162-senttinen, kokoa 36-38, paljonko paino?

  • Viestiketjun aloittaja juuppi
  • Ensimmäinen viesti
juuppi
Heittäkääs samanmittaiset tuossa koossa painojanne tänne niin tietäisin suurinpiirtein paljonko pudotustavoite olisi. Viimeksi kun oletettavasti olin tuota kokoa, hiphop-tyylisenä käytin hivenen turhan suuria kuteita.
 
sksksks
Pituutta 162 cm, paino 55 kg, vaatekoko pääsääntöisesti 36.

Tavoite pudottaa normaaliin painoon 50 kg jolloin vaatekoko on 34. Synnytin 4 kk sitten ja viisi raskauskiloa siis vielä jäljellä.
 
"Mymy"
Muistakaas naiset, ettei ehkä ole tavoittelemisen arvoista pyrkiä tyttömittoihin ennen synnytystä. Vasta raskauden myötä nainen kasvaa ja kehittyy lopullisiin mittoihinsa, etenkin rinnoista ja lantionseutuvilta. Kun kropan malli hitusen muuttuu ja materiaali painottuu toisaalle, voi entinen kilomäärä näyttää pahalta.

Ite painoin ennen lapsia sen 50kg. Nyt 60kg, mutta lantio ja rinnat kasvoivat sen verran, että jos vielä laihdutan, paistaa luut läpi. Ja loppuu kuukautisetkin kätevästi. Onko muilla käynyt näin?

Katsokaa siis peiliä naiset eikä puntaria :)
 
noooh
Täällä pituus 160. Painon ollessa 58kg meni 36 yläosa ja 38 alaosa. Nyt paino 51kg. Nyt menee toi 36 alaosakin. Kropan malli vaikuttaa paljon mikä koko menee, ei ehkä niinkään paino. Itse olen todella kapeaharteinen ja hintelä ylhäältä, mutta lanteikas pökkelöjalka alhaalta.
 
164cm 62kg. 36/s/xs vaatteita useimmiten. Hartioiden takia hihalliset paidat ja takit sitte 38, istuvuuden takia vähemmän niitä käytän, ku ei oo tarpeeks täytettä tosta edestä sitte taas niihin.

Jokanen meistä on yksilö, siihen puntariin ei niin kauheesti kannata tuijotella.
 
162cm
Täällä pituutta 162cm. Ennen lapsia painoin 53kg ja käytin paidoissa ja housuissa kokoa s tai 36. Kahden lapsen jälkeen (toinen vielä vauva) painoa 56kg. Housuissa menee 36/s mutta paidoissa käytän kokoa m/38. Tavoitteena olisi päästä entisiin mittoihin. Viimeistään sit kun imetys loppuu..
 

Yhteistyössä