10.4 tuli kuukausi menetyksestä

4 päivä oli hautajaiset ja kannoin arkun kirkkoon ja haudalle,en tiedä mistä voimia sain.olo ollut tyhjä nämä viikot ja varsinkin nuo 9 ja 10 päivä oli aivan mieli maassa :'( joka ilta olemme käyneet hautuumaalla ja vein sinne eilen orvokkeja,ne kun olleet aina mun lempikukkia.nyt sitten vaan arkea yrittänyt pyörittää ja muuten jotenkin sujunut,mutta kaupassa meinaa joskus olla vaikeaa,kun alussa kaikki ihmiset tulivat puhumaan ja osanottonsa esittämään,viime aikoina sitten hyvä kun tutut edes tervehtivät.ja semmoisenkin huomannut että jos mun äiti on kanssani kaupassa,monet menevät hänen kanssaan puhumaan.ihan kuin hän olisi mulle joku tulkki...
 
kiitos...tässä viimeviikot mennyt kotona ja isompien lasten isä sai mut suuttumaan sanoillaan ja teoillaan,eivät ole nyt olleet enää isällään pariin viikkoon...esim.sanoi kun puhuin hautajaisista,ai,hautaako ne tollasetkin ym.ja sitten hautajaisten jälkeen kävi yöllä humalassa huutamassa ikkunan takana.jne.se kun ei voi sulattaa tuon vauvan isää ollenkaan,hänen kanssa kun nyt ollut paljon tekemisissä,kun kuitenkin menetys ollut molemmille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
kiitos...tässä viimeviikot mennyt kotona ja isompien lasten isä sai mut suuttumaan sanoillaan ja teoillaan,eivät ole nyt olleet enää isällään pariin viikkoon...esim.sanoi kun puhuin hautajaisista,ai,hautaako ne tollasetkin ym.ja sitten hautajaisten jälkeen kävi yöllä humalassa huutamassa ikkunan takana.jne.se kun ei voi sulattaa tuon vauvan isää ollenkaan,hänen kanssa kun nyt ollut paljon tekemisissä,kun kuitenkin menetys ollut molemmille.
|O järkky äijä! :headwall:
 
mulle tuli tosi paha olo senjälkeen kun kävi :( muutenkin mä käynyt aika herkäks nykyään,tarvitse kun joku laulu kuulua,niin kyyneleet alkaa virtaamaan,joskus senkin huomannut et pinnakin palaa paljon nopeammin esim.poikien kanssa,kait se siitäkin johtuu kun usein olivat isällään viikonloppuina edes yhden yön...ja kait nuo surua käsittelee noilla ylimääräisillä painiotteluilla,ja nuorimmalle vieläkin ottaa koville,kun ei saanut pikkuveljeä hoitaa :'( joskus ymmärtää menetyksen aika hyvin,sitten taas joskus kysyy että milloin me se vauva käydään kaivamassa sieltä montusta kotiin :'( joskus myös tullut semmoisia kiukunpuuskia,ja sitten itse sanoo että on niin ikävä pikku "joona rakaelia"jaa nyt yksi paivä juoksi toisesta huoneesta ja kysyi et koska meille tulee uusi vauva,jota saan hoitaa...
 
Voiei
Olen niinsanotusti, meidän nuorten sanoin sikapahoillani. :'(

Tuon voimakkaammin en osaa sulle pahaa mieltäni teidän perheen puolesta ilmaista. Halaan sua juuri nyt ajatuksissani.
 

Yhteistyössä