Hakutulokset

  1. M

    Peräkkäisiä otsikoita vol. monesko?

    Avasin just iltalehden nettisivun, siellä oli kaksi otsikkoa peräkkäin: Helsinki edelleen yksi maailman parhaista kaupungeista asua ja Viikonloppuna useita raiskauksia Helsingissä justiin niin :D
  2. M

    Yökuivaksi opettelu

    Kiitos, tätä olen ajatellutkin.. Enhän voi joka yö alkaa herättelemään? Pissa tulee kuitenkin vain kerran yössä, onneksi... Olen sinnikko, enkä haluaisi antaa periksi, vaan pakkohan se on kai.. Lopulta ollaan kuitenki koko perhe niin väsyneitä yölliseen lakanaralliin, että pakko laittaa...
  3. M

    Yökuivaksi opettelu

    Tyttö nyt 2v8kk. On oltu nyt 4 yötä ilman vaippaa.. Ja vain yhtenä yönä on heränny pissalle... Kolmena yönä on siis pissannut sänkyyn, ja ihan rehellisesti on pissa sinne tullut. Ei herää kun alkaa tulemaan, vaan pissaa ihan kaikki.. Eikä heti edes herää siihen, vaan sitten vasta kun alkaa...
  4. M

    Onko täällä saamelaisia?

    Miksi juuri karigasniemen suuntaan? :)
  5. M

    Onko täällä saamelaisia?

    Minä olen saamelainen ja puhun äidinkielenäni saamea, samoin kuin lapseni tekevät. On hienoa että olet alkanut hakemaan itseäsi, tutkimaan omia sukujuuriasi. Sääli ettet ole saamen kieltä kotoa oppinut. Kun saamen tuli politiikka että kaikki saamelaiset on opetettava suomalaisksi, lopettivat...
  6. M

    G. Mtä tänään syödään??

    Poron pataa ja potut ja makaroni..
  7. M

    Kun puhut vauvalle tai pienelle lapselle, mitä sanaa käytät puhuttaessa näistä asioista?

    -mamma -?oavji -paapit -?almmit -njálbmi -vauva -Eadni -kakka
  8. M

    Säägalluppi ja paikkakunta...?

    Pohjosessa +16 ja vettä tulee kaatamalla.. :(
  9. M

    Olen kateellinen teille joiden miehet osaa rakentaa.

    Oletkohan ikinä kuullut sanontaa "suutarin lapsilla ei ole kenkiä"?
  10. M

    G:Miksi olet nyt sisällä tällä kelillä?

    No aika kivasti satelee vettä tuolla ulkona, niin taidan ihan sisätiloissa pysytellä..
  11. M

    Hampaiden paikkauksesta

    Mikä on vähän aikaa?
  12. M

    Hampaiden paikkauksesta

    Kävin alkuillasta paikkautamassa poskihampaan. Nyt kun puudutus alkaa poistua, alkaa hammas (tai poski tai ien tai joku) olemaan tosi kipeä. Onko se ihan normaalia?
  13. M

    2v. laulaa ja höpöttää joka ilta sängyssään yli tunnin ennen kuin nukahtaa!!

    Meillä molemmat tehneet noin. Poika teki aikanaan, nyt tyttö 1,5 v höpöttelee sängyssä aikansa ennen kuin nukahtaa. Me on vähän siirretty nukkumaanmenoa (ihan vain aikasten aamujen takia, jos nukkuis pidempään ku nukahtaa myöhemmin), sillä ei oo vaikutusta ollu nukahtamiseen.. Hyväntuulisena...
  14. M

    Ukkonen!

    Häh? Minustakin ukkonen on ihana, enkä tosiaan asu kaupungissapäinkään.. ;)
  15. M

    En pysty antamaan anteeksi miehelle

    No jos se on ollu niin jurrissa ettei sinun mielestä ehkä kaikkea muista, niin olisiko mahdollista että niin jurrissa ettei ole pystynyt mihinkään kuvittelemaasi... ;)
  16. M

    Tää on hauska :D Mut hirveetä jos jollain on tollanen akka :O

    :D Mulla pisti silmään tuo et kahvipannu pitää pestä joka käyttökerran jälkeen :ashamed: No, se oli silloin kun se kahvipannu oli ihan uusi! ;)
  17. M

    Moikka!

    teretulemast miunki puolesta :) Kuinka siel on etelässä lämmin? ;)
  18. M

    Mistä ihmeestä olette keksineet nuo nimimerkkinne, PALSTAILIJAT?

    Ei kuvaa minua, vaan poikaani. Okei, ehkä vähän minuakin :D
  19. M

    Al-Qaida on kätkenyt Eurooppaan ydinpommin ja se on uhattu räjäyttää bin Ladenin kuollessa eli nyt!

    Tai sitten koko osama bin ladenia ei ole koskaan ollutkaan..

Yhteistyössä