Hakutulokset

  1. J

    Moi kaikille näin mustanakin

    no en kyllä itse poistanut, sorry.
  2. J

    Moi kaikille näin mustanakin

    mitäs kuuluu
  3. J

    Perjantai 13. ITKU TULEE!

    Voit olla silti työttömänä. Jos jotain työtä tarjotaan, se ei tarkoita että sä saat sen työn.Haastattelussa voit sanoa ettei lapset ole vielä saaneet pk-paikkaa (vaikkei ihan pitäis paikkaansa ) Ja jos saisit niin kunnalla on velvollisuus tarjota hoitopaikkaa piakkoin.
  4. J

    Mitäs kuuluu?

    Vaikeaa sanoa.
  5. J

    Mitäs kuuluu?

    Hyvää kuuluu. Tosin eilen mut haukuttiin, kun eräs lastenkoti-nuori päätti karata ja se ei tykännyt mun mielipiteestä.
  6. J

    Perjantai 13. ITKU TULEE!

    Laita mulle ap yv ehkä voin auttaa
  7. J

    Olenko huono äiti?

    Ihan hyvä äiti koska tunnistat ongelman. Hae hoitoa sekä tukea.
  8. J

    Mitäs kuuluu?

    Sain taas oman profiilin takas pitkästä aikaa.
  9. J

    Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

    kyllä tällä palstalla on ollut pitkät puheet ruoan terveellisyydestä, mm Keittis on paasannut luomun perään jne. Mä en ole karppi joka käyttää makeutusta, en käytä mitään. Mä en pidä "karppaamisesta" jossa kuitenki vedetään mehukeittoja jne. Mä en käytä steviaa. Mä syön ( yritän ainaki)...
  10. J

    Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

    On, koska siinä on paljon muutakin . Aito kerma ei sisällä mitään ylimääräistä ja terveydelle haitallista.
  11. J

    Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

    sokeri on myrkkyä, ihan todistettu juttu. Ja anteeksi kun en ole palstalla 24/7, on niin hommaa ton karppiruoan tekemisessä :vampire:
  12. J

    Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

    väärin. Ne tekee sen alusta asti, vie ehkä sen 20 min tehä manna tai riisipuuro. Ja tiedän koska olen ollut töissä näissä paikoissa. Todella noloa...
  13. J

    Mies haukkuu lasta (mm. idiootiksi, tolloksi), mikä neuvoksi?

    Mutta pystyt osoittamaan olevasi itse kypsä. Se nimittäis periytyy lapsillesi, miehen käytös.
  14. J

    Mies haukkuu lasta (mm. idiootiksi, tolloksi), mikä neuvoksi?

    en lukenut kovin pitkälle, siis oliko teillä ap lapsia? Mun isäpuoli haukkui sekä äiti että mua, just noi tyhmä, ruma, ikinä ei saada miestä jne. Se jätti muhun tosi syvät jäljet. Pahinta se, että kohtelin aluksi niin omia lapsiani. Meni pitkä aika, ennenkuin opin siitä tavasta eroon...
  15. J

    Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

    Mille ylijäämälle? Siis rahka ja kermakin säilyy avattuna muutamia päiviä jos päiväystä jäljellä. Ja mä käytän esim keittoihin, kastikkeisiin ( joita teen harvoin ) patoihin... ei siis tartte heittää hukkaan.
  16. J

    Perjantai musaa

    http://www.youtube.com/watch?v=r79J4TgglGM&feature=related
  17. J

    Perjantai musaa

    http://www.youtube.com/watch?v=_dErAZL1Hr8&feature=relmfu
  18. J

    Perjantai musaa

    http://www.youtube.com/watch?v=n38WsJz7sgY&feature=relmfu
  19. J

    Mitäihmettä? Työnantaja hakee kelasta korvauksia, vaikka en saa sairauslomani ajalta palkkaa?????

    työnantaja voi lähettää todistuksen itse kelaan, vai miksi sen pitää sulle eka tulla? Ja myös se työnantajan selvitys kelalle on tärkeä, ilman sitä kela ei voi tehdä päätöstä. Älä huoli, kyllä sä ne päivärahat saat ei työnantaja, ei ne maksa kelassa sinne mitään jos on todistus ettei palkkaa tipu.

Yhteistyössä