kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

Centrino
Minun mies lähti kans sodankylään tuolloin 10.7. Missäs komppanioissa teidän miehet on Sodiksessa? Mulla on 2. jääkärikomppaniassa. Meillä ei oo lapsia vielä, mutta kovaa kuumeilua on ilmassa puolin ja toisin :) Varmaan ensi keväänä (viimeistään) lopetan pillerit ja sitten tulee jos on tullakseen. Toivottavast tulee :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 17:32 Centrino kirjoitti:
Minun mies lähti kans sodankylään tuolloin 10.7. Missäs komppanioissa teidän miehet on Sodiksessa? Mulla on 2. jääkärikomppaniassa. Meillä ei oo lapsia vielä, mutta kovaa kuumeilua on ilmassa puolin ja toisin :) Varmaan ensi keväänä (viimeistään) lopetan pillerit ja sitten tulee jos on tullakseen. Toivottavast tulee :heart:
mun mies on sodankylässä siis, ja huolto ja ajoneuvokomppaniassa, ja me asutaan tässä oulun lähellä. entäs te?

sodiksessa muuten isät saivat vapautuksen viikonlopun kiinni olemisesta, ellei ole leirejä viikonloppuisin =)
 
Centrino
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 20:19 maisa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 17:32 Centrino kirjoitti:
Minun mies lähti kans sodankylään tuolloin 10.7. Missäs komppanioissa teidän miehet on Sodiksessa? Mulla on 2. jääkärikomppaniassa. Meillä ei oo lapsia vielä, mutta kovaa kuumeilua on ilmassa puolin ja toisin :) Varmaan ensi keväänä (viimeistään) lopetan pillerit ja sitten tulee jos on tullakseen. Toivottavast tulee :heart:
mun mies on sodankylässä siis, ja huolto ja ajoneuvokomppaniassa, ja me asutaan tässä oulun lähellä. entäs te?

sodiksessa muuten isät saivat vapautuksen viikonlopun kiinni olemisesta, ellei ole leirejä viikonloppuisin =)

Me asustellaan Torniossa, eli ei kovin kaukana :) Onpas hyvä tuo "vapautus" viikonlopuista. Minun miehellä on taas kahen viikon giness menossa, mutta onneks enää neljä aamua, että tulee perjantai ja loma! :D Ja sitte onki kuus viikkoa auki. Tänään olivat saanu tietää, mikä on palvelusaika. Rakkaalle tupsahti 180vrk :D Jes!

Toisaalta olisin kyllä onnellinen, että vauvahaaveet jaksais odottaa ens kevääseen, että ei tarvi olla yksin raskausaikana. Muutenki tämä tuntuu jo tarpeeksi raskaalta.. :(
 
Centrino
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 20:45 Centrino kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 20:19 maisa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 17:32 Centrino kirjoitti:
Minun mies lähti kans sodankylään tuolloin 10.7. Missäs komppanioissa teidän miehet on Sodiksessa? Mulla on 2. jääkärikomppaniassa. Meillä ei oo lapsia vielä, mutta kovaa kuumeilua on ilmassa puolin ja toisin :) Varmaan ensi keväänä (viimeistään) lopetan pillerit ja sitten tulee jos on tullakseen. Toivottavast tulee :heart:
mun mies on sodankylässä siis, ja huolto ja ajoneuvokomppaniassa, ja me asutaan tässä oulun lähellä. entäs te?

sodiksessa muuten isät saivat vapautuksen viikonlopun kiinni olemisesta, ellei ole leirejä viikonloppuisin =)

Me asustellaan Torniossa, eli ei kovin kaukana :) Onpas hyvä tuo "vapautus" viikonlopuista. Minun miehellä on taas kahen viikon giness menossa, mutta onneks enää neljä aamua, että tulee perjantai ja loma! :D Ja sitte onki kuus viikkoa auki. Tänään olivat saanu tietää, mikä on palvelusaika. Rakkaalle tupsahti 180vrk :D Jes!

Toisaalta olisin kyllä onnellinen, että vauvahaaveet jaksais odottaa ens kevääseen, että ei tarvi olla yksin raskausaikana. Muutenki tämä tuntuu jo tarpeeksi raskaalta.. :(

pitiki mennä hehkuttaan.. tän viikon lomaa ei tuukaan.. :( mälsää. mutta ehkä sitten ensi viikolla :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 20:19 maisa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 17:32 Centrino kirjoitti:
Minun mies lähti kans sodankylään tuolloin 10.7. Missäs komppanioissa teidän miehet on Sodiksessa? Mulla on 2. jääkärikomppaniassa. Meillä ei oo lapsia vielä, mutta kovaa kuumeilua on ilmassa puolin ja toisin :) Varmaan ensi keväänä (viimeistään) lopetan pillerit ja sitten tulee jos on tullakseen. Toivottavast tulee :heart:
mun mies on sodankylässä siis, ja huolto ja ajoneuvokomppaniassa, ja me asutaan tässä oulun lähellä. entäs te?

sodiksessa muuten isät saivat vapautuksen viikonlopun kiinni olemisesta, ellei ole leirejä viikonloppuisin =)
Huolto- ja kulkehtuskomppaniassa nyt muutenkin on suhteellisen paljon lomia.
3. jääkärikomppaniassa ei ollut isille ylimääräsiä lomia, oli sitten leirejä tai ei. Siellä oltiin sillon kun oli sen aika.
Mutta 3.Jk onkin aliupseerikoulu peruskoulutuskauden jälkeen ja sieltä sitten osa menee reserviupseerikouluun Haminaan. Eli ei pädes amat säännöt välttämättä kuin muissa komppanioissa.

Ja nämä siis on tietoja viime vuodelta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 15:29 uusipalstalainen kirjoitti:
Pitkän harkinnan jälkeen suunnitelmissa olisi nyt jättää ehkäisy pois, vauva olisi hyvin tervetullut.
Miehellä vain armeija on vielä edessä (on nyt ammattikoulun viimeisellä luokalla) niin milläs perustein sitä lykkäystä siihen saa? Jos vaikka sattuisi että onni suosisi ja vauva saataisiin, mutta iskä joutuisi heti sitten lähtemään armeijaan... :/

Mieheni sai vuoden lykkäystä vauvan takia ja hyvä niin =) Laskettuaika on nyt syyskuussa ja sitten isukilla ois ollut heti tammikuussa lähtö armeijaan.
Selitimme siihen lykkäys-hakemukseen asian niin kuin se on ja pyysimme neuvolasta raskaustodistuksen myös. Ja loppuun laitoimme että vauvan sekä minun kannalta lykkäys on todella tarpeen. Ja sit parin viikon päästä tuli päätös :flower:
 

Yhteistyössä