Ukkonen!

  • Viestiketjun aloittaja Voooou
  • Ensimmäinen viesti
Vooooou
[QUOTE="vieras";23752677]En osaa tulkita tuota tutkakuvaa.[/QUOTE]

Siellä sivuilla on ohjeet, mutta ne eriväriset pisteet ovat salamien kuvia. Muistaakseni keltaiset/punaiset pisteet ovat tuoreita salamoita.

Jaaha, uus ukkosrintama tulossa tännepäin! Vaikka pelkään ukkosta niin silti olen innoissani. Outo. :D
 
niih
[QUOTE="Kenguru";23753829]Rakastan ukkosta, sisällä ja ulkona:)[/QUOTE]

Mutta silloinhan yleensä on ihan järkyttävä rankkasade joko ropisee ulkoilupuvun läpi ihan hetkessä. Eikö se tunnu sinusta inhottavalta?
 
"Kenguru"
Mutta silloinhan yleensä on ihan järkyttävä rankkasade joko ropisee ulkoilupuvun läpi ihan hetkessä. Eikö se tunnu sinusta inhottavalta?
Mulla on täysin vedenpitävät ulkoiluvaatteet. Kestää vaikka kaatosateessa minkä tahansa ajan pyöräilynkin, että sen puoleen ei ole inhottavaa.

Ja mun mielestä olis kyllä inhottavampaa kastua nihkeästi kun kunnolla:D
 
niih
[QUOTE="Kenguru";23753886]Mulla on täysin vedenpitävät ulkoiluvaatteet. Kestää vaikka kaatosateessa minkä tahansa ajan pyöräilynkin, että sen puoleen ei ole inhottavaa.

Ja mun mielestä olis kyllä inhottavampaa kastua nihkeästi kun kunnolla:D[/QUOTE]

Siis millainen ulkoilupuku muka sen kestää jos tarvii puoli tuntia pyöräillä peukalonpäänkokoisilla pisaroilla rummuttavassa rankkasateessa? Kyllähän omakin tuulipukuni vettä jonkun verran pitää mutta sellaisen sateen se kyllä imi heti läpi pyöräillessä.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23754095]Turussa paistoi aurinko koko päivän eikä vieläkään merkkejä sateista. Noi säätiedotukset eivät kyllä aina ihan kohdallaan. Ja ukkosesta tykkään.[/QUOTE]

Tampereella satanut klo 20.00 saakka.
 

Yhteistyössä