13päivää tupakatta

kai sitä voi huijaukseksi kutsua kun champixia syön.
Tosin on kyllä motivaatiokin aika korkealla ettei champixin lopetuksen jälkeen tule enää aloitettua.

Helpottanu on toki se, että mies lopettanut samaan aikaan. Koetaan vierotusoireet (ja vitutukset) yhdessä ja jopa ymmärretään kun toinen voi olla aika veemäinen. Aika vähillä on toki päästy ton champixin ansiosta.
Eriasia on taas se, että mitä kun jätetään champix pois?
 
minä
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=15165&i=PFIZER_CHAMPIX
Kun lopetat CHAMPIX-hoidon, sinulla voi ilmetä ohimenevää lisääntynyttä ärtyneisyyttä, tupakointihalua, masennusta ja/tai unihäiriöitä. Lääkärisi saattaa lopettaa CHAMPIX-hoitosi pienentämällä annostasi vähitellen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosia85:
Hyvä minä :heart:

Parasta mitä oon itselleni voinut antaa sen jälkeen kun tyhmänä teininä aloitin :)
jee hyvä! :) lupaa ettet koskaan enää polta? :p
En polta.

Ja ylemmälle kirjoittajalle; on tiedossa tuo että tupakoinnin himo mahdollisesti lisääntyy. Pitää vaan pitää pää kylmänä ja tavoitteet kirkkaana mielessä, niin ei tule sorruttua. Tiedän etten yhtäkään tupakkaa voi enää polttaa. On liian suuri riski joutua koukkuun.

Ja mitä noihin champixin vierotus-oireisiin, niin niistäkin on kotona puhuttu. Mitä mieskin sanoo "seisotaan vaikka päällämme - kunhan tupakkaa ei enää polteta" :)

Ja tosiaan lopetus tapahtuu meillä asteettain annosta pienentämällä.

 
ks
Hieno homma, ja jatka samaa rataa.

Muista vaan pari juttua:
- alku on hankalaa, vasta jonkun ajan päästä helpottaa, jokaisen päivän jälkeen aina vähän helpottaa
- vaikka helpottuukin ajan myötä, tulee houkutuksia silti pitemmänkin ajan päästä, eli älä potki itteäsi silloin, houkutukset kuuluvat asiaan
- älä luovuta

Nämä on aina mukavia juttuja kuulla :)
t: toinen kasivitonen
 
Alkuperäinen kirjoittaja ks:
Hieno homma, ja jatka samaa rataa.

Muista vaan pari juttua:
- alku on hankalaa, vasta jonkun ajan päästä helpottaa, jokaisen päivän jälkeen aina vähän helpottaa
- vaikka helpottuukin ajan myötä, tulee houkutuksia silti pitemmänkin ajan päästä, eli älä potki itteäsi silloin, houkutukset kuuluvat asiaan
- älä luovuta

Nämä on aina mukavia juttuja kuulla :)
t: toinen kasivitonen

Kiitos tsempistä =)

En mä odota että tää helppoa olis.
Champix hyvin vienyt tapatupakoinnin, mutta kyllähän sitä välillä tekis mieli henkoset ottaa. Toistaseks pysyy järki hyvin kyydissä.

Tosin joka aamuinen keuhkokipu kyllä muistuttaa vielä ettei kannata enää aloittaa.. Ja tämä liman tulo myös.
 
vieras
Oon ollut reilut 2 kk polttamatta, helppoa on ollut. Alussa käytin Nicorettea mutta se jäi tosi nopeasti pois. Sitä kun joutuu menemään sairaalaan päivystykseen tosi pahan hengenahdistuksen takia, ni eipä tee mieli enää polttaa. On meinaan aika helvetin pelottava kokemus kun luulee oikeasti että tukehtuu :/
 
Niima
Itse lopetin polttamisen viikko sitten. poltin joka päivä askillisen viimeset 10 vuotta.
kypsyttiin miehen kanssa ajatukseen lopettamisesta ja luettiin Allen Carrin kirja Vihdoinkin vapaa tupakasta! (Stumppaa tähän!).

En voi kuin lämpimästi suositella että edes tutustutte ks. kirjaan. EI OLE aivopesua, EI UHKAILE syövällä ym. Puhuu vaan täyttä asiaa nikotiiniriippuvuudesta.

Kirjan luettua lopettaminen on niin heppoa että oikeen miettii miksi sitä ei ole aikaisemmin ymmärtänyt! Ja ilman mitään vieroitusoireita.

Muistakaa että kaikki nikotiinikorvaus tuotteet jatkavat jo olemassa olevaa riippuvuutta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä kun joutuu menemään sairaalaan päivystykseen tosi pahan hengenahdistuksen takia, ni eipä tee mieli enää polttaa. On meinaan aika helvetin pelottava kokemus kun luulee oikeasti että tukehtuu :/
Huh, onneks ei oo noin paha mulla ollu!

Painon nousuaki yritetään estää, ekan viikon "säästetyillä" rahoilla käytiin ostaa mulle fillari ja käydään joka ilta normi liikunnan lisäks about tunnin lenkillä vähintään ja lisäks alotettiin potkunyrkkeily.
Hyvä että saa purettua niitä turhautumisia , vaikkakin sitten avomiehen "hakkaamiseen" :LOL:
 

Yhteistyössä