10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Minustakin se on äidin tai siis muun aikuisen tehtävä ja siksi kysyin kun yöllä kävi näin ja mies suuttui että itte pitäis siivota kun oksentaakin.Tahallaan kuulemma oksentaa lattialle kun tietää ettei ite tarvi pestä
:kieh: :(
Idiootti ukko. Muistuta sitä seuraavan kerran kun yrjöö kännissä.
Se juo kyllä tooooosi harvoin! Harmittaa lapsen puolesta kun kuuli tuon yöllisen väliköhtauksen.Aamulla ensimmäiseksi kuiskas mun korvaan et anteeksi äiti kun musta oli vaivaa yöllä.Yritin sanoa ettei kuule vahingolle mitään voi ja et niin on mullekin pienenä käynyt ja äitini siivosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja lisäyksenä, että normaalia olisi, että molemmat vanhemmat osallistuvat siivoukseen, eivätkä ole vihaisia sairaalle lapselle.
Emmä miestä siihen ottais siivoamaan kun joutuu aamulla viideltä lähteen toihin mut olisin toivonut kyllä vähän aikuisempaa käytöstä.musta se on äiti joka silloin siivoaa ja ei tulis muu mieleenkään.voi kun mies olis ollu samaa mieltä niin olis tääkin mielipaha pois :(
 
when keepin it real
Kyllä on ajatuksissa vähän vikaa, jos kuvittelee että kipeä lapsi pahasuopuuttaa oksentaa lattialle. Mä oon myös siivonnu miehen oksennuksia yhden yön, kun ei muutamaan kertaan ehtinyt vessaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja lisäyksenä, että normaalia olisi, että molemmat vanhemmat osallistuvat siivoukseen, eivätkä ole vihaisia sairaalle lapselle.
Emmä miestä siihen ottais siivoamaan kun joutuu aamulla viideltä lähteen toihin mut olisin toivonut kyllä vähän aikuisempaa käytöstä.musta se on äiti joka silloin siivoaa ja ei tulis muu mieleenkään.voi kun mies olis ollu samaa mieltä niin olis tääkin mielipaha pois :(
Nii, että mies vaan petistä huuteli, vaikkei joutunut ees itte siivota? Aika tyhmä. :headwall: Mä en tommoselle miehelle tekis ruokaa, tehkoot itte omansa, ku siitä on niin paljo vaivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:
Kyllä on ajatuksissa vähän vikaa, jos kuvittelee että kipeä lapsi pahasuopuuttaa oksentaa lattialle. Mä oon myös siivonnu miehen oksennuksia yhden yön, kun ei muutamaan kertaan ehtinyt vessaan.
Ja minä äitini kun oli kipeä eikä kerennyt. Itselläni on ikävä muisto lapsuudesta kun päiväkodissa sairastuin ja laattasin vessan lattialle kaiken. Oli täti tosi pahana vahingosta vaikkei itse edes joutunu siivoamaan. Onneksi kotona ei koskaan oltu vihasia jos jollakulla pääs housuun tai johonkin mahataudissa.
 
Jonkun todellisuudentaju hieman hämärtynyt jo
Mä vähän veikkaan, ettei apn mies ole muutenkaan psyykkisesti ihan normaali. Kuulostaa luonnehäiriöiseltä tapaukselta.

Kerro ap lisää asioita, joita ukkos on tehnyt ja susta se on tuntunut vähän kummalta tai lapset on olleet häpeissään?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja lisäyksenä, että normaalia olisi, että molemmat vanhemmat osallistuvat siivoukseen, eivätkä ole vihaisia sairaalle lapselle.
Emmä miestä siihen ottais siivoamaan kun joutuu aamulla viideltä lähteen toihin mut olisin toivonut kyllä vähän aikuisempaa käytöstä.musta se on äiti joka silloin siivoaa ja ei tulis muu mieleenkään.voi kun mies olis ollu samaa mieltä niin olis tääkin mielipaha pois :(
Tuollaista miestä en edes ottaisi, ja mies kyllä jaksaa mennä viideksi töihin, jos tekee lapsia, pitää tietää että ne valvottavat.
Miehen kuuluu siivota.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja lisäyksenä, että normaalia olisi, että molemmat vanhemmat osallistuvat siivoukseen, eivätkä ole vihaisia sairaalle lapselle.
Emmä miestä siihen ottais siivoamaan kun joutuu aamulla viideltä lähteen toihin mut olisin toivonut kyllä vähän aikuisempaa käytöstä.musta se on äiti joka silloin siivoaa ja ei tulis muu mieleenkään.voi kun mies olis ollu samaa mieltä niin olis tääkin mielipaha pois :(
Nii, että mies vaan petistä huuteli, vaikkei joutunut ees itte siivota? Aika tyhmä. :headwall: Mä en tommoselle miehelle tekis ruokaa, tehkoot itte omansa, ku siitä on niin paljo vaivaa.
peesi. oksettava mies. 10v on pieni lapsi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jonkun todellisuudentaju hieman hämärtynyt jo:
Mä vähän veikkaan, ettei apn mies ole muutenkaan psyykkisesti ihan normaali. Kuulostaa luonnehäiriöiseltä tapaukselta.

Kerro ap lisää asioita, joita ukkos on tehnyt ja susta se on tuntunut vähän kummalta tai lapset on olleet häpeissään?
peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonkun todellisuudentaju hieman hämärtynyt jo:
Mä vähän veikkaan, ettei apn mies ole muutenkaan psyykkisesti ihan normaali. Kuulostaa luonnehäiriöiseltä tapaukselta.

Kerro ap lisää asioita, joita ukkos on tehnyt ja susta se on tuntunut vähän kummalta tai lapset on olleet häpeissään?
se tassä niin surulliseksi vetää kun mies on muuten niin kunnollinen perheen isä.Rakastaa lapsiaan ja vaimoaan ylikaiken,on yksityisyrittäjä ilman työntekijöitä ja työ on aika raskasta vielä.nyt sanoo että suuttui kun o niin kova paine miten selvitään rahallisesti tästä tulevasta.siis tarkoitti kun joutuu ens kuussa leikkaukseen ja joutuu oleen ainakin kuukauden sairaslomalla.tästä syystä joutui palkkaamaan kuukaudeksi toisen firman tekemään työt ja aika kalliiksi tietenkin tulee kun ei sitä rahaa tule stten mistään.ja kyllähän mä olen huomannut siitä lähtien kun se leikkausaika tuli et se on vähän peloissaan,selaa laskupinoa ja painaa ihan sikaste hommia et sais rahaa vähän sukanvarteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja lisäyksenä, että normaalia olisi, että molemmat vanhemmat osallistuvat siivoukseen, eivätkä ole vihaisia sairaalle lapselle.
Emmä miestä siihen ottais siivoamaan kun joutuu aamulla viideltä lähteen toihin mut olisin toivonut kyllä vähän aikuisempaa käytöstä.musta se on äiti joka silloin siivoaa ja ei tulis muu mieleenkään.voi kun mies olis ollu samaa mieltä niin olis tääkin mielipaha pois :(
Nii, että mies vaan petistä huuteli, vaikkei joutunut ees itte siivota? Aika tyhmä. :headwall: Mä en tommoselle miehelle tekis ruokaa, tehkoot itte omansa, ku siitä on niin paljo vaivaa.
peesi. kova vaiva tehdä iso annos ruokaa miehelle. paljon helpommalla pääsee jos tekee vaan itselleen ja lapsille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonkun todellisuudentaju hieman hämärtynyt jo:
Mä vähän veikkaan, ettei apn mies ole muutenkaan psyykkisesti ihan normaali. Kuulostaa luonnehäiriöiseltä tapaukselta.

Kerro ap lisää asioita, joita ukkos on tehnyt ja susta se on tuntunut vähän kummalta tai lapset on olleet häpeissään?
se tassä niin surulliseksi vetää kun mies on muuten niin kunnollinen perheen isä.Rakastaa lapsiaan ja vaimoaan ylikaiken,on yksityisyrittäjä ilman työntekijöitä ja työ on aika raskasta vielä.nyt sanoo että suuttui kun o niin kova paine miten selvitään rahallisesti tästä tulevasta.siis tarkoitti kun joutuu ens kuussa leikkaukseen ja joutuu oleen ainakin kuukauden sairaslomalla.tästä syystä joutui palkkaamaan kuukaudeksi toisen firman tekemään työt ja aika kalliiksi tietenkin tulee kun ei sitä rahaa tule stten mistään.ja kyllähän mä olen huomannut siitä lähtien kun se leikkausaika tuli et se on vähän peloissaan,selaa laskupinoa ja painaa ihan sikaste hommia et sais rahaa vähän sukanvarteen.
Mies on silti vaan yks mies, ei yhtään arvokkaampi kuin sun lapsetkaan.
 
kauheaa
muistan kun olin 12, mulla keuhkokuume ja yskiessä oksensin lattialle. Molemmat vanhemmat tukistivat ja laittoivat kuumeisen lapsen siivoamaan limat lattialta.

T. lapsuus jonka toivoisi voivan unohtaa
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja kauheaa:
muistan kun olin 12, mulla keuhkokuume ja yskiessä oksensin lattialle. Molemmat vanhemmat tukistivat ja laittoivat kuumeisen lapsen siivoamaan limat lattialta.

T. lapsuus jonka toivoisi voivan unohtaa
Niin surullista :( Kurja lapsuus sulla. Ikävä kyllä tollasia ääliö-vanhempia on olemassa. Säälittää niin joittenkin lapset!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauheaa:
muistan kun olin 12, mulla keuhkokuume ja yskiessä oksensin lattialle. Molemmat vanhemmat tukistivat ja laittoivat kuumeisen lapsen siivoamaan limat lattialta.

T. lapsuus jonka toivoisi voivan unohtaa
Mä tarkoitin just tätä kun kerroin tossa et pienenä oksensin ja äiti siivos.Mulle jäi hyvä muisto,Äiti hoiti ja huolehti kun olin sairas.Tätä mä haluan omillekin lapsille,että ne aikuisena muistaa tän.Lapsille jää tälläiset asiat hyvin mieleen on ne sit positiivisia tai negatiivisia niinkuin sulla ikävä kyllä.
 
Minä lähdin kerran kesken työpäivän töistä kotiin, kun 10v poika soitteli aivan paniikissa ja itkien, oli oksennellut todella rajusti olkkariin ja eteiseen matoille + vessan lattioille.

Mitä sanovat työkaverit, äitejä itsekin? Ei noin ison lapsen takia tarvitse töistä lähteä, olin keksinyt koko jutun.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä lähdin kerran kesken työpäivän töistä kotiin, kun 10v poika soitteli aivan paniikissa ja itkien, oli oksennellut todella rajusti olkkariin ja eteiseen matoille + vessan lattioille.

Mitä sanovat työkaverit, äitejä itsekin? Ei noin ison lapsen takia tarvitse töistä lähteä, olin keksinyt koko jutun.
:( oikeesti, joskus aikuinenkin voi oikeesti mennä niin pahaan kuntoon, että tarttee apua oksennustaudissa. Mulla on ihan tuoreessa muistissa vielä. oltiin niin kipeitä, että jouduttiin viedä lapset mummolaan, vaikka nekin oli kipeitä. Ei vaan kyennyt mihinkään, edes mun mies, joka yleensä aina pystyy mitä vaan, vaikka kipeenä.
 

Yhteistyössä