Kesäkuiset

Aloitellaanko tähän
Tervetuloa kaikille kesäkuisille!

Nimimerkki/laskettuaika/monesko/laitos


Pinjuska_1 /1.6/toinen/koks
Heikura79/ 1.6/ kolmas/ Kys
Sarrra / 1.6/ toinen/ Koks
xxjupaxx/1.6/toinen/P-KKS
Scarlet-/2.6./ensimmäinen.
Baby18/2.6/ensimmäinen/
muumimamma-8/2.6/kuudes/ksks
puhuriina/2.6./3./K-SKS
Helmut/3.6/neljäs/Oas
Neliapina/3.6/seitsemäs/PHKS
Hyrräpää/3.6/toinen
Lintunen85/3.6/toinen/ K-SKS
Anniel_/3.6./1./TAYS
Manasha/4.6/ensimmäinen/NKL
mimaldi/4.6/kahdeksas/?
Miiuli7/5.6/kys
Nannal/5.6/toinen/OYS
pikkalohari/5.6/eka/NKL
Koivis/6.6./kolmas/Kys
ioms / 8.6. / toinen / HYS
Nuppulainen-/ 9.6./ensimmäinen/NKL
Koocl/9.6./ensimmäinen/LS

F0UR/10.06/neljäs/ K-HKS
Gilla / 11.6. / kolmas / TAYS
Jenny90/13.6/neljäs/KOS(/H)
Vauhtiviisikonäiti/29v/14.6?/6.lapsi/LS
Hazelyn/15.6/ensimmäinen/OYS
Tipsu90/15.6/eka/nkl
Cicada / 17.6. / toinen / NKL
Kotikiss@/18.6./viides/KYS
Dindindin: 18.6?, toinen, TYKS
Annis-/19.6/toinen/HUS
riepis / 19.6. / toinen lapsi / KOKS
Shakalaka LA 20.6.2017, ensimmäinen
Kissankello2017/ 20.6./ toinen
biancaxxx/20.6/kolmas/JS
Odottava mami-88/20.6./ensimmäinen/K-HKS
Jenetsu/21.6./ensimmäinen/OYS
Maariah/22.6/2./OYS
Muro95/25.6./eka/TAYS
Fistmama/25.6/neljäs/K-HKS


Nooem/?1.6?/
K-PKS.
Äitilii82 / 6 lapsi / k-sks









Synnytyssairaalat:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
.LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala

Kesäkuisille on oma salainen fb ryhmä. Sen jäseniä ei näe kukaan ulkopuolinen, eli "kiinni jäämisen vaaraa" ei ole. Helmut:ille yv jos haluaa ryhmään.
Ryhmä sulkeutuu joulukuun viimeinenpäivä, tai jos jäsenmäärä on 80 ennen joulukuuta, silloin ryhmä sulkeutuu heti. Tämän jälkeen ryhmään ei oteta enää uusia jäseniä. Ryhmässä on nyt n 50 jäsentä
:love::love:
 
Viimeksi muokattu:
Tein myös salaisen fb ryhmän, sinne pääsee laittamalla minulle täällä yvllä oman nimensä, ja jonkin tunnisteen profiilikuvasta jotta löydän oikein henkilön. Lisään kaveriksi ja lisään ryhmään, tämän jälkeen poistan kavereista
 
minut voi myös lisätä listalle Sarrra / 1.6/ toinen/ Koks

Vielä en halua fb ryhmään, kun en uskaltanut neuvolaakaan vielä varata. Testissä vielä aika haalea viiva ja oon miltei täysin oireeton, tosin niin olin viime raskaudessakin.
 
Mäkin liityn mukaan, mut jättäydyn vielä listoilta ja facesta. Jotenkin tuntuu niin aikaiselta.

Ke Dpo 12 testasin selvän viivan, tänään dpo 14 testasin onko viiva vahvistunu niin olihan se. Mulla oireena nippailut mahassa, välillä jotain vihlaisujakin, väsymystä ja tissit on IHAN SAIRAAN kipeet. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: heikura79
Heippa! Täältä moikkailee kans hätäinen testailija. :D En uskalla listalle liittyä, kun muutamat haaleat haamut vasta ilmestyneet, mutta jos mahan vihlonnat/juilimiset ja armoton väsymys ovat oikeita oireita, niin la olisi laskurin mukaan 3.6. :)
 
Moikka,

Sopiiko ilmoittautua tänne mukaan vaikka la olisikin (edellisistä kuukautisista laskettuna) vielä toukokuun puolella? :) Täällä testattu positiivinen tänään, ja tuntuu että toukokuiset ovat muut valovuosia minua edellä :D

Raskaana 1-2 pärähti viikkonäyttöön, ja tärisevin käsin lähetin puolisolle kuvan testituloksesta. Nytkö mennään?

30.5. / Santso / ensimmäinen / JS(?)
 
Tottakai mahtuu, tervetuloa! Ja onnea.
Itse myös kyselin pääayä toukokuisiin, mulla kun kaikki syntyneet reilusti ennen laskettu aikaa. Mutta ilmeisesti en pääse mukaan, kun la on kuitenkin kesäkuunpuolella. Mukavahan se on vähän molemmissa olla, koska sitten on jo porukassa syntyi yli lasketun tai aikaisemmin
 
Huomenta!
Onhan se normaalia, että testailee joka aamu, että onko vielä kaksi viivaa? :whistle: Tänään aamuvirtsasta tuli tummempi viiva eiliseen nähden. En vaan meinaa uskoa, että nyt jo tärppäs! (n) <3
Tänä aamuna oli semmoista menkkamaista jomotusta alaselässä ja ylösnoustessa juili tuonne kohdun suunnalle. Edellisistä raskauksista on jo jonkin verran aikaa (2010 ja 2013) niin oon kerenny unohtaa jo tällaiset alkuraskauden oireet. Onko siis normaalia? Onko teillä ollut oireita? Mulle iski myös viime yönä kamalan nälän ja piti hipsiä tekemään leipä. :D
 
Mullakin on selkä jotenkin jumissa...koitan vaan ajatella et se on normaalia. Ei oo mitään aikaisempaa kokemusta. :sneaky:

Mä oon ite syntynyt 3 viikkoa etuajassa, haluan kuitenkin olla kesäkuisissa, koska tuntuu tosiaan et toukokuiset on valovuosia edellä. (y)
 
@Koivis, en tiedä onko normaalia, täälläkin testattiin uudelleen tänä aamuna :D toooosi hailakka kyllä oli vielä testin viiva, ja Clearblue antoikin eilen sen Raskaana 1-2vk -tuloksen. Tässähän eletään jännittäviä aikoja, tuolla on kaapeissa lisääkin testejä jotka ihan varmasti tulee käytettyä!

@Adiela88 täällä kans alaselkä jumissa. Jumiutuu tosin aika herkästi liikkumattomuuden seurauksena.

Muita oireita: aivan sairas jano koko ajan, ja palelee! Ei silti mitään muita flunssan oireita. Oonko mä vaan jossain kuumetaudissa? :D
 
On normaalia testailla. Mäki testaan, mua ärsyttää noi onestepin testit koska ne on muka niitä herkimpiä(10) ja silti haaaalea haalea haamu, joka tänää oli tummempi kyllä ku muina aamuina mut silti. Mut cb antaa kunnon tuloksen. Aijon testaa ton toisen digin ens viikolla

Mulla oireita on kuumotus ja pahoinvointi iltaisin. En oo kyl yökkiny edes, mut se perus etominen. (Lisäys muoks: mul alko tän viikon alussa menkkakivut joten vähän arvasin et paksuna, niin ja meidän sisäkoirasta tuli perskärpänen ja itki kokoajan mua ja nuoli kättä jne)
Mä oon syntyny ite yliaikasena kalvojen puhkasulla mun lapset silti kaikki jo 37viikkosina. Saa nähdä miten tämä neljäs! Mua niiin jännittää...

Aikaista vielä miettiä, mutta en tiedä aijonko kysyä sukupuolta. 1. Tiesin ilman ultraa kumpi tulee, mä vaan tiesin. Ja 2 ja 3 kysyttiin/ siis vehkeet näky niin hyvin ultrassa ettei tarvinnu kysyä
Muta tämän kans en oo varma...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei o muita "oireita" kun menkka jomotukset. Eikös nekin kuulu asiaa? Testit tummentuu aina hitusen enemmän(vertaa edellis päivän) eipä nää oo viel kun 2päivää myöhäs niin ehkä ei ihan viel pidä tullla semmonen oikee tumma viiva? Vaikka tuossa aikaisemmin kirjoitin et tässä kohtaa esikoisesta tuli jo vahva viiva, niin ehkä mä muistelenkin väärin
 
Niin hauska, kun joskus alkukesästä oli niiiiin varma raskaaksitulostaan, ja kuvitteli itselleen kaiken maailman oireita. Vatsakipuja ja ihan fyysistä pahoinvointia ja tällaista samanlaista janoa. Ja kuitenkin, en ollut raskaana :D
Nyt sitä ei olekaan viitsinyt kuunnella ihan samalla tarkkuudella omaa kroppaansa, kun ei tiedä mikä on kuvitelmaa ja mikä ei. En olisi kyllä ilman kuukautisten poisjääntiä tajunnut olevani raskaana.

Edit: @Pinjuska_1 täälläkin ihan superhailakka viiva liuskatestissä, sai oikein tihrustaa. Vähän jo pelkäsin että menikö CB:n analyysi väärin enkä olekaan raskaana, mutta ehkä sitten kuitenkin...
 
Outoa(n) Minulla siis kolmas lapsi tulossa ja luulin että osaisin laskea r.viikot oikein ihan itse..mehtään meni jos esim.vau.fi sivujen laskuriin luottaa.
Eli viim. kuukautiset 28.8,ovis kp11 Joten kierto olisi ollut 25päivää (jos siis oletetaan että menkat alkaa ovulaatiosta 14pv kuluttua.
No tuo 28.8 oli maanantai.
Eilen oli perjantai ja vau.fi lähetti s.postin että viikkoja tasan 4+0o_O
Olenko tosiaan väärässä kun luulin että uusi viikko vaihtuu aina maanantaina,koska se oli tuo kuukautisten alkamis päivä.
 
Po
Toukokuisista kurkin ja kommentoin Heikuralle, että jos tiedät ovulaatiopäivän, niin silloin kannattaa siitä laskea. Eli ovispäivä on 2+0 ja aina samana viikonpäivänä vaihtuu viikot. Niitä ei taideta kuukautisten alkamispäivän mukaan laskea :)
 

Yhteistyössä