-

oyj
koko kasvot? jos poski alue niin veikkaan hammasongelmaa
itselläni poski oli yksi aamu aivan turvoksissa ja kipeä menin lääkäriin joka tutki ja laittoi hammaslääkäriin, löytyi mätäpaise, hammas ei ollut yhtään kipeä (tai en tuntenut sitä ennen kipua)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oyj:
koko kasvot? jos poski alue niin veikkaan hammasongelmaa
itselläni poski oli yksi aamu aivan turvoksissa ja kipeä menin lääkäriin joka tutki ja laittoi hammaslääkäriin, löytyi mätäpaise, hammas ei ollut yhtään kipeä (tai en tuntenut sitä ennen kipua)
oliko muita oireita ennen?esim.pahan hajuinen hengitys?
 
Mul oli tollasta vähän aikaa si mut se meni ohi.Meinasivat ei joku niskas jumis tai si toi purukalustos olis joku häikkä et käy hammaslääkäris ja jos sie on kaikki ok niin tilaa aika lääkäriin.Tai jos sua vaivaa se niin soita heti lääkäriin.

Mua hirvitti tua sen takia koska mun miehellä alko pari vuotta si kasvohalvaus tohon tapaan.
 
migreeni
Mullakin on välillä!! Tiedän täsmälleen, mitä tarkoitat puutumisella ja kosketusarkuudella! Mulla ei kyllä purukalustossa ongelmia, siis että reikiä ei ole yhtään. Sitä en tiedä, purenko öisin hampaitani kovasti.
Migreeni mulla myös on. Olenkin miettinyt, että onko se migreeniin liittyvää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
No nyt loppui pistely ja se muuttuu taas sellaiseksi, ettei siihen tee mieli kosketella. Onkohan toi iho vain herkkänä jostain. Voihan se olla hammaskin. Noista mun purukalustonpalasista aina tiedä, kun puren ja hankaan hampaitani yöllä ja sitten särkee.
Yritäpä päästä hammaslääkäriin varsinkin kun puret hampaita öisin, mulla puhkes viime kuussa ihan yks kaks julmettu kasvohermosärky jonka syylliseksi paljastu juurihoitoa vailla oleva hammas. Tota pirunmoista hermosärkyä kesti 3 päivää, välillä ei voinu koskea ollenkaan toiselle puolelle kasvoja joten hammaslääkäri oli ensimmäisenä laittamassa mua viisarin poistoleikkaukseen kun alaviisari tolla puolen on ihan kasvohermon vieressä. Olivat tutkinu röntgen kuvia 2 kirurgin kanssa ja tulleet siihen tulokseen että johtuu siitä että puren hampaita öisin niin kovaa että välillä jopa herään siihen, on kuulemma hampaiden juuretki sen näkösiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja migreeni:
Mullakin on välillä!! Tiedän täsmälleen, mitä tarkoitat puutumisella ja kosketusarkuudella! Mulla ei kyllä purukalustossa ongelmia, siis että reikiä ei ole yhtään. Sitä en tiedä, purenko öisin hampaitani kovasti.
Migreeni mulla myös on. Olenkin miettinyt, että onko se migreeniin liittyvää?
Oon joskus kuullu että hammassärkykin voi toisinaan olla migreeni, en sitten tiedä pitääkö se paikkansa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Lääkäriin ja sassiin ensin asperiini nassuun. Ettei tukos vaan pääse pahemmaksi.
No ei se varmasti tukos ole ja sen puoleen joutuisin todennäköisesti sairaalaan sen aspiriinin takia. :D
En minäkään nyt vielä huolestuisi, mutta kysyisin kyllä polilta mitä mieltä ne ovat asiasta.
 
kannanottaja
Mulla kun on korkea verenpaine niin päätä särkee tosi harvoin (näin väittäävät olevan). Mut sillon kun särkee niin usein tulee toispuoleisena ja päänahka sekä osa kasvoistaki tuntuu puolittain tunnottomalta. Ilmeisesti migreeniinkin kuuluu saman tyyppisiä oireita. Tosin kasvohalvaus eli kasvoja hermottavan hermokimpun joutuminen puristuksiin (veritulppa, lihasjännitys tai joku vastaava) voi oireilla kans noin. Soita tk:een/yksityiselle ja kysy asiaa.
 
hel
kasvohermo juttu, migreeni,rytmihäiriö, niskat jumissa,hampaiden naputtelu yhteen jne. voi aiheuttaa tuollaista..kasvohalvaus taitaa tulla parissa päivässä siitä kun oireet alkanut
 

Yhteistyössä