.

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Pilvenpoltto on ihan harmitonta, mutta enempi voipi tulla ongelmia siitä minkälaisiin porukoihin voi sitäkautta sekaantua. Voip olla että ensin kaveeraa pilvenpolttajien kanssa ja sitten laajenee tuttavapiiri muitakin aineita käyttäviin tyyppeihin ja ne ei sitten ookaan välttämättä harmitonta porukkaa.
No jos nyt alotettaisiin siitä että se on laitonta. Laiton ei ole harmitonta. Voi dorka!
:D "laiton ei ole harmitonta" hahaha. mä voisin kertoa tosi monta asiaa jotka on täysin harmittomia vaikka laki sanookin että ei ole sallittuja... On olemassa hyviä lakeja ja huonoja lakeja. Meinaatko sä opettaa lapsillesi tottelemaan kaikkea aina kyseenalaistamatta, että kaikki lait on aina hyviä ja niitä noudatetaan, piste? oikeesti?
Aion opettaa lapsilleni että lakia TÄYTYY noudattaa, oli se kuinka hölmö tahansa, Suomessa valitettavasti joutuu edesvastuuseen jos lakia ei noudata. Kyseenalaistaminen on eri juttu kun noudattaminen. Kyseenalaistaa saa mutta laillisin keinoin. Aika outo jos omat lapsesi opetat siihen että jos laki on "tyhmä" niin sitä ei tarvitse noudattaa...
 
No mä en ihan noilla tuntomerkeillä lähtisi heti epäilemään noita "männynoksia".
Siis ihanko ne olivat kokonaisia "oksia" ilman pussia tms?
Ei siis esim kuivattua murskaa jossa seassa oksan palasia?
Ruoho ei haise kovin voimakkaalle, lähinnä aika äklölle, kukka kyllä tuoksuu melkoisen voimakkaalle mutta noilla tuntomerkeillä en uskoisi sen sitä olevan..
 
H
En minä mitenkään teinien pilvenpolttoa kannata, mutta se pilvi ei sinällään oo yhtään sen vaarallisempaa kuin alkoholi tai tupakka. Tai itseasiassa enempi minä omienkin lasten kohdalla kun teineiks kasvavat niin pelkään sitä mitä alkoholi voi pahimmillaan aiheuttaa kun sitä että pilveä kokeilisivat. Mutta hysterisoikaa te vaan ihan rauhassa ja ylireagoikaa niin menee varmasti suhteet kersoihin loistavasti. Siis missään nimessä en oo tulevaisuudessa omille lapsille pilveä tuputtamassa tai meinaa heille sanoa että se on OK, mutta joku maalaisäly hysteriassa.
 
No mä en saa marista sitten millään kuvaa päähäni, missä se muistuttaisi männynoksaa tai muuta neulaskasvia. Enkä kyllä keksi mtn männynnäköstä millä sais pään sekaisin. Tosin nykyajan nuorista ei tiedä.. oon mäkin varhaisteininä koittanut polttaa kahvinpurujakin :D
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miten miulla on sellainen olo että tästä tulee tooosi pitkä ketju...

Ei siis millään pahalla ap. Mieluummin ote noihin hommiin heti alkuunsa eikä odotella sitä että likka löytyy ruisku kyynärtaipeessa jostain ojan pohjalta.

Itse en ole pilvenkäyttäjä mutta tunnen niitä muuatman j avoin sanoa että rauhallisisa ja hyvinkäyttäytyviä ihmisiä ovat. eivät roiku ruiskun kanssa, eivät öykkäröi niinkuin humalaiset , eivätkä polta läheskään niin paljon kuin tupakoitsijat =)...ei saa yleistää..ja nykyään jos tupakk aja alkoholi tulisi markkinoille ne kiellettäisiin kovempina huumeina kuin marihuana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miten miulla on sellainen olo että tästä tulee tooosi pitkä ketju...

Ei siis millään pahalla ap. Mieluummin ote noihin hommiin heti alkuunsa eikä odotella sitä että likka löytyy ruisku kyynärtaipeessa jostain ojan pohjalta.

Itse en ole pilvenkäyttäjä mutta tunnen niitä muuatman j avoin sanoa että rauhallisisa ja hyvinkäyttäytyviä ihmisiä ovat. eivät roiku ruiskun kanssa, eivät öykkäröi niinkuin humalaiset , eivätkä polta läheskään niin paljon kuin tupakoitsijat =)...ei saa yleistää..ja nykyään jos tupakk aja alkoholi tulisi markkinoille ne kiellettäisiin kovempina huumeina kuin marihuana..
Olenhan minä itsekin kokeillut nuorempana, mutta en mene sanomaan että sitä tahdon omille lapsilleni. Kynnys kokeilla paremmin pöriseviä laskee huomattavasti vaikka ihan pelkkää pilveä pössyttelisikin.
 
vieras
Ei ainakaan mitään huumetta ole. Ei kannabista kokonaisina oksina säilytellä. TIETTY VOIHAN OLLA ETTÄ LAPSESI ON LÖYTÄNYT JOSTAIN KUITUHAMPPUA MUTTA SIITÄ EI KYLLÄ MENE NUPPI SEKAISIN KUN ON IHAN PUUTARHAKASVI.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ainakaan mitään huumetta ole. Ei kannabista kokonaisina oksina säilytellä. TIETTY VOIHAN OLLA ETTÄ LAPSESI ON LÖYTÄNYT JOSTAIN KUITUHAMPPUA MUTTA SIITÄ EI KYLLÄ MENE NUPPI SEKAISIN KUN ON IHAN PUUTARHAKASVI.
Oho, sori. Caps lock oli mennyt päälle.
 
Laita vaan kuvaa, täällä ku tuntuu noita pössyttelijöitä olevan, eiköhän nuo tunnista.. :xmas:

Mä en tule koskaan hyväksymään huumeiden käyttöö lapsiltani (sitähän mari ja pilvi on) ja ihan salettiin, jos mun teiniltä ikinä tulee löytymään mitään kasveja taskuista, tulen selvittämään että mitä se on. En suoraan oleta että kyseessä ois huume mutta selvän otan. Samoten ku opetan että lakia kunnioitetaan. Ja jos ei kunnioiteta niin siitä on seurauksensa.

Ihan ihmeellistä mentaliteettia porukalla. Kai mulla on sit pipo niin tiukalla että verenkierto aivoissa estyy ja mun järkevä ajattelu hämärtyy.. :xmas: Tosiasia kuitenki on se että huumeet on niin yleisiä nykyään ja kaikkien "saatavilla", ei sitä koskaan tiedä milloin on oma laps kyseessä..
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miten miulla on sellainen olo että tästä tulee tooosi pitkä ketju...

Ei siis millään pahalla ap. Mieluummin ote noihin hommiin heti alkuunsa eikä odotella sitä että likka löytyy ruisku kyynärtaipeessa jostain ojan pohjalta.

Itse en ole pilvenkäyttäjä mutta tunnen niitä muuatman j avoin sanoa että rauhallisisa ja hyvinkäyttäytyviä ihmisiä ovat. eivät roiku ruiskun kanssa, eivät öykkäröi niinkuin humalaiset , eivätkä polta läheskään niin paljon kuin tupakoitsijat =)...ei saa yleistää..ja nykyään jos tupakk aja alkoholi tulisi markkinoille ne kiellettäisiin kovempina huumeina kuin marihuana..
Olenhan minä itsekin kokeillut nuorempana, mutta en mene sanomaan että sitä tahdon omille lapsilleni. Kynnys kokeilla paremmin pöriseviä laskee huomattavasti vaikka ihan pelkkää pilveä pössyttelisikin.


Se on ihan totta, kynnys kovempiin aineisiin nousee aina kun elimistö tottuu johonkin esim: särkylääkkeisiin pidemmillä syöntijaksoilla. Itsekkään en haluaisi lasteni kokeilevan mutta olen vain hieman allerginen yleistyksille..on vain jotenkin sellainen tekopyhä kuva heti ihmisistä. ..saat juoda itsesi pikkuhiprakkaan muutaman keran viikossa viinin j aruoan kera mutt ajo spoltat "sätkän " kerran kk ja vain rantoudut musiikki akuunnellen niin oleyt hirveä tuleva huumeidenkäyttäjä ja sinua ylenkatsotaan.Ja sii siis tämä vain minun näköökanta :)ketään syyllistämättä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis missä näihin kamoihin oikein törmää? Ei mulle ainakaan kukaa ole koskaan tullut tarjoamaan. Vaikka aikamoinen huithapelikin joskus olin..
Tuollahan niitä notkuu yläkoulujen nurkilla esimerkiksi ruokatuntien aikoihin.
Juu ja ekan satsin antavat vielä monesti ilmaseksi. Saavat helpommin uusia "asiakkaita".. |O
 
joopajoo
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis missä näihin kamoihin oikein törmää? Ei mulle ainakaan kukaa ole koskaan tullut tarjoamaan. Vaikka aikamoinen huithapelikin joskus olin..
Tuollahan niitä notkuu yläkoulujen nurkilla esimerkiksi ruokatuntien aikoihin.
jaa oikeastiko olet näihin törmännyt?
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis missä näihin kamoihin oikein törmää? Ei mulle ainakaan kukaa ole koskaan tullut tarjoamaan. Vaikka aikamoinen huithapelikin joskus olin..
Mulle tultiin ihan vessajonossa tyrkyttämään hasista. Miesten vessaan jonottava mies näytti hasiskönttii ja kysy, että tahdonko ostaa.
 
vieras
Kysyvä tietysti löytää, mutta mä suhtaudun aika skeptisesti näihin huumeiden tarjoajiin ja tyrkyttäjiin. Ettei vaan olis urbaani legenda, ainakin täällä suomessa. Pääkaupunkiseutu tosin on aikamoinen loukko, joten siitä en tietysti tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyvä tietysti löytää, mutta mä suhtaudun aika skeptisesti näihin huumeiden tarjoajiin ja tyrkyttäjiin. Ettei vaan olis urbaani legenda, ainakin täällä suomessa. Pääkaupunkiseutu tosin on aikamoinen loukko, joten siitä en tietysti tiedä.
Ei se enää ole mikään urbaani legenda vaan valitettavaa nykyaikaa. Ja voin kertoo että ihan samalla tavalla huumeiden saralla tapahtuu pohjosessakin, jos ei pahemminki. Jos vaikka aatellaan Oulua jne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis missä näihin kamoihin oikein törmää? Ei mulle ainakaan kukaa ole koskaan tullut tarjoamaan. Vaikka aikamoinen huithapelikin joskus olin..
Tuollahan niitä notkuu yläkoulujen nurkilla esimerkiksi ruokatuntien aikoihin.
jaa oikeastiko olet näihin törmännyt?
No kuule, meidän vanhassa asuinpaikassa eräs nuorimies myi olkkarin ikkunan alla suoraan auton ikkunasta.
 

Yhteistyössä