siis jotkut mammat oikeasti kakkaavat käteen ja laskevat kakan hiljaa pönttöön. Heitä hävettää kakan aiheuttama molskahdus. Huh huh

  • Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä kuuleekin kun vanhaksi elää
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä laitan vessapaperia pönttöön ennenkuin kakkaan. Molskahtaa paperiin eikä mitään ääntä kuulu saati vettä roiskahda perseeseen.

Hiemanko hygieenisempää.

Ja samat mammat on kuiteskii pi**u revällään synnyttämässä. Mitä hävettävää on kakan molskahduksessa anyway, luulisi alapään näyttämisen usealle olevan häveliäämpää?
 
-
myös edelliseen laitoin mutta:

Koko ideaa ihmettelen, miksi pitää se p*ska kädellä sinne pönttöön laittaa, itse en ainakaan häpeä myöntää niinkin luonnollista juttua kun ulostamista. Voisin vaikka lyödä vetoa että jokainen tälläkin palstalla käy kakalla, tai no poikkeukset käsi ylös? Miksi sitä pitäisi hävetä?
 
vieras
Paskantaminen on luonnollista, sitä en kiistä, mutta tapoja, joilla paskoo on paljon.

Itsekään EN käsitä näitä naisia, jotka menevät kauppakeskuksen yleiseen vessaan kaikista pahimpaan ruuhka-aikaan, paskantavat suureen ääneen ähisten ja niin, ettei kellekään jää epäselväksi mitä siellä wcssä tehdään, kelaavat kilometritolkulla paperia ja jättävät bonuksena pöntön niin paskaiseksi, ettei raavainkaan duunari moiseen pysty. JOS wcssä on suihkutettava raikastin, sitä ei MISSÄÄN nimessä käytetä ja wcn ovi jätetään kutsuvasti raolleen, niin että paskankäry leijailee ympäriinsä.

Eikö paskantaakin voi siististi? Ja pestä pöntön paskantamisen jälkeen ja käyttää hajustinta, JOIS sellainen ylellisyys wcssä on. Eikö YHTÄÄN voi ajatella sitä seuraavaa wcn käyttäjää???!
 
Jokainen ihminen kuitenkin ulostaa, niin miksi sitä molskahdusta muka hävetä tarvitsee? Myönnän kyllä, et oon aika punainen tullessani julkisesta wc-kopista pihalle jos oon hirveettömien pierujen saattamana saanut tulosta aikaan ja joku odottaa kopin ulko puolella vuoroaan. Ei välttämättä aina ne äänet kaikkea kuitenkaan kerro vaan se haju! :x
Mielestäni kuitenkin epämiellyttävämpää on mennä epä siistiin vessaan jossa menkkarätit ei löydä tietään roskikseen, kuin vessaan josta on kuulunut molskahduksia tai pieruja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
Jokainen ihminen kuitenkin ulostaa, niin miksi sitä molskahdusta muka hävetä tarvitsee? Myönnän kyllä, et oon aika punainen tullessani julkisesta wc-kopista pihalle jos oon hirveettömien pierujen saattamana saanut tulosta aikaan ja joku odottaa kopin ulko puolella vuoroaan. Ei välttämättä aina ne äänet kaikkea kuitenkaan kerro vaan se haju! :x
Mielestäni kuitenkin epämiellyttävämpää on mennä epä siistiin vessaan jossa menkkarätit ei löydä tietään roskikseen, kuin vessaan josta on kuulunut molskahduksia tai pieruja.
Palstalaisen pitää oppia luonnollinen häpeä itseään kohtaan. Pitää hävetä olevansa nainen, pitää hävetä kuukautisia, karvoitusta, rasvanmuodostusta lantiolla. Ulostaminen - luolamiehen hommaa. Ajattele, että pitää olla aina valmis peräpään nuolemiseen. Olet juuri kakkaamassa, mutta miehesi olisikin halunnut nuolla peräreikääsi. Eikö ole muka noloa?
 
noloista noloin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
Jokainen ihminen kuitenkin ulostaa, niin miksi sitä molskahdusta muka hävetä tarvitsee? Myönnän kyllä, et oon aika punainen tullessani julkisesta wc-kopista pihalle jos oon hirveettömien pierujen saattamana saanut tulosta aikaan ja joku odottaa kopin ulko puolella vuoroaan. Ei välttämättä aina ne äänet kaikkea kuitenkaan kerro vaan se haju! :x
Mielestäni kuitenkin epämiellyttävämpää on mennä epä siistiin vessaan jossa menkkarätit ei löydä tietään roskikseen, kuin vessaan josta on kuulunut molskahduksia tai pieruja.
Palstalaisen pitää oppia luonnollinen häpeä itseään kohtaan. Pitää hävetä olevansa nainen, pitää hävetä kuukautisia, karvoitusta, rasvanmuodostusta lantiolla. Ulostaminen - luolamiehen hommaa. Ajattele, että pitää olla aina valmis peräpään nuolemiseen. Olet juuri kakkaamassa, mutta miehesi olisikin halunnut nuolla peräreikääsi. Eikö ole muka noloa?
Just näin!!! :LOL: :D

 
moohmooh ei jaksa kirjautua
ei helvetti sentään =) hahahah=) eihän se välttämättä ees joka kerta molskahda, varmaan 50% tai enemmän noista paskannuksista on turhaan käteen paskottu =)))) yleisessä wc:ssä en mielellään kehtaakaan käydä kakkaamassa, mutta jos on tosiaan pakko, että maha alkaa jo olla kipee tms, ni sit ei muu auta. jos jää jarrujäljet, niin varmaan löytyy wc-harja ja käsisuihku, niillä kyllä luulis irtoovan se jälki :D
 

Yhteistyössä