Hakutulokset

  1. T

    kätisemisestä :/

    Eli meillä tyttö 1v1kk ja tuntuu että mitään muuta ei tee kun kätisee,huutaa ja itkee :| Mihinkään asiaan ei jaksa keskittyä kuin sen 2minuuttia ja sitten alkaa kätinää,hakkaa maata ja heittäytyy maahan huutamaan. Syöminen on aivan hirveää vaikka olisi kuin nälkä niin huutaa vaan ja lyö...
  2. T

    millasien vastaanoton olette saaneet??

    meillä kanssa kaikki otti tosi hyvin uutisen vastaan ja kaikki oli innoissaan =)
  3. T

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    15vuotiaana
  4. T

    Kaakurista?

    kyllä siis Oulun kaakkurista! näköjään osaan kirjoittaakki ihan oikeen :headwall: ja siis täällä citymarketin läheisyydessä...
  5. T

    Kaakurista?

    Moi! Ajattelin että onkohan täällä äitejä kaakurista kun paljon täällä kaakkurissa näyttää äitejä kulkevan? =) Itse olen 19vuotias mamma ja tyttö on 6kk :)
  6. T

    oulun mammat!!

    toki mailiaki voi pistää,oon vähä huono lukeen sähköposteja,aina unohtuu :headwall:
  7. T

    oulun mammat!!

    täällä ois 19vuotias äiti,tyttö 6kk :) tässä ois mese tamppa87@luukku.com
  8. T

    Oys

    mulla ainakin mies kävi muutenki ku vaan vierailu aikana,eli ihan pitkin päivää oli siellä ja muutkin vieraat kävi kyl mihi aikaa vaa päivästä. 3vrk piti syntymän jälkeen olla.
  9. T

    Jos poltat nii kuinka paljo?

    hmm enpäs tiennytkään... tosin en polta tunnin välein ku poltan kerralla aina useamman tupakin. poltan kun juon kahvia ja tupakilla käyn aina kun lapsi nukkuu koska kahestaan ollaan... niin tuskin nyt ihan hirveesti alistuu.... muoks:kirjotusvirheitä.<br><br>
  10. T

    kuulumisia...

    Moikka! Mina olen 18vuotta vielä vähän aikaa :D tyttäreni on 3kk :heart: ja kihlattuni on 20 joka on tällä hetkellä armeijassa. miedän neitilläkin rupesi hampaita jo pukkaan niin yöt menee vähä niin ja näin, uni tulis tarpeeseen mutta muuten kuuluu hyvää! =)
  11. T

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    tuli kahdesti,en osaa poistaa... sori :)
  12. T

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    mun mies lähti 9.1.2006 ja pääse pois 7.1.2007 joutui aukkiin :(
  13. T

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    mun mies lähti 9.1.2006 ja pääse pois 7.12007 joutui aukkiin :(
  14. T

    Meistä nuorista...

    täysin asiaa joka sana! ei ikä ratkaise sitä kuinka hyvä äiti on!!!
  15. T

    Jos poltat nii kuinka paljo?

    odotusaikana en polttanut yhtään enkä sillon ku imetin tosin maitoa riiti vain kuukauden ajan ja sen jälkeen aloin polttamaan. poltan todella paljon;aski päivässä mutta en koskaan lapseni lähellä eli hän ei alistu tupakan savulle.
  16. T

    Kokemuksia teiniäitiydestä

    mä olin käynyt ammattikoulua 2vuotta kun tulin raskaaksi olin 17vuotta ja lapsi oli suunniteltu.ensi sykysynä voin mennä suorittamaan viimeisen vuoden,paitsi olen nyt tajunnut että se koulu ei ollu mun juttu. Mielestäni oli mulle täysin oikee aika saada lapsi enkä voisi olla onnellisempi :)
  17. T

    Oululaisia???

    kohta 19,vajaa 2kk:den ikäisen tyttövauvan äiti ja mese on tamppa87@luukku.com
  18. T

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    juuri olin 14vuotta täyttänyt seuraava kerta sitten 16vuotiaana.
  19. T

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    \ joo lapsen takia ei saa lykkäystä,mielestäni pitäisi kyllä saada,6päivän isyyslomakin on ihan naurettava :(
  20. T

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    meillä lähti mies inttiin 9.1.06 ja pois pääse 5.1.07 :( todella ikävää kun joutu raskausajan olemaan yksin ja vauva ajanki olen yksin,lomat on laihalohtu kun se on vain yksi kokonainen päivä :( vauva nyt 1kk3vk!

Yhteistyössä