17v yksinhuoltaja ja rahat loppu.

Moi. Tarkoitus olisi nassikan kanssa muutaa uuteen kotiin ensikuussa ja rahat tällä hetkellä finito. Halvat Huonekalut löysin tuollaisen firman jossa on aika halvalla huonekaluja, ja tosiaan tarvitsisin uusia huonekaluja. Enkä kirppikselle kehtaisi mennä... Vai? Auttakaas vähäsen olen ihan shokissa....
 
Ei kirpputorille menemisessä mitään hävettävää ole! Itsekkin olen useasti käynyt ja tavaraa siellä myynyt. Kierrätyskeskus on kanssa hyvä vaihtoehto kalusteiden suhteen. Itse Olen sellaisesta yhden sohvan hakenut (30€) päällystin sen, olin tyytyväinen kun halvalla sain. Joistakin voi saada ilmaiseksi. Suosittelen siis kirppisten ja kierrätyskeskusten koluamista. Voi löytyä jotain aarteitakin samalla. :)
 
Juu, siis kannattaa ehdottomasti käydä kirppareilla, niillä tekee ihan mielettömiä löytöjä halvalla ! Meilläkin suurin osa huonekaluista kirpparilta ostettua, niillä saa tehtyä erikoisemman sisustuksenkin.
 
Jos on rahapula, niin silloin erityisesti kannattaa kiertää kirpparit ja kierrätyskeskukset.Ei siinä ole mitään hävettävää.Siellä käy varakkaitakin.Ja noista paikoista voi tehdä todella hyviä löytöjä edullisesti.
 
Jaaa miksi ei kehtaisi?
Kyllä mä vaan kehtaan, sieltä löytyy useasti kaikkee kivaa niin itelleni,kotiin kuin pikkuisellekkin :)
Itse ainaki tykkään kamalasti kuluttaa aikaa kiertelemällä eri kirppareita :)
 
ostan suurimman osan käytettynä!! :) ikää 20v.. kierrätyskeskuksesta ostin tv-tason makso 5e, maalasin valkoiseksi ja näyttää joltain ihan ku ois ostanut kaupasta uutena! :) itse tykkään tuunata vanhasta uutta. :)
 
vinkki aloittajalle, miksei muillekin taloudellista apua tarviiville..

- aikoinaan kun tulin yh-äidiksi, kiersin kirpparilla etsimässä mitä huonekaluja tarttin. menin sossuun ja selitin että tartten lapsille sängyt, eihän ne voi lattiallakaan nukkua. löysin halvalla ja kerroin hinnat. sain myös verhoja, liinavaatteita ym tarpeellista. sossun kanssa sovittiin mitä haen, ja ne laittoi rahan tilile niitä varten.
kodin perustaminen ois muutoin ollut mahdotonta. mutta siis kannattaa kysyä! kaverin sai telkkarin ja pleikkarinkin sossun maksamana, kun kuulema lapsella tarvii olla telkkari :)
 
Sullapa on käyny hyvä tuuri, minä en saanu mitään vuonna 2007 kun nostin kelasta minimi äitiysrahaa, eikä ollut mitään muuta kuin tv-taso ja pesukone kun ero tuli. Ja piti vielä maksaa vanhasta kämpästä puolet as.lainaa, sekä uudesta vuokra ja vuokratakuuta 100€. Ainut minkä sain oli 400€ vuokraan. Mulle sanottiin 22 vuotiaalle että pyydä vanhemmilta!


vinkki aloittajalle, miksei muillekin taloudellista apua tarviiville..

- aikoinaan kun tulin yh-äidiksi, kiersin kirpparilla etsimässä mitä huonekaluja tarttin. menin sossuun ja selitin että tartten lapsille sängyt, eihän ne voi lattiallakaan nukkua. löysin halvalla ja kerroin hinnat. sain myös verhoja, liinavaatteita ym tarpeellista. sossun kanssa sovittiin mitä haen, ja ne laittoi rahan tilile niitä varten.
kodin perustaminen ois muutoin ollut mahdotonta. mutta siis kannattaa kysyä! kaverin sai telkkarin ja pleikkarinkin sossun maksamana, kun kuulema lapsella tarvii olla telkkari :)
 
No kannattiko jonkun rentun ja teinijuopon kanssa paneskella amiscorollan takapenkillä vahinkolaukaus? Nyt valitetaan että on rahat loppu... oota 18v asti ja ota pikavippi, se auttaa rahapulaan hetkellisesti.
Jäi näin kertoo henkilö jolla on ikää? Kukaan järkevä ei kehota ottamaan pikavippiä, niin moni on niiden kanssa hirveissä kirteissä eikä pois pääsyä ole !
 
Jäi näin kertoo henkilö jolla on ikää? Kukaan järkevä ei kehota ottamaan pikavippiä, niin moni on niiden kanssa hirveissä kirteissä eikä pois pääsyä ole !
Itse olen kerran ottanut joskus aikoinaan kun ilman sitä ei olisi rahat riittäneet mihinkään. Loistavaa palvelua kohtuukorolla kun piti nopeasti saada rahaa. Kiitos siitä pikavippiyhtiöille, ei ole minun vika jos otatte lainaa kohtuuttomasti.:)
 
Itse olen kerran ottanut joskus aikoinaan kun ilman sitä ei olisi rahat riittäneet mihinkään. Loistavaa palvelua kohtuukorolla kun piti nopeasti saada rahaa. Kiitos siitä pikavippiyhtiöille, ei ole minun vika jos otatte lainaa kohtuuttomasti.:)
Sanassa otatte viittaat että minäkin olisin ottanut ja ei en todellakaan ole ottanut enkä ota enkä suosittele kenenkään ottavan !
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina

Yhteistyössä