10 kg kevyempi minä:) Pakko hehkuttaa!

Olen laihduttanut pointseilla juhannuksesta -09 alkaen ja tähän päivään mennessä (19.10.09) painoa pudonnut 10,5kg. Olen enemmän kuin tyytyväinen:)
Tavoitteena olisi pudottaa vielä 5kg.
Sitten kun vielä saisi tämän hoikemman varren pidettyä hoikkana;)

Lähtöpaino oli siis 85 kg ja pituutta minulla on 170cm.

Olisi kiva kuulla muitakin onnistumistarinoita =)
 
4 paaperoa
Hieno suoritus, onnea! Onko painoa lähtenyt tasaisesti joka puolelta? Mä kun laihdutin pointseilla aikanaan, niin tuntui että painoa pitosi, mutta joka paikaan jäi löysää... :(
 
niina
Mulla on 10kk:tta synnytyksestä. Siitä tähän päivään mennessä paino on tippunut 18kg, Ihan vain lisäämällä liikuntaa ja syömällä terveellisesti :). Vielä olisi edessä sellainen 5kg:n tiputus.
 
tytsyjen äiti
Onnittelut painonpudotuksesta! Mulla on menossa päinvastainen projekti, kun pitäis saada painoa ja muotoja vähän lisää... Kuopuksen imetyksen aikana paino vaan tippuu, nyt näytti vaaka 49 kg. Mieskin tykkäis vähän "pehmeämmästä"vaimosta, niin kuin asian kauniisti esitti.. Mun äiti laihdutti hyvällä menestyksellä painonvartijoiden pointseilla, ja on pysynyt aika hyvin tavoitteessaan. Sanoi että suurin muutos on ollut oppia oikeat annoskoot ja jättää santsikierros väliin. Ne kun muistaa niin on jo helpompi pitää kalorimäärät kohtuullisina. Tsemppiä sulle!
 

Yhteistyössä