Hakutulokset

  1. Ä

    MAJOITUSTA PORISTA 2010 KESÄLLE

    Halutaan vuokrata Porista mökki 7.-9.8.2010 4-10 henkilölle (vielä ei täyttä varmuutta lähtijöiden määrästä) Voi tarjota isommallekkin porukalle olevaa. Myöskin muut majoitus vaihtoehdot otetaan huomioon. Ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian! outi.tikka@suomi24.fi 0504062795
  2. Ä

    Sulhasen liivistä

    Ollaan menossa ensi kesänä naimsiin niin meillä olisi tässä yksi pulma... Onko sulhasen liivi mitenkä "pakollinen"? Tuleeko siis kauheata virhettä jos jättääkin sen pois? Sulholle tulee tumma puku...
  3. Ä

    Tuleva morsian 2009

    Olen tuleva onnellinen morsian mutta yksi ongelma olisi... Onko kellään kokemusta voiko sulhasella olla tavallinen tumma puku, musta kauluspaita, valkoinen kravaatti ja mahdollisesti valkoinen liivi? Vai kuulostaako ihan hölmöltä? Yksi myyjä vaateliikkeessä ainakin kerran ehdotti sellaista...
  4. Ä

    hampaiden pesu tuskaa!!

    Hei! Meillä 1v. poika ja hampaiden pesu on yhtä karjumista :( miten ootte menetellyt, ootteko jättäny pois vai pessy ihan vaikka huutaakin? mä aattelin nyt antaa vaan ite pestä ( että itte harjalla "harjaa" ) kun neuvolasta niin ehdottivat. Pelkään että oon aiheuttanut kammon kun oon pessy...
  5. Ä

    mammoja haukiputtaalta!

    onko täällä muita mammoja haukiputtaalta? ite olen 23 ja miheni 24 sekä 2 lastamme poika 2.w ja tyttö 1.w odotan kolmatta syntyväksi heinäkuussa ja asumme martinniemessä =)
  6. Ä

    oksennustaudin tarttuvuus

    kuka tietää taudin "noin tarttumisajan"? meidän 10kk ikäinen poika on nyt kunnossa, sairasti ensimmaäisenä meistä. meillä kahella oli ti.-ke. pahin ja nyt kummatkin ok. ollaan viikko sairasteltu kotioloissa, koska uskaltaisi lähtee liikenteeseen ilman että läheisille tarttuu??
  7. Ä

    isyys

    Hei isät! Miten ootte työstäny isyyttä ekan lapsen kohalla? meillä eka lapsi, 10kk ja oon tosi pettyny mieheen! Se jaksaa (tietty käy töissä) olla ehkä 15min lapsen kans, ei huolehdi päivärytmistä, syötöistä tai muustakaan ja joskus tekee kyllä kun komennan. alkaa väsyä ja tuntuu ettei se oo...
  8. Ä

    isäksi kasvaminen

    Hei isät! Miten ootte työstäny isyyttä ekan lapsen kohalla? meillä eka lapsi, 10kk ja oon tosi pettyny mieheen! Se jaksaa (tietty käy töissä) olla ehkä 15min lapsen kans, ei huolehdi päivärytmistä, syötöistä tai muustakaan ja joskus tekee kyllä kun komennan. alkaa väsyä ja tuntuu ettei se oo...
  9. Ä

    lasten syöminen!

    onko muilla 2.w lapset sellasia että oikia ruoka ei oikee kelpaa kun vaan maito ja jos yrittää syödä niin se on sellasta sotkemista? sen sotkemisen tietty ymmärrän tuon ikäseltä mut se kun ei oikee ruoka keltaa esim:keitot/puurot! meinaa lapsi laihtua kun ei syö :(
  10. Ä

    Egyptistä...

    .. kokemuksia? kannattaako lähteä kahden pienen (4- ja 3- v. ) kanssa? Jos, niin minne päin Egyptiä? Kiitos jo etukäteen =)
  11. Ä

    miten kestän....

    Erosin lasten isästä 1vee sitten. Aloitin melkein heti uuden suhteen ja muutettiin uuden miehen kans heti yhteen. Kerettiin olla yhdessä 10kk ja tuli nyt tästäkin ero.. Syitä on molemmissa.. Minä pelkäsin tätä ihmistä ja yritin kai valkoisilla valheila peittää todellisen paha olon.. Lopulta...
  12. Ä

    mies kiinni vanhemmissa

    Hei! onko muita? meillä mies on ekaa kertaa isä, nuori sellainen. Ongelma on ollut koko tän yhes olon ajan ja nyt niin paha että ittee raivostuttaa jo kaikki asiat, ja iloisuus on muuttunut jatkuvaksi huonotuulisuudeksi. Mies on töissä kotonaan joten tietysti vanhempien kanssa on läheiset välit...
  13. Ä

    äiti hehkuttaa..

    Meidän tyttö oppi kävelemään :D neidillä ikää 1v1kk :heart:
  14. Ä

    Muurametalosta...

    Kokemuksia?? Onko edullisempi kuin muut markkinoilla olevat? (ei älvsby..) Muistan jonkun maininneen, että olisi suht edullista hintaluokkaa?
  15. Ä

    voiko??

    voiko seksiä harrastaa jos kohdunsuu on noin kahdelle sormelle auki? onko jotain tulehdusvaaraa? kohdunkanavaa jäljellä ja paikat kypsät ja pehmeät. nyt vähän juilii mahasta ja selästä siihen malliin koko ajan että ois kiva saada vähän vauhtia. eilen tehty raju sisätutkimus ja limaa tullut koko...
  16. Ä

    meili ystäviä

    Eli olen 21 vuotias kahen tytön (2.5v ja 3kk) äippä p-pohjanmaalta. Mulla ei oikeestaan ole ketään kaveria kenen kans vois puhua ihan mistä vaan. Avomies löytyy mutta eihän se oo yhtään sama asia ainakaan mun mielestä :\| Eli etsiskelen meili ystäviä joitten kans voi kirjotella niin lapsista...
  17. Ä

    Pyhäsalmi/lähiympäristö

    Jos on Pyhäsalmesta/lähiympäristöstä äitejä ottakaa yhteyttä,jos on halua tavata! Itselläni on kolmen kuukauden ikäinen tyttö! mamma1984@netti.fi :)
  18. Ä

    Taas kerran LPR!

    Täällä äiti 20v ja tyttövauva 5 vkoa kaipailevat seuraa nuorista/nuorehkoista äideistä kaupungille, kahville, lenkille jne. Pistä suoraan mailia osoitteeseen: satu_8_4@hotmail.com =)
  19. Ä

    käynnistys

    haluaisin kuulla kokemuksia käynnistyksestä. itseä käynnistelty 2 pvä eikä ainoatakaan supistusta... :(
  20. Ä

    HYVÄÄ UUTAVUOTTA

    HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2005 :p :whistle: :ashamed: :o :laugh: :saint: :hug: :) :'( :flower: ;) \|O :xmas: :heart: :headwall: :attn: :laugh:

Yhteistyössä