Heippa kaikille

Olen uusi täällä ja ajattelin ryhtyä joukkoonne :D Mulla tökkinyt tämä laihdutus tässä 2 vk ja tänään nyt sitten otin itseäni niskasta kiinni, jos pääsis tavoitteeseensa joskus. Mittaa on tällä hetkellä 182/120 kg, jotenka sellanen 40 kg urakka :eek: Onkos muilla ollut tai on näin isoa urakkaa, kauan mennyt aikaa? Minkälaisia ruokia te syötte? Mä pyrin syömään aamupalan, tosin sekin voi jäädä monena aamuna pois ja sitten syön lounaan ja päivällisen. Te jotka jätätte pois esim lounaan niin mitä syötte että jaksatte päivälliseen? =)
 
Moikka vaan hannehh ja Meritähti!
Mie voisin loikata tänne teidän mukaan kun muut pinot on jo niin "pikällä", ettei kaikkia viestiä enään jaksa lukea :D *laiskottaa*

Minä lähden liikkeelle 115 kilosta joten pudotettavaa riittää. Aikaiemmin olen kokeillut kaiken näköisiä laihdutus konsteja. Nyt ajattelin vain yksinkertaisesti syödä vähän kaloreita ehkä noin 1200 päivässä. Tarkkaan en ajatellut kaikkea laskea kun se on niin tressaavaa. Katotaan miten lähtee liikkeelle ja jos ei lähde niin sitten rupean laskemaan tarkemmin... Mutta useesti ja vähän varmasti on minulle paras malli.

Minulla on vuoden pääästä häät, joten se toimii yhtenä moottorina ja sitten olisi jossain vaiheessa lapsettomuushoidot joten senkin kannalta olisi parempi, että paino olisi alhaisempi.

Minun ongelma varmaan on se stressi- ja murhesyönti. Tunnesyöjä olen. Nyt en tiedä millä korvaan lohtusuklaan yms. :ashamed:

Mistä painota Meritähti aloittaa, jos saa udella? =)
 
Mulla nyt menee 117 kg hujakoilla :D Tosin olen repsahdellut. Vetelin vkl pizzaa, sipsejä, kebab annoksen :ashamed: Nooh ei se nyt vielä maailmaa ole kaatanut. Oon kyllä huomannut että oon täynnä vielä 21 aikaan illallakin vaikka ole syönyt päivällisen 16-18 aikaan, eikä se ole mikään iso päivällinen, siis että puolet siitäkin peittää salaatti :D

Toivottavasti tätä menoo sais painon ainakin 100 kg helmikuuhun mennessä, ei sillain paha, mutta jos repsahtelen usein niin sit on paha
 
Niin ja mä syön esim lounaaksi muussia ja kanaa tai edellispv jauhelihakastiketta ja salaattia, lasi maitoo. Siinä 14-15 hujakoilla voi syödä omenan ja 3-6 satsumaa :LOL: Päivällinen on esim lasagnettea, nakkikeittoo, ei nyt kaikkia samaan aikaan mutta osviittaa antavaa. Vettä juon 2 litraa pv. Ja maito 2 lasia, rasvatonta.

Liikuntaa en juurikaan harrasta, muuta kun mitä nyt töissä tulee liikuttua. Tuntuu että paino tippuu nopeemmin kun ei harrasta liikuntaa :LOL: Iltasin jos mulla nyt on mieliteko niin syön rasvatonta jogurttia, ruisleivä, kevyt levitettä, ultra kevyt metwurstia 1-2 kpl. Ai niin aamusin juon lasin tuoremehua, mutta mitään en aamusin syö
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Onkos päässyt käymään niin, että asustamme kaikki sattumalta Tampereella?

Paino tänä aamuna 132,3. Alaspäin siis mennään, pudotusta lähtöpainosta nyt 4,7 kiloa =)
Mie ainakin asun tampereella =) Missä päin sinä olet? Minut löytää hervannasta.
Minulla paino tänä aamuna 113 kg joten pudotusta on 2 kg :D Olen ihan onnellinen, koska ajattelin pudotus vauhdiksi 2 kg kuukaudessa... Jos vaikka painaisi korkeitaan 95 häissä :p Ainahan sitä voi yrittää... :whistle:

Minulla ei näitä kavereita juuri ole täällä Tampereella kun olen vasta muuttanut, mutta jos joku haluaa vaikka lenkki/shoppailu kaveria, niin mie oon ihan valmis :D YV vain tulemaan :)
 
Pitäis varmaan muuttaa ketjun nimeä johonki Tre only tai jotain.. :D

Juu kyllä täälläkin on vaikea lopettaa tuo napostelu :ashamed: Ja sitten se, että tehdään TERVEELLISTÄ ruokaa, eikä uiteta kaikkea kermassa ja voissa. Ja pitsa ja kebabbi +muu pika ruoka. Hävettää myötää, että minä olen juuri se "herkkupe**e", aina pitäis olla jotain hyvää, makeeta tai suolaista, varsinkin jos vähänkin on paha mieli.

En ole kyllä myöskään keksinyt mitään suolaista naposteltavaa, kuin ne kevyt popparit, mutta niissäkin menee ihan mielettomästi kaloreita..

Ihme kyllä olen pysynyt ihan ruodussa ja huomenna ajattelin uskaltautua puntarille. Pelottaa niin, että lukema ei ole laskenut ja taas olis jotain häikkää kilpirauhasarvoissa... :kieh:
 
Kokeilkaapas kurkun paloja, porkkanan paloja ja kevyt kermaviili, joku sipsejen dippi, siinä ei ole kaloreita juuri mtn, niin niitä dippaa niin kyllä lähtee suolan ja makeen himo, ainakin mulla. Syön niitä aina sillon illalla kun rupee tekeen mieli herkkuja etten pistä ukkoo kauppaan hakeen suklaata :LOL: Mulla on ihan pyllyllään tää viikko. Söin eilenkin herkkuja, mut on noita kiloja takaskin tullu, eli nyt on 119 kg. Kyllä ne 2 kg tulee niin nopeeta takas kun ahmii ja ahmii :kieh:
 
Moikka moi kanssasisaret!

Puntarilla kävin aamulla ja 112,7 kg näytti. Tuntuu taas tosi hitaasti lähtevän paino alas päin :ashamed: Vaikka olenkin pysynyt tiukkana ja tuossa 1000-1200 kcal välillä. Nyt siis lähtenyt alkupainosta 2,3 kg.

Juuri laitoin uunin tonnikala- juusto lämppärit. Paljon tonnikalaa (vedessä), herkkusieniä, paprikaa ja tomaattia. Kevyt juustoo, kevyt ranskankeramaa, muutama muna, tuoretta valkosipulia ja muita mausteita...
Saa nähdä miltä maistuu B)

Kaloreita tuli per leipä (joissa runsaasti täytettä) noin 210. Elikkäs kun en ole syönyt tänään muuta kuin hedelmiä niin jos jaksaa voi syödä 3 leipää... NAM.

Pitää koittaa tuota hannehhin kikkaa... Muistatko yhtään paljon tulee kaloreita yhtä dippi purkkia kohti?
 
En mä ole kaloreita kattonut, mutta siinä dippi pussissahan ei ole paljon mtn kaloreita. Se kermaviilin kun ottaa huomioon, vaikka se olisin kevyttä. Mä en yleensä dippaa koko purkkia, mutta joskus voin dipata koko purkin. Omeniakin vetelen myös jos iskee joku himo. Mä junnaan tässä nyt herkuissa viä :kieh:
 
Mä en juo maitoo hirveesti, muuta kun max 2 lasia rasvatonta päivässä lounaalla ja päivällisellä. Juotteko joka päivä vettä paljon? Mä yritän 2 l, mutta joinakin päivinä jää 1 l.

Nämä viikonloput on pahimpia kun tulee sorruttua enemmän herkkuihin. Maanantaina pitäs taas pinnistellä :whistle:
 
Puntari tänään 112 kg tasan. Pudotusta 3 kg. Olen ihan iloinen pudotuksesta koska söin perjanaina kebabia, tosin en muuta sitten syönytkään sinä päivänä.

Löysin muuten carde dorin (miten se nyt ikinä sitten kirjoitetaankaan) Light suklaa jäätelön.. NAM. Sitä voi ihan hyvin syödä muutaman pallon jos vain on tarkkana muiden ruokin kanssa (en tarkoita sitä, että jättäis ne väliin kokonaan :D ). Sopii hyvin minulle suklaan ystävälle. olisikohan siinä ollut noin 150 kaloria 100 g:ssa. Ja se on jo ihan riittävä kerta annos =)

Olen aika perso makealle, joten minulta ei tuo veden juonti oikeen luonnistu vaan vetelen aina innolla light-limsoja :ashamed: *nolo*

Meritähti oletko harkinnut makeutusaineiden käyttöä? Minä olen jo pitkään käyttänyt teessä makeutusainetta ja nykyään myös ruoanlaitossa nestemäistä sellaista sokerin ja siirapin tilalta.

Minulla kanssa vaikeksia tuon maidon kanssa kun ennen meni litra päivässä hyvinkin helposti :whistle: Ja juustot *slurps* aura juusto ja viinirypäleet... :p Ostin muuten sitä laihis auraa ja se oli aivan kamalaa skeidaa.. YÖK.

Tänään ruokana laihis tortilloja (miehen toive =) )
 
Vkl takana ja huomenna uus startti :) Mulla on 4 v poika, mites teillä muilla, minkä ikäisiä muuten olette? Mun pitäs tehdä viikon ruokalista, jooh mitähän sitä ostais ettei tulis taas samoja popsittua :whistle:
 
Vaaka näytti tänä aamuna 111,6 kg. Ei ehkä pitäisi sanoa, mutta oho, onpas nyt vauhtia pelissä. Kohta on mennyt alle kuukaudessa tulplasti mitä ajattelin :D

Juu, mie oon 28 v. (kolmen kympin kriisi lähestyy hurjaa vauhtia B) ) ja mies on 41 v. Päätin sitten ottaa kerta heitolla hieman vanhemman, kun mun kokemukset on lähinnä karmeita oman ikäisistä miehistä (lue pojista). Ja aika enteellistä on se, että me tavattiin netissä SE OIKEA deitti sivuilla -LOL-

En koskaan ajatellut nettideittailusta mitään muuta saavani kuin ehkä pientä viatonta hauskaa hupia, mutta toisin kävi. Se oli kerrasta selvä. Sanotaanko, että kun ekan kerran nähtiin niin niille sijoilleen jäi. Kävi vain välillä kotona vaihtamassa vaatteet kassiin ja siitä parin kuukauden päästä muutti minun luokse.

Lapsia ei meillä ole vielä, lapsella on kyllä ollut lupa tulla jo kohta parin vuoden ajan. Me ollaan nyt jonossa IVF hoitoihin. Olen aika pitkälle hyväsynyt sen, että lapsia ei meille tule luonnollisella tavalla :ashamed:

Meillä menee aika kivuttomasti tuo syöminen, koska mies syö viikolla yleensä töissä ja mie saan rauhassa syödä omia laihis ruokia. Onneksi muutenkin mies syö kaikkea mitä mie sille nokan eteen kannan, ei tarvitse tehdä kahta ruokaa. (joo, olen elänyt sellaisessakin suhteessa missä mun piti tehdä kahta eri ruokaa :kieh: ) Ja muutenkin mies tukee minua hienosti, ilman mitään piikittelyä tai vinoilua. Välillä kyllä syö herkkuja ja minä kuolaan vieressä :LOL:

Nyt mie ajattelin lähteä lenkille ja mietin vakavissani sitä, että söisin tänään puoli levyä fazerin sinistä. Se vain tarkoitaa sitä, että tänään ei syödä muuta kuin yksi ruoka ja se suklaa, ettei kalorit mene yli. Suklaan himo on ihan hirvee ja se ei mene ohi tällä kertaa sokerittomilla sisuilla :ashamed:

Muuta tsemiä Meritähti ja hannehh, me kyllä pystytään tähän!!! (yritän nyt kerrankin jakaa tätä inspiraatiota, kun sitä satuu näin satunnaiseti minultakin löytymään :D )
 
Ompas meillä kaikilla vanhemmat miehet :D Mä olen 22 v, mun mies 36 v. Mä olen ollut hyvissä käsissä tänään tai siis syönyt terveellisesti ja käynyt salilla ja ulkona pienen kävelylenkin tekemässä. Onko teistä kukaan innostunut salilla käymään?
 
Iltaa vain molemmille :wave:

Minä kumma kyllä pidin lupaukseni ja menin lenkille :saint: Söin kyllä sitten myös sitä suklaata, mutta oli kyllä hyvää. Ja pysyin muuten siinä puolessa levyssä ja kalorit alle 1200 kuitenkin.

En ole käynyt kuntosalilla. Entisessä "kylässä" ei tainnut edes sellaista olla ja muutenkin olen aika huono lähtemään yksistään. Kun olet yksin heti tulee sellainen tunne, että kaikki tuijottaa ja miettii sitä miten ihmeessä tuollainen "suhteellisen muodokas" nainen tänne on eksynyt-eikö sen pitäsi olla kotona sohvalla syömässä suklaata :| No se on vain mun mielikuvitusta EHKÄ, mutta kumminkin... Kaverin kanssa kyllä vois mennäkkin... joukossa on voimaa!!!

Katselin tänään noita hervannan uimahallin taksoja ja kauhistuin 5 egee/kerta HUH HUH. Uiminen on muuten kyllä sellaista mistä tykkään. Sitä tuli harrastettua joskun nuoruudessa aika tosisaankin niin kuin vesipalloakin...
JOO uskokaa tai älkää mutta minä olin nuorena hoikka tyttö joka harrasti kaikkee mahdollista urheilua :eek: Nyt kun miettii, että mitä siitä seurais kun menisin puomille ja yrittäisin heittää kärrynpyörän ja päälle spakaatin, auta armias siitä tulisi ruumiita :whistle: ja ennen se meni kuin vettä vaan...

Mie oon taas selannut koko illan kaikkia hääjutskia...Olen kyllä ihan höperönä ja tätä hössötystä pitäsi miehen kestää vielä vuoden päivät ;) Ai hitto kun olis rahaa lähteä johonkin mauritiukselle, goalle tai johonkin paratiisi saarelle pariksi viikoksi bungalowiin asumaan, mutta hinnat on alkaen 2000 e/hlö. Juu ei ihan ole varuksia maksaa tuollaisia summia kun häätkin maksaa ihan sairaasti... *lotto voittoa odottelee hän* :D
 
Joo mä asun lähellä hatanpäätä. Mä oon käynyt go go salilla, mutta siä on niitä nyrpee naamasia niin taidan vaihtaa salia missä kävis vähän kaikenkokosia ihmisiä. Tervetuloo vaan mukaan jos joku lähtee. Se sali kortti on kuukaudessa 40-50 ?, riippuu salista, sit on tarjouksia esim 50-60 ? 2 kk kortti ensimmäisille jäsenille.

Mun teki eilen niin mieli kaikkee syyä illalla mut popsin muutaman satsuman ja porkkanaa niin ei tehnyt enään mieli. Aamulla kävin vaakalla ja nyt oli jo 120 kg, mun paino heittelehtii tosi paljon

Oishan se tosiaan kiva lähtee johkin ulkomailla pällisteleen kun sais itseensä hoikemmaksi. Mäkin olen ollut nuorena ihan normaalikokonen. Rupesin tossa 18 v lihoon, söin kaikkia herkkuja niin ohhoh, äkkiäkkös se vaaka 2 v jo näytti hirveitä lukemia. Ois kyl kiva jos lähtisitte salille, tai jos toinen ei haluu mennä niin mennään toisen kanssa. Tosiaan menee vähän syrjemmille saleille niin siä ei oo niitä tuijottajia. Ei me sinne salille olla suklaata menossa syömään :D
 
Moikka moi!

Kyllä mie voisin lähtee salille. Tossa selailin sivuja ja ainakin halvin oli tämä http://www.steelbody.fi , onko mitään hajua onko se sitten hyvä sali. Siellä ainakin olisi naisten sali erikseen, mikä mun mielestä on ISO plussa...
Onko muita ehdotuksia?

Täällä hervannassakin oli joku Herwood sali, mutta sillä ei ollut netti sivuja. Siinä kyllä sanottiin, että omaa salitilaa naisille. Hinnoista ei mitään tietoa Muoks. Soitin sinne ja kk 55 e elikkäs aika kallis...

Hervannan uimahallissa oli uiminen ja kuntosali yht 7,5 e kerta. Mutta en sitten tiedä minkä tasoinen tää kyseinen kuntosali on...

Malttamottomana kävin taas puntarilla (oikeesti pitäis käydä vaan kerran viikossa) 111,5 kg =)
 
Juu mä olen käynyt siellä steelbodylla muutaman kerran, se on ihan hyvä. Siellä on kaikenkokosia eikä kyylääjiä, ei ainakaan sillon ku mä oon joskus käyny. Siellä taitaa olla just se uusille jäsenille 2 kk 50 ?. Voidaanhan me mennä tutustuun ja kattoo sitten tuntuko se mukavalta?
 
Moikka moi!

Taas tänään oon tehnyt uusia laihis tuote löytöjä B) Mä en sitten mitään muuta osaa ajatella kuin syömistä :LOL:

Puntarilla en uskaltanut käydä tänä aamuna, kun eilen oli leffailta ja popsittiin niitä kasviksia ja poppareita(laihis) dippi kastikkeen kera. Laskeskelin kyllä ettei kalorit mennyt yli, mutta kun olin ihan ähkynä niin enhän minä nyt voi laihtua...(minä kun uskon, että vain nälällä voi laihtua :LOL: )

Minulle sopii melkeinpä mikä ilta tahansa sille sali reissulle. =)
 
Mä oon pysynyt nyt hyvin tässä. Vaaka oli aamulla 119,4 kg. Oon käynyt joka pv nyt tällä viikolla kävelemässä 6 km. Mieli tekis vaikka mitä syödä mutta en syö. Pidän kerran vk sen herkku pv.

Enhän saa koskaan kiloja pois jos vaan syön herkkuja :LOL:
 

Yhteistyössä