Hakutulokset

  1. Kuumahuuli

    Minustahan voisi tulla tissuttelija!

    Koskaan en ole ymmärtänyt mitään "lasi viiniä/yksi saunasiideri"- meininkiä. Aina pitäisi olla jotain meininkiä jos meinaan ylipäätään ottaa mitään. Mutta nyt, rankan työvuoron jälkeen lasi valkkaria on niin saakelin rentouttavaa! Ihana lämpö, kynttilän valo ja pehmeä viltti.
  2. Kuumahuuli

    Kaupassa nähtyä vol 8452

    Äsken kassalla keskustelu (m=myyjä, o=ostaja, n. 50-vuotias mies) O: ja sitten vielä tupakkia, sininen marlboro kuulemma M: kenelle tämä tulee? O: mitäs se sulle kuuluu? M: jos epäilen sen menevän alaikäiselle, niin on pakko kysyä. O: ei, minä en polta tupakkia, saati että ostaisin sitä...
  3. Kuumahuuli

    Suppilovahverokeitto

    Mites sellaista teette? Olisko hyvää jos laittaa sekaan koskenlaskijaa ja ripottelee pinnalle vähän rapeaa pekonia?
  4. Kuumahuuli

    Jaiks!

    Vappuna oli yhden aamun mittainen vatsatauti. Pelkät 2 oksennusta ja that's it. Nyt tajusin jotain, minkä olisi pitänyt alkaa reilu viikko sitten, mutta ei alkanutkaan. Ei kai vaan..
  5. Kuumahuuli

    Pashat ja munat.

    Arrrrgh! Pääsiäisenä nokkelimmat sanaleikit tulevat pashasta ja munista. Jouluna on piparit ja tortut. Eikö ne ole jo kuultu. Keksikää uusia. Olen puhunut.
  6. Kuumahuuli

    Antakaas briiffaus parin viime viikon tapahtumista?

    Pidin vähän palstapaussia. Onko mitään skandaaleja?
  7. Kuumahuuli

    Hei mitä ovat oikealta nimeltään sellaiset kuumesykäykset?

    Tiedättekö mitä tarkoitan? Kun kuume nousee ja tulee "räpsähdyksiä" jotka tuntuvat koko kropassa? Mitää ne on ja mistä ne johtuu?
  8. Kuumahuuli

    Voiko lääkäri tehdä mitään?

    Mulla on ihan perusflunssa. Eilenillalla/viimeyönä kuitenkin henkeä ahdisti ihan pirusti. Vinkuminen ja pihinä vaan kuului kun yritin saada happea. Nyt hengitys on taas normalisoitunut. Pystyykö lääkäri kuulemaan keuhkoista mitään jos ei tällä hetkellä ole ahdistus päällä? Menen kyllä lääkäriin...
  9. Kuumahuuli

    Ka-ma-la olo!!

    Nenä tukossa. Nenänalunen rohtunut ja kipeä. Päätä ja välillä korviakin vihloo. Yskittää. Voimat veks. Vali vali.
  10. Kuumahuuli

    Tulipa toisesta ketjusta mieleen. Millä nimillä teidän miehet/vaimot teitä haukkuu?

    Sellainen hyvän mielen haukkumisketju :D Tänään olin taas ääliö ja harakka. Pyysin jotain parempaa, niin olin separi :laugh:
  11. Kuumahuuli

    Perjantain herkkuketju!!

    Mitäs sitä illalla söisi Voice of Finlandin parissa? Kauppaan kun menee, niin hämmentyy niiden herkkujen edessä.. Parempi olis tehdä päätöksiä ennen kauppaan menoa :whistle:
  12. Kuumahuuli

    Käykö muillekin näin?

    Tein mokkapaloja, mutta nyt kun ne ovat valmiita, ne eivät enää maistu. nimim. "kaavin kuorrutekulhon" Milloin oikein opin??! :headwall:

Yhteistyössä