164cm pitkät, paljonko painatte ja oletteko tyytyväisiä?

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
narikka
165/64 en ole tyytyväinen. lihakset poissa :( omaa syytä, täysin omaa syytä. tosi nelämuuttu ettei tuo lihas kunnon ylläpito ollu ees mahollista. tein keittiössä töitä, ratsastin 5 kertaa viikossa+ muut talli työt.. nyt nivelten kipujen takia jo 2km kävely :( kipuja. kokeilin taas hiihtämistä jos se ei kipuis niin kauheasti. reuma epäily. enne nmitat 165/57 tosi hyvä lihaskunto
 
164 cm ja 60kg. Olen välillä päässyt 58 kiloon, mutta sitten kun menee nuo iltasyömiset miten sattuu, niin paino on taas 60 kilossa. Tavoite olisi 55 kiloa, vaikka joskus muistelen niitä aikoja kun painoin 49 kiloa ja mahtui 34 koon housut ja paidat päälle. No, viime kesänä painoin 63 kiloa, joten jotain olen saanut pois.
 
163cm olen pitkä.
Nyt painan 56kg, rv 29.

Normaalisti painan 45-48kg tietämillä, ja siinä painossa mun oma olo on kaikkein paras. Eiköhän se syyskuuhun mennessä viimeistään taas niissä lukemissa pyöri...
 
mie
165cm mittaa ja painoa 64kg olisin tyytyväinen jos painaisin 60kg .
Jos paino menee alle 60kg niin rinnat häviää :( kokemusta on 54kg painosta ja silloin olin ihan lauta joka suhteessa , ei ollut hyvä
 
vieksu
163 cm pätkä vastaa :). Mulle nätein paino on 52-54, silloin näytän hoikalta ja hyvältä, kun liikun paljon ja on lihastakin. 60 kg ja yli on ehdottomasti liikaa, näytän läskiltä, alle 50 kg ehkä liian laihalta.
 

Yhteistyössä