Hakutulokset

  1. M

    Kyllä Nordea on Per****tä!!!

    Olen ollut koko ikäni Nordean asiakas. Minulla on ollut siellä opintolaina, asuntolaina yms. Aina olen hoitanut asiani tunnollisesti. Nyt nykyisen miehen kanssa ollaan muuttamassa Tampereelle ja osamassa asuntoa. Haimme tietysti lainaa Nordeasta, mutta nyt mennyt jo yli kuukausi siitä kun...
  2. M

    Tamperelaisia???

    Mie muutan Tampereelle tuossa kolmen viikon päästä ja ajattelin huudella onko täällä Tamperelaisia kertomaan minkälaista on asua hervannassa? Me teemme kaupat perjantaina Hervannassa sijaitsevasta asunnosta... Lapsia ei meillä vielä ole, mutta toivottavasti tulevaisuudessa on. Ja tietysti...
  3. M

    "jalka" pikkuleivät ristiäisiin... HELPPIÄ...

    Olen tilannut pikkuisen jalka muotin jolla ajattelin tehdä pieniä jalkapipareita pikkuveljen ristiäisiin. Äitipuoli haluaisi jotain vaalensinistä teeman mukaan, mutta miten sen toteuttasin noihin jalkoihin? Jos laitan tomusokeri kuorrutteen, niin eikö se mene vähän sotkuiseksi, kun ne on...
  4. M

    APUA.. Miekin haluun erilaisia hymiöitä

    Voiko joku neuvoa miten saadaan tähän muitakin hymiöitä mitä tuossa yllä on tarjolla?
  5. M

    Korvausta kun lääkkeet vievät hedelmällisyyden? kokemusta?

    Söin erästä lääketä lääkärin kehoituksesta joka pitkällä tähtäimellä aiheutti minulle monirakkulaiset munasarjat. Lääkäri ei kertonut minulle tätä "pikku sivuvaikutusta" ja myöhemmin vahingon jo tapahduttua tukin asiaa ja kävi ilmi ettei tätä lääkettä tulisi määrätä nuorille naisille...
  6. M

    Kiinnikkeitä poistettu munajohtimista, millaiset mahdollisuudet raskautua???

    Minulta poistettiin runsaasti kiinnikeitä munajohtimista ja nyt kulku pitäisi olla vapaa. Lääkäri ei kuitenkaan mennyt vannomaan putkien toiminta kyvystä... Onko kellään kokemusta voiko kuitenkin tulla raskaaksi vai odotellaanko tässä nyt varmoja ivf hoitoja??? Kiitos hirveästi etukäteen...
  7. M

    Kiinnikkeitä poistettu munajohtimista, Millainen raskautumis mahdollisuus???

    Minulla poistettiin paljon kinnikkeitä munajohtimista ja niiden pitäisi olla nyt auki, mutta lääkäri ei ollut varma toimivuudesta. Onko täällä ketään kellä olisi raskaus onnistunut tälläisen jälkeen vai odotellaanko tässä nyt vain sitten järeämpiä hoitoja? :ashamed:
  8. M

    Ylipaino este IVF-hoitoihin... Kohtalotovereita?

    Sain tänään kuulla, että emme pääse mihemme kanssa IVF. hoitoihin ennen kuin olen laihtunut 20 kg... Miten ihmeessä selvitä tästä urakasta kohtuu ajassa varsinkin kun kilpirauhasen vajaatoiminta kiusaa??? Onko kohtalotovereita, olisi kiva kuulla miten te muutte olette selvinneet ja mikä on ollut...

Yhteistyössä