Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    moikkamoi. ihan olen unohtanut kaksplussan keskustelut. Täällä odotellaan kolmatta muksua jkylässä. Mukavaa olisi tutustua uusiin ihmisiin ja varsinkinjos keski-suomen alueelta löytyy väkeä niin mukavata :). T:lotta-emilia rv 27+4
  2. L

    Uusperheiden äidit, missä ootte?

    moi. Minulla on 9 v lapsi ja miehellä on 6 v lapsi. minun lapsi asuu meidän kanssa ja miehen lapsi käy joka toinen viikko viikonlopun olemassa meidän kanssa. Yhteinen vaavi meille on tulossa toukokuussa. Elo yhdessä on sujunut hyvin ja lapset tulevat keskenään toimeen hyvin ja odottavat...
  3. L

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Syli84. jes joku muukin on allerginen perunalle :D. mä jo ajattelin kun aikuisiällä tuli muutama ylläri ruoka-aineallergia lisää ja yksi niistä oli peruna, että mitä hittoa, miten suomalainen voi olla allerginen perunalle :D.
  4. L

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    mulla on tullut nyt n 5kg ja viikkoja takana 23+3. jos jostain sais muutaman lisä tunnin vuorokauteen niin kaippa sitä voisi lenkilläkin käydä :D.
  5. L

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    Itte jos syön kovin paljon illalla niin maha on pinkeenä ja saa varmasti yön valvoa. Vettä tulee juotua aaaaivan mielettömän paljon. Ennen ruokailua tulee varmaan kiskaistua litra vettä ensin kurkusta alas. Kaikkimitä juo tulee kyllä uloskin aika pian :D. käytiin miehen kanssa vkl leffassa ja...
  6. L

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    Moikka. Minullakin tipahti hemoglobiini roimasti, niinkuin yleensä puolessa välissä raskautta käy, mutta ihan vain ruokavaliolla olen sen saanut korjaantumaan. rautakuuria vältän niin kauan kuin mahdollista koska ei vain sovi minun vatsalleni tai tuskin kenenkään vatsalle se tekee hyvää. Rakenne...
  7. L

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    Moikkamoi. Viikkoja takana 22+6. Laskettuaika on 18.5. K-sks on meidän pääpaikka. Hirmuinen myllerys on vatsassa käynyt useamman viikon, pikkukaveri tehokkaasti ilmoittaa jo olemassa olostaan. :)
  8. L

    Onko täällä muita odottajia joilla la 5/2012??

    Moikkis. meillä olisi la 18.5. :)

Yhteistyössä