Ka-ma-la olo!!

"vieras"
Niin on mullakin en ole oikeestaan yhtään nukkunut koko viikkoon, meillä jyllää oksennustauti. Ensimmäinen on suht koht terveenä niin toinen aloitti viime yönä.. pesukone laulaa koko aika ja itse on kuin kävelevä haamu.

Paranemisia sinne :)
 
Mikäs sulle kurjuutta tuottaa?
Kuumaa juomaa ja peitto löytyy - niiden lisäksi myös kaksi lasta. Eläköön lapset pellossa. Dvd:t pyörimään ja rusina-askit kouraan :saint:
Sairaana saa mennä vähän helpomman kaavan kautta.
Mulla alkuraskauden pahoinvointi alko tänä aamuna todella voimakkaana just silloin kun eka neukku ja täytyis kotoo liikkuukin johonkin :/
 
[QUOTE="vieras";25562623]Niin on mullakin en ole oikeestaan yhtään nukkunut koko viikkoon, meillä jyllää oksennustauti. Ensimmäinen on suht koht terveenä niin toinen aloitti viime yönä.. pesukone laulaa koko aika ja itse on kuin kävelevä haamu.

Paranemisia sinne :)[/QUOTE]

Oksennustauti on kyllä ihan vihonviimeinen vitsaus. Pitää olla sentään siitä tyytyväinen ettei meille tuota tullut! Paranemisia sinnekin!
 
"alley"
Täällä myös kamala olo. Ensimmäinen poskiontelon tulehdus, flunssa ja väsymys. Hemoglobiini melkein anemian tasolla (117) ja valkosolutkin oli koholla. No saikulla tänään ja huomenna ja sit pitäis jaksaa töihin mennä.
 
Täällä myös nuhastellaan. Pää täynnä räkää ja taitaa keuhkoputkentulehduskin olla iskemässä. Sauna kyllä tänään lämpeää satavarmasti tänään. Helpottaa mukavasti tukkoista oloa. Paranemisia kaikille poloisille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25562771:
Täällä myös nuhastellaan. Pää täynnä räkää ja taitaa keuhkoputkentulehduskin olla iskemässä. Sauna kyllä tänään lämpeää satavarmasti tänään. Helpottaa mukavasti tukkoista oloa. Paranemisia kaikille poloisille :)
Ah - saunaan!! Mä oon kyllä noviisi tässä sairastamisessa. Toissapäivänä nautin saunassa avoimista rööreistä käymällä selälleni lauteelle. Voitte veikata mihin se juokseva räkä valui :headwall:
 

Yhteistyössä