Kyllä Nordea on Per****tä!!!

Olen ollut koko ikäni Nordean asiakas. Minulla on ollut siellä opintolaina, asuntolaina yms. Aina olen hoitanut asiani tunnollisesti.

Nyt nykyisen miehen kanssa ollaan muuttamassa Tampereelle ja osamassa asuntoa. Haimme tietysti lainaa Nordeasta, mutta nyt mennyt jo yli kuukausi siitä kun ensimmäisen kerran kävinne juttelemassa lainasta. Moneen kertaan luvattiin, että päätös on valmis silloin ja silloin ja ikinä se ei ole pitänyt paikkaansa. Selityksiä löytyy vaikka minkälaisia... Viimeisin lupaus oli viime maanantaiksi... Ei ole taaskaan mitään kuulunut!!! JO ON KUMMA!!!

Meillä miehen kanssa tulot kunnossa, takaajat kunnossa, luottotiedot kunnossa... ei voi olla siitä kiinni...

Onneksi sain tarpeekseni ja kävin Aktiassa ja Sammossa kyselemässä lainaa. Molemmista luvattiin heti laina. Aktiaan päädyttiin koska siellä oli paremmat ehdot. Asiat sujuivat ripeästi ja mutkattomasti, meidän ei tarvinnut kuin laittaa nimet alle ja mistään ei peritty mitään maksuja...
Onni oli vaihtaa pankkia...

Ihmettelen vain syvästi, että onko nykypäivänä todellakin Nordealla varaa kohdella elinikäisiä hyviä asiakkaita näin??? Kysyn vaan!!!!
 
vieras
Olen myös ihmetellyt joka välistä vedettävistä maksuista.. vaikka ollaan muka avainasiakkaita tai mitä lie!!
Miten muut pankit?

Tili löytyy myös paikallisosuuspankista ja se on ollut tosi hyvä AINA.
Pitäisi varmaan siirtää kaikki tilit ym. paikallisosuuspankkiin..
 
Meillä taas kaikki on aina hoitunut mutkattomasti Nordeassa.
Aikanaan lainaa kyseltiin myös Osuuspankista ja siellä taas ei mikään sujunut!! Vaikka miehellä ollut siellä tili iät ja ajat :kieh:

No, eipä ole enää ja ilmeisesti heillä on varaa kohdella asiakkaitaan miten sattuu. Kuulinpa vaan sunnuntaina erään yrittäjän suusta, kuinka Osuuspankissa ei huolittu heidän tilityksiään :eek:
"En viitsi laskea sinun pieniä nyssyköitäsi". Ja nuo "pienet nyssykät" olivat siis päivittäisiä kassoja eriteltynä. Että kyllä ne osaa muuallakin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Ja leimaat koko pankin jonku saamattoman virkailijan perusteella? Meillä on menny Nordean kans kaikki tosi hyvin putkeen. Valita konttorin asiakaspalvelupäällikölle.

Olin yhteydessä kolmeen eri henkilöön siellä, ei siis ollut vain yhden vika. No ehkä ei pitäisi yhden konttorin mukaan leimata kaikkia Nordean pisteitä
:ashamed:

Mutta kyllä vain niin maan pr***leesti ketuttaa niiden toiminta, siitä purkaukseni ja yleitykseni, anteeksi...
 

Yhteistyössä