Heippa kaikille

Moikka moi taas...

NO NIIN SITÄ PITÄÄ HYVÄ TYTTÖ *taputtaa hän itseään olalle* B)

Tänään on illastettu ihan pitemmän kaavan (alku-, pää- ja jälkiruoka) mukaan punaviinin kera...(nytkin on lasi vieressä) Oli kyllä NIIN mielettömän ihanat ja maistuvat ruoat taas Torossa että HUHHUH. NAM. Jotenkin sitä osasi nauttia ruoasta eri tavalla kun on nyt kituuttanut laiharilla.

Sitten käytiin vielä leffassa katsomassa Rottatuille :D Sekin oli ihan mahdottoman hyvä (tykätään molemmat piirretyistä)!!!
Kohta saunaan ja sen jälkeen käperymistä oman kullan kainaloon :heart:

Pitää sanoa, että on ihan siis vietetty laatuaikaa tänään oikein toden teolla B) pitkästä aikaa. Aina yleensä jompi kumpi menossa, tulossa tai muuten vain häseltämässä, varsinkin kun vasta muutettiin...

Sitten olen onnellinen kun saadaan vielä tapetoitua ja olohuoneen kalusteet kotiin asti...

Mutta tää tyttö painelee saunaan nyt :wave:
 
Mun tekee niin mieli roskaruokaa, että :kieh: Taidan syyä. Oon ihan tyytyväinen vaikka lähtis kilokin vk, ja kyllä se lähtee. Alussa voi mennä 2-3 kg vauhdilla. Koska te pääsisitte sinne kuntosalille ens viikolla?
 
Heippa!

Miehellä kait hieman yli painoa taulukoiden mukaan,mutta ihan normaalilta ikäisekseen näyttää minusta. Pikkuisen vatsaa :heart: Tosin täytyy sanoa, ettei minun sydän sykkisi millekkään kukkakepille (eihän ulkonäön pitäsi vaikuttaa :ashamed: ) *nolostuu hän*

Minulle sopii oikestaan joka päivä. Tosin keskivikkona ja torstaina vasta klo. 16 jälkeen.

Paino 111,5 elikkäs sen verran tuo viikonloppu nyt sitten vaikutti :snotty: Pitäsi vain pysyä kovana :kieh: Tai liikkua enemmän...
 
Itku tulee. Sunnuntaina ja eilen söin todellakin kevyesti ja kalorieden mukaan, mutta eilisetä paino NOUSSUT 300 g elikkäs vaaka näytti 111,8 kg. Miten ihmeessä se nyt on mahdollista??? Vai voiko vaikuttaa tähän nousuun vielä lauantain syömiset??? :ashamed:

Minä olen kyllä vähän sitä tyyppiä "hetikaikkimullenyt" :whistle: . Pitäsi vain malttaa mielensä sen puntarin suhteen ja käydä siellä kerran viikossa :ashamed:
 
Joo kyllä se paino voi nousta 2 pv viiveellä kun on herkkuja syönyt. Mulla oli nyt paino 118.4kg, oon tosi tyytyväinen. Komeesti kerkeen kesään mennessä 100 kg tai jopa 95 kg :D Mä kun alan jo näyttään sopusuhtaselta 95-100 kg.
 
Tais olla nestettä vaan sillä puntari näytti nyt 110,7 kg =) Elikkäs pudotusta nytten yhteensä 4,3 kg.
Tänään on NIIIN laiskotus päivä, etten varmaan jaksa tehdä yhtään mitään... Ei vaan hotsita yksinkeraisesti :/
 
Minkälaista siellä salilla oli, tykkäsitkö maikki-likka? Mä oon kyl niin tohkeissani tästä laihdutuksesta että oksat pois :D Koko ajan mennään alas päin, nyt en lopeta kesken. Haluan näyttää ens kesänä hyvältä =)
 
Tere tytöt!

Terkkuja punttarilta :D Sali oli hyvä ja monipuolinen ja se Tuija oli todella mukava ja avulias. Ainoa mikä sieltä puuttui oli kunnon suihkutilat ja sauna... Maanataina ajattelin mennä seuraavan kerran ja siitä sitten lähtis sellaiseen 2-3 kertaa viikkossa... tervetuloa mukaan!
Huomenna ajattelin mennä uimaan. (Johan nyt olen innostunut :eek: , eikä hajuakaan mistä johtuu... B)

Puntarille huomen aamuna...IIIK, toivottavasti se on hyvällä päällä ja näyttää mukavia lukemia
:LOL:

Mulla on kanssa aika vahva asenne tällä hetkellä, mutta minut tuntien se saattaa kestää tai sitten ei, koskaan ei voi etukäteen tietää. Taidan olla sellainen tuuliviiri, joka asiassa :ashamed: Mutta onhan tuo lapsettomuus hoidot aika iso kannustin... ja tietty se unelmien hääpuvun löytäminen :heart:
 
Mulla oli silti tippunut eilisestä paino 117,3 kg vaikka söin eilen varmaan 200 g niitä light sipsejä, 0,5l lihgt fantaa, 300 g irttareita :eek: No hyvähän se on että lähti kun tuli, mutta saas nähdä miten huomenna on kun meen tänään muutaman kaverin kanssa muutamille siidereille ja huomenna syödään krapulaan tupla roskaruuat :LOL: Nooh oon mä tämän ansainnutkin. 4.5 kg lähtenyt nyt 2 vk =)
 
Iltoja vaan...
Tässä olen pitkään pohdiskellut ja lukenut muutaman kirjan ja erinäisen määrän infoa netissä karppamisesta ja ajattelin sitä nyt kokokeilla. Huomisesta aloittelen ja siinähän ei heti kilot vaan lähe vaan saattaa jopa hieman paino nousta aluksi... Saas nährä :D Elikkäs huomen aamulla aamupalaksi homejuustoa, paistettua munaa ja pekonia ja tuoretta kurkkua. Siitäkö se ajatus sitten lähtee???? :eek:

Tänään ratkeillut pahan kerran ja syönyt uuniperunoita "ei todellakaan laihis" savuporo täytteellä. :D

Mutta huomenna taas kunttikselle :saint:
 
Mitens teillä on mennyt vk? Mulla on ihan hyvin, no tänään ja eilen sorruin suklaapatukoihin, mutta oli silti paino tippunut. Missäs sä meritähti piileksit kun et oo tänne pitkään aikaan kirjotellu? :D
 
Moikka vaan!

Mie viihdyn valitsemallani tiellä, eli karppauksella jatketaan myöskin eteen päin... Saa syödä hyvin ja paino tippuu. Nälkä pysyy paremmin poissa ja on muutenkin paljon energisempi B) Olen muuten ihan jumittunut tuonne karppaus nettiin, siksi niin vähän täällä vieraillut...

Ma olin salilla, ti olin lenkillä, ke olin salilla ja kaupungilla kävelemässä, to koko päivän kävelemässä ympäri kaupunkia (ja siinä sivussa hieman shoppailua :D ), että liikuttu on. Nyt en vielä tiedä saanko itsestäni irti lähteä huomenna salille, kun on nyt synttäritkin veikalla ja siukulla :heart:

Millos lähet hannehh mukaan salille? =)

Ja todellakin, missä se meritähti piileksii???
 
Mulla on ollut niin paljon töitä nyt etten oo kerenny ees käveleen ittekseni. Nyt kun joulu tulee niin heti huomaa töissä että kiirettä pukkaa, työvuorot vaihtelee miten sattuu. Eilenkään en ois päässy, tänään kyllä pääsen 17, mutta pitää mennä kauppaan jne. Enköhän mä täs vie joku kerta pääse, voi mennä jouluunkin asti kun tosiaan tätä kiirettä pukkaa. Mulla on tullu kauhee karkki himo, mutta silti on paino tippunut.

Oisko teil jtn uusia ruoka-ohjeita? Alan kyllästyy jo samoihin eväisiin :kieh:
 
Heippa!
Lueskelin tossa teidän pinoa ja ajattelin kysellä josko mukaan voisin tulla?!?
Itsellä paino on ollut korkeimmillaan 110kg odotus aikana,sairaalasta kotiin lähdettäessä painoin noin 95kg.Paino tippui mukavasti alle 90kg,sitten jostain kumman syystä äitiysloman aikana painoa taas kertyi ja puntari näytti n.97kg.Lukema alkoi ahdistamaan koska vaatteet alkoivat puristamaan ikävästi :/
Palasin kesäkuussa töihin ja ruokailu ajat/tavat alkoivat pikku hiljaa muuttumaan "normaaliin" suuntaan,tietysti takapakkia oli aina välillä.
Nyt ilman ylimääräistä liikuntaa puntari näyttää 89kg,enkä muista koska viimeiksi on tommonen lukema ollutkaan :D Olen muuttanut ruokailu tottumuksiani,mutta herkuttelua voisin vielä vähentää :x
Ajattelen aina niin että vaikka kaupassa on karkkia yms herkkuja,niin se ei tarkota että joka kerta pitäisi ostaa jotain kotiin.Kotona puolestaan jos kaapissa on jotain hyvää,niin ei niitä tarvitse syödä.Muutaman karkin voi ottaa mutta miksi pitäisi syödä koko pussi.Suolaisia herkkuja olen välttänyt tietoisesti.
Vatsalaukku on selvästi pienentynyt,koska tulen toimeen pienemmillä ruoka-annoksilla.Yritän syödä säännöllisesti edes jotain hedelmiä/jogurttia,tosiaan hedelmiä olen alkanut syömään enemmän.Samoin marjoja ja erilaisia jogurtteja,koska en juo maitoa.
Olisi ihanaa jos ens kesänä painaisi sen 75kg,eli vielä se -14kg.Kyllä tää tästä ja tsemppiä muillekin pudottajille
Ens viikolla mulla tuleekin 1vuosi lisää ikää,mukavaa olla kevyempi kuin vuosi sitten tähän aikaan =) =)

Viikonloppuja :flower:
 
Hello :D Ja teretulemasta neiti ja sen neiti. Mulla on mennyt ihan hyvin, hitaasti on nyt lähtenyt, mutta ei sen väliä, kun tossa lähti niin hyvin alkuun. Ja niinkun sanoin niin oon tyytyväinen tähän jos nyt eteenpäinkin lähtee kilo vk. =) Herkkuihin en onneksi ole sortunut. Karkkia on tehnyt mieli pirusti, mutta muutamia oon syöny, eikä se ole vaikuttanut yhtään
 
Missä te kaikki piileksitte? :D Nyt ollaan jo 116 kg vaikka herkkujakin on tullut syötyä. Kohta se 100 kg alkaa häämöttää, ei ny vie :LOL: Mutta helmikuuhun mennessä varmasti ja siitä sitten vielä 10 kg pois ja ois 90 kg kesäkuussa :saint:
 
Tervehdys!
Kovasti Tampere-painotteista väkeä, kuten myös allekirjoittanut. Käyn myös omaa taistelua ylikiloja vastaan, pikkuhiljaa olenkin saanut painon tippumaan ja nyt syksyllä aloitin salilla käymisen, mistä on valtava hyöty olla. Enää olisi noin 10 kg matkaa tavoitteeseen... :)
 
...nii tääl olis yks! :)

Mulla tavoitteena saada 30 kg pois toukokuun puoleen väliin mennessä. Alkupaino oli 114 kg ja nyt on 109,8. Liityin tossa lokakuun puolessa välissä Keventäjiin ja sen avulla olen pudotellut. Päivässä saan syödä 1520 kcal ja kyl se aika usein on menny yli. :whistle: Mie oon jättäny karkit ja sipsit pois ainakin jouluun asti. Kattoo sitte mitä sen jälkeen...karkkien suhteen siis.

Mulle on nää ylikilot tullu hieman salakavalasti, kun oon pitkä (180cm ). Kun aloin pojua odottamaan, kesällä 02, mulla oli muutama ylikiloa mut raskauden jälkeen niitä sitten alkoi tulla. Oon välillä Pointsien avulla saanu painoa laskemaankin alle sadan, mut sitte on taas noussut. Nyt sitte päätin, et ens kesänä mie oon hoikka ja läskit lähtee nyt! :) Tänään kävin ostamassa Lidlistä keittiö/dieettivaa´an, josko siitä olis apua tässä "taistelussa".

 

Yhteistyössä