siis jotkut mammat oikeasti kakkaavat käteen ja laskevat kakan hiljaa pönttöön. Heitä hävettää kakan aiheuttama molskahdus. Huh huh

  • Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä kuuleekin kun vanhaksi elää
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Miksi tämä aloitus ei jo painu alas? :kieh:

Luen tuon otsikon joka kerta, että "hakkaavat käteen"! :kieh:
niin mäkin luin aluks. aattelin, et hak-hak-hak-ääni peittäs molskahduksen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Voisko Tupperi kehittää paskahissin? Ois markkinoita. Se ois niiiin kätevä.
:LOL: Mielettömän oivallinen idea!! Tai no, ainakin hauska; käytännöllisyydestä en tiiä... :LOL: Paskahissi... *hykertelee täällä itsekseen...*
Ja sitä vois käyttää myös kurkkuhissinä juhlissa.
 
neropatti

no siis mähän teen niin, että just kun se pökäle on putoamassa, hinaan itseäni siinä pöntöllä eteenpäin siten että kakka osuu ensin siihen pöntön etuosaan ja "liukuu" siitä vasta veteen.. vauhtiraitaahan tosta pönttöön jää, mutta so what, rapatessa roiskuu! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Voisko Tupperi kehittää paskahissin? Ois markkinoita. Se ois niiiin kätevä.
:LOL: Mielettömän oivallinen idea!! Tai no, ainakin hauska; käytännöllisyydestä en tiiä... :LOL: Paskahissi... *hykertelee täällä itsekseen...*
Onhan Tupperilla herkkuhissikin. Paskahissi vois olla yhtä kiva ja näppärä kauden väreissä tietenkin. Nyt siis syvä vihreä ja tumma lila. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Voisko Tupperi kehittää paskahissin? Ois markkinoita. Se ois niiiin kätevä.
:LOL: Mielettömän oivallinen idea!! Tai no, ainakin hauska; käytännöllisyydestä en tiiä... :LOL: Paskahissi... *hykertelee täällä itsekseen...*
Ja sitä vois käyttää myös kurkkuhissinä juhlissa.
Ihmesienellä vaan kirkastaa välillä. :eek:
 
lukekaa jos ette usko
En ole tyhmempää kuullut mutta katsokaa linkki:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1022456/kasikakka_nauha_

Muitakin on siellä. Naurettavaa pelleilyä kyllä.
 
no
Nyt mä olen seonnut :eek:
Nyt se sitten tapahtu. kokonaan, lopullisesti, peruuttamattomasti? :(
Tai mä nään unta.. ei.. ei mun unetkaan voi olla näin sairaita... :headwall:
auh.. :snotty:
 
Siis mä uskon kanssa että tuskin siinä monikaan sitä molskahdusta häpeää vaan on tosi inhottavaa kun ne pöntön vedet roiskahtaa peppuun. Itse ainakin laitan veden päälle paperia ja sit sihtailen paperin päälle :D
Tuli muuten mieleen et tietty tupperin miehenkorviketta voisivat kehittää tähän tarkotukseen. Vähän isompi ja joku naru systeemi. Sais paskoa sen päälle, mutta naru pitäis sen pöntön reunassa kiinni ettei huuhtoutuis paskan mukana viemäriin.

Toisaalta jos on kylässä vähänkään "vieraamassa" paikassa, niin en kyllä mielellään paskalle mee jos ei oo ihan pakko vaikka se ois kuinka luonnollinen asia. Varsinkin jos wc sijaitsee esim keittiön läheisyydessä ja siellä muu porukka kahvittelemassa. Kyllä sillon mahdolliset töräykset ja loiskahdukset hävettäis.
Joten ennemmin pidättelen ja annan senkin kahvihetken tulla paskaa suun kautta ulos tuutin täydeltä, niin vähän helpottaa :whistle:
 
Fy
Mä laitan vessapaperia pönttöön ennenkuin kakkaan. Molskahtaa paperiin eikä mitään ääntä kuulu saati vettä roiskahda perseeseen.

Hiemanko hygieenisempää.

Ja samat mammat on kuiteskii pi**u revällään synnyttämässä. Mitä hävettävää on kakan molskahduksessa anyway, luulisi alapään näyttämisen usealle olevan häveliäämpää?
Entäs niissä maissa, joissa pyttyyn ei saa panna paperia lainkaan, tai pytyssä on vettä puolillaan?
 
Useinhan käy niin,että pissi tulee ennen kakkia ja sillo on ihan hyvä laittaa paperia väliin,ettei pissivesi roisku pyllynposkiin. Toinen vaihtoehto tietty on vetää vessan pissin ja kakin välissä :D
Sehän ois tosi noloo ja paljastavaa jos joutuisi vielä suihkutella itsensä raikkaaksi roiskuttamisen jälkeen.
 

Yhteistyössä