Korvausta kun lääkkeet vievät hedelmällisyyden? kokemusta?

Söin erästä lääketä lääkärin kehoituksesta joka pitkällä tähtäimellä aiheutti minulle monirakkulaiset munasarjat. Lääkäri ei kertonut minulle tätä "pikku sivuvaikutusta" ja myöhemmin vahingon jo tapahduttua tukin asiaa ja kävi ilmi ettei tätä lääkettä tulisi määrätä nuorille naisille ollenkaan????

Siis eikö tässä maailmassa voi enään edes lääkäreihin luottaa??? Uskomatonta! En olisi missään tapauksessa syönyt näitä lääkkeitä jos olisin tiennyt, että tähän liitty edes pieni hedelmättömyyden riski. ja kyseessä ei todellakaan ollut henki, että ilman tätä lääkettä olisi lähtenyt henki...

Olen kyllä lähettänyt valituksen potilasvakuutus keskuskeen, mutta päätös venyy ja venyy...

Mitä mieltä olette, kuuluuko minun saada korvausta ja miten hinnoitellaan hedelmällisyyden menetys??? Ilman rankkoja hoitoja emme tule saamaan lapsia, jos silloinkaan... :ashamed:
 
mie vaan
Voiko tuollaista tapahtua vielä nyky lääketieteessäkin? Totta kai sinnulle kuuluu korvaus ja mielestäni iso sellainen. Minusta ainakin tuo olisi niitä pahimpia asoita joita ihmiselle varsinkin naiselle voi sattua.

Kysele ja soittele hakemuksen perään, kyllä se päätös sieltä tulee kun hieman painostaa! Myöntävä sellainen...
Tsemiä...
 

Yhteistyössä