18v ja jälleen raskaana,kaksosia odotan

mia
16v sain ensimmäisen lapseni, Mona Susannan :heart:
Silloin oli vaikeaa,kun poikaystävä(silloin 20v) ei tuntunut mitenkään ymmärtävän,että hänestä tulee isä. Lopulta sitten itse kertoi minulle kauniisti miten asiat ovat,ja hän haluaisi olla rauhassa ja miettiä asiaa itekseen. Hyväksyin tämän.
Pian tää mies tuli ja sanoi hyväksyneensä asian.

Nyt asiat hyvin,ja mä raskaana!!! :heart: :D
Kaksosia odotan jo rv 36+5 ja sais tulla jo! :heart:

Ilosia ollaan ja oli vaan pakko hehkuttaa tästä asiasta tänne!
Elämä on menossa oikeaan suuntaan ja vanhemmatkin hyväksyvät tämän.
Nyt kihoissa tämän miehen kanssa onnellisesti. :D
Tuleva isosiskokin on jo innoissaan :D
 
taizi
Heippa ja onnea!!!(Olen kyllä kateellinen)
Olen itekkin 18 ja just sain lukion loppuun..Mutta taitaa mennä viel ainakin pari vuotta ennenku tähän perheeseen lapsia siunaantuu.

Ollaa oltu kihloissa nyt 5kk:tta...Mies 22...

Saaks kysyä, et mitä oot opiskellu ja millä ihmeellä te pärjäätte siis rahallisesti?
Ku kaikki ihanat vaatteet, vaunut ja tarvikkeet niin kalliita, ja jos sulla 3 lasta sitten? :)

Olis kiva vaa kuulla, ni voisin miehellekkin hiukan perustella, miks voitais aikastaa lasten tekoa B)

Onnea raskautee :flower:
 
onnea.. :flower:
en haluaisi olla sun housuissa :D mulla on yks lapsi enkä tiiä haluanko enempää korkeintaan yhen vaikka neiti on ollu tosi kiltti ja "vaivaton" niin mä en oo kyl ollenkaan mamma-ihminen ehkä tosi vähän... :ashamed: eikö pelota yhtään?
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 12:42 janskura kirjoitti:
onnea.. :flower:
en haluaisi olla sun housuissa :D mulla on yks lapsi enkä tiiä haluanko enempää korkeintaan yhen vaikka neiti on ollu tosi kiltti ja "vaivaton" niin mä en oo kyl ollenkaan mamma-ihminen ehkä tosi vähän... :ashamed: eikö pelota yhtään?
Kyllä sitä vähän pelottaa.. :/ Mutta koska lapsi/lapset ovat odotettuja,ei niin paljoa pelota.. Tottakai sitten pelottaa jos tulee esim.keskenmeno tai syntyy keskosina/sairaina yms..
Mutta kun uskoo,että kaikki menee hyvin niin ei ole syytä pelätä.. :D

Jos et oo yhtään mamma-ihminen niin miksi teillä on 1 lapsi,saanko udella.. :D
 
taizi
Moikka..Höh, olin ihan innolla että jee Mia vastannu, mut etpä sit vastannukkaa mulle :whistle:

Eli haluaisitko hiukan kertoo "teijän elämästänne", miten asutte, onko autoa, millaset tavarat ja mistä rahat kaikkeen?
Anteeks, et oon utelias.Mutta hyvällä vaa kyselen.. :)

Mulla ja miehellä ei meinaa rahta riittää nyttekää, ja mä opiskelija ja mies töissä. 62neliöinen kämppä ja yks auto...

Mia. olis kiva kuulla...
 
Paljon onnea!

Kuulostaa kovin tutulta.. Meidän esikoispoika syntyi minun ollessani 16v ja kaksostytöt syntyivät muutama päivä ennen 19-vuotissyntymäpäivääni. Nyt olen 21v ja koti on täynnä lasten iloista vilinää ja vilskettä! :)

Toivotan teidän perheelle kaikkea hyvää loppuodotukseen sekä voimia vauvaperheen arkeen.

Laita y-viestiä, jos haluat vaihtaa kokemuksia.

 
Paljon onnea!!! Kyllä kaikki varmaan hyvin menee.Toivottavasti! Itselläni ensimmäinen raskaus oli nyt 22 vuotiaana kaksosraskaus:) Identtisettytöt syntyivät ystävänpäivänä rvk:lla 34+3 eli ovat jo pian kolme kuukautta. Olivat syntyessään 1,5kg , mutta ihan terveitä. Kuukauden joutuivat olla sairaalassa kasvamassa ja keräämässä voimia että jaksavat imeä rintaa. kovasti ovat tytöt kasvaneet nyt jo kolme kilosia :D On niissä paljon työtä, mutta on iloakin ja varmasti sitten kunhan oppivat leikkimään keskenään ym. Varmasti ihania hetkiä tulee olemaan.
Paljon voimia sinulle ja koko perheelle raskauteen ja myös sitten vauvojen hoitoon!!!
 

Yhteistyössä