19-vuotiaan tulevan mamman blogi!!

  • Viestiketjun aloittaja "MiuMiu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="eee";28175588]Onko ap ruotsinkielinen vai todellakin tulossa isoäidiksi noin nuorena?[/QUOTE]

Voi vitsi sulla on aina niiin nerokkaita vastauksia! :) Onko palstamammatkin isoäitejä?
 
"vieras"
Mikäs siinä. Itsekin sain esikoiseni jo 20v.
Mun mielestä on ihan yleistä blogimaailmassa että kirjoitetaan juuri pinnallisista asioista eli paljon niistä ostoksista. Monissa lapsiblogeissakin pääosassa on todellakin ne hankinnat! :)
 
"hipsu"
Jotenkin mulle tuli vahvasti tunne, että blogi on keksitty.....mutta jos tämä nyt onkin totta niin miettikää sitä koiranpennun ottoa vielä. Se voi olla aika haastavassa iässä, kun teidän vauva syntyy
 
"MiuMiu"
Huhuh mitä tekstiä olette laittaneet... juuri tämän kaltaisten ihmisten vuoksi en halua pitää julkista blogia ja selittää koko elämääni sinne. Kyllä, olen ehkä vähän raukka, mutta tahdon pitää salaisen päiväkirjani. Koiramme voi hyvin ja meillä on aikaa sille paljon. ?

Onneksi meidän vauva, meidän koira tai minun shoppailut eivät ole teiltä pois! ;) Peace and love ?
 
"jep"
[QUOTE="MiuMiu";28440978]Huhuh mitä tekstiä olette laittaneet... juuri tämän kaltaisten ihmisten vuoksi en halua pitää julkista blogia ja selittää koko elämääni sinne. Kyllä, olen ehkä vähän raukka, mutta tahdon pitää salaisen päiväkirjani. Koiramme voi hyvin ja meillä on aikaa sille paljon. ?

Onneksi meidän vauva, meidän koira tai minun shoppailut eivät ole teiltä pois! ;) Peace and love ?[/QUOTE]

Ehkä se on viisainta. Jos ei kestä mitään negatiivista tai kykene ottamaan vastaan eriäviä mielipiteitä niin paras olla kirjoittamatta blogia ollenkaan. Mikä tuon blogisi tarkoitus edes on? Oletko katsonut millaisia on nuo suositut blogit? Ota oppia niin blogisi paranee huomattavasti.
 

Yhteistyössä