan jumittunut tuonne karppaus nettiin, siksi niin vähän täällä vieraillut...
  3. M

    Heippa kaikille

    Moikka ja terkkuja punttarilta :D Minulle sopii torstaina milloin vain ja perjantaina päivällä (illalla on sitten bileet kun siskolla ja veljellä on syndet :heart: ) Pirauttele vaikka et milloin mentäisiin...
  4. M

    Heippa kaikille

    Iltoja vaan... Tässä olen pitkään pohdiskellut ja lukenut muutaman kirjan ja erinäisen määrän infoa netissä karppamisesta ja ajattelin sitä nyt kokokeilla. Huomisesta aloittelen ja siinähän ei heti kilot vaan lähe vaan saattaa jopa hieman paino nousta aluksi... Saas nährä :D Elikkäs huomen...
  5. M

    Heippa kaikille

    NYT TÄLLÄ MENI HERMO!!! Tää rupee Atkinssille....
  6. M

    VERKKOKAUPPA LINKKIPINO =)

    Merkkaan :D
  7. M

    Heippa kaikille

    Tere tytöt! Terkkuja punttarilta :D Sali oli hyvä ja monipuolinen ja se Tuija oli todella mukava ja avulias. Ainoa mikä sieltä puuttui oli kunnon suihkutilat ja sauna... Maanataina ajattelin mennä seuraavan kerran ja siitä sitten lähtis sellaiseen 2-3 kertaa viikkossa... tervetuloa mukaan...
  8. M

    Heippa kaikille

    Tais olla nestettä vaan sillä puntari näytti nyt 110,7 kg =) Elikkäs pudotusta nytten yhteensä 4,3 kg. Tänään on NIIIN laiskotus päivä, etten varmaan jaksa tehdä yhtään mitään... Ei vaan hotsita yksinkeraisesti :/
  9. M

    Heippa kaikille

    Itku tulee. Sunnuntaina ja eilen söin todellakin kevyesti ja kalorieden mukaan, mutta eilisetä paino NOUSSUT 300 g elikkäs vaaka näytti 111,8 kg. Miten ihmeessä se nyt on mahdollista??? Vai voiko vaikuttaa tähän nousuun vielä lauantain syömiset??? :ashamed: Minä olen kyllä vähän sitä tyyppiä...
  10. M

    Heippa kaikille

    Heippa! Miehellä kait hieman yli painoa taulukoiden mukaan,mutta ihan normaalilta ikäisekseen näyttää minusta. Pikkuisen vatsaa :heart: Tosin täytyy sanoa, ettei minun sydän sykkisi millekkään kukkakepille (eihän ulkonäön pitäsi vaikuttaa :ashamed: ) *nolostuu hän* Minulle sopii...
  11. M

    Heippa kaikille

    Moikka moi taas... NO NIIN SITÄ PITÄÄ HYVÄ TYTTÖ *taputtaa hän itseään olalle* B) Tänään on illastettu ihan pitemmän kaavan (alku-, pää- ja jälkiruoka) mukaan punaviinin kera...(nytkin on lasi vieressä) Oli kyllä NIIN mielettömän ihanat ja maistuvat ruoat taas Torossa että HUHHUH. NAM...
  12. M

    Heippa kaikille

    Moikka moi! Taas tänään oon tehnyt uusia laihis tuote löytöjä B) Mä en sitten mitään muuta osaa ajatella kuin syömistä :laugh: Puntarilla en uskaltanut käydä tänä aamuna, kun eilen oli leffailta ja popsittiin niitä kasviksia ja poppareita(laihis) dippi kastikkeen kera. Laskeskelin kyllä...
  13. M

    Heippa kaikille

    Joo voitaishan me käydä =) Mä laitan sulle hannehh yv:tä =)
  14. M

    Heippa kaikille

    Moikka moi! Kyllä mie voisin lähtee salille. Tossa selailin sivuja ja ainakin halvin oli tämä http://www.steelbody.fi , onko mitään hajua onko se sitten hyvä sali. Siellä ainakin olisi naisten sali erikseen, mikä mun mielestä on ISO plussa... Onko muita ehdotuksia? Täällä hervannassakin...
  15. M

    Heippa kaikille

    Iltaa vain molemmille :wave: Minä kumma kyllä pidin lupaukseni ja menin lenkille :saint: Söin kyllä sitten myös sitä suklaata, mutta oli kyllä hyvää. Ja pysyin muuten siinä puolessa levyssä ja kalorit alle 1200 kuitenkin. En ole käynyt kuntosalilla. Entisessä "kylässä" ei tainnut edes...
  16. M

    Heippa kaikille

    Vaaka näytti tänä aamuna 111,6 kg. Ei ehkä pitäisi sanoa, mutta oho, onpas nyt vauhtia pelissä. Kohta on mennyt alle kuukaudessa tulplasti mitä ajattelin :D Juu, mie oon 28 v. (kolmen kympin kriisi lähestyy hurjaa vauhtia B) ) ja mies on 41 v. Päätin sitten ottaa kerta heitolla hieman...
  17. M

    Heippa kaikille

    Puntari tänään 112 kg tasan. Pudotusta 3 kg. Olen ihan iloinen pudotuksesta koska söin perjanaina kebabia, tosin en muuta sitten syönytkään sinä päivänä. Löysin muuten carde dorin (miten se nyt ikinä sitten kirjoitetaankaan) Light suklaa jäätelön.. NAM. Sitä voi ihan hyvin syödä muutaman...
  18. M

    Heippa kaikille

    Moikka moi kanssasisaret! Puntarilla kävin aamulla ja 112,7 kg näytti. Tuntuu taas tosi hitaasti lähtevän paino alas päin :ashamed: Vaikka olenkin pysynyt tiukkana ja tuossa 1000-1200 kcal välillä. Nyt siis lähtenyt alkupainosta 2,3 kg. Juuri laitoin uunin tonnikala- juusto lämppärit...
  19. M

    Heippa kaikille

    Pitäis varmaan muuttaa ketjun nimeä johonki Tre only tai jotain.. :D Juu kyllä täälläkin on vaikea lopettaa tuo napostelu :ashamed: Ja sitten se, että tehdään TERVEELLISTÄ ruokaa, eikä uiteta kaikkea kermassa ja voissa. Ja pitsa ja kebabbi +muu pika ruoka. Hävettää myötää, että minä olen...
  20. M

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Moikka kaikille pitkästä aikaa. Minut voi tiputtaa listalta pois, koska en enään syö clomeja. Ilman lääkkeitä ei menkkoja näy ja vielä vähemmän plussaa :ashamed: Kukaan ei ota kantaa tähän kun olemme juuri muuttaneet ja paperit eivät ole saapuneet lapsettomuusklinikalle tänne päähän...

Yhteistyössä