1988 syntyneet Äidit!

äiti88
pikkuGreippi Otsikko: VS: 1988 syntyneet Äidit!
täälää yks 88-mamma
mulla 1v2kk poika

Eilen klo 23:07

Millon teidän poika on syntyny? Meillä synttärit oli 12.9, että aika saman ikäset poitsut meillä :D
 
ompa täällä aika monta -88 syntynyttä äippää =) ite oon myös 18, alkuvuodesta täytän 19. Me aloitettiin just poikaystävän kanssa yritys, ja toivon mukaan siinä uudenvuoden kieppeillä sais testailla! Oon kärsinyt vauvakuumeesta ainakin kolme vuotta jo, ja nyt odotan kyllä tosi onnellisena että koska tärppää... :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 10:24 mmiilia kirjoitti:
ompa täällä aika monta -88 syntynyttä äippää =) ite oon myös 18, alkuvuodesta täytän 19. Me aloitettiin just poikaystävän kanssa yritys, ja toivon mukaan siinä uudenvuoden kieppeillä sais testailla! Oon kärsinyt vauvakuumeesta ainakin kolme vuotta jo, ja nyt odotan kyllä tosi onnellisena että koska tärppää... :heart:
:hug: Stemiä yritykseen! Itse olin tuossa jamassa vuosi sitten ;)
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 22:05 tytön-äiti kirjoitti:
täällä kans yks -88 äiti. Tyttö täytti justiin 3vuotta ja seuraavan LA23.06.06
+joukossa myös miehen 3v5kk poika:)
Teillä onkin aikaisin isohko perhe perustettu.En millään pahalla tarkoittanut.. =)
Hienoa jos homma onnistuu,meillä kun aviomiehen kanssa vielä yritysvaiheessa..
 
äiti-88 me ollaan espoosta :)


joo onhan meitä täällä ihmeen monta... muuten en sitten saman ikäsiä mammoja oikeen tunne mutta jee meitä löytyy ja paljon!!!! :D

zemppiä kaikille yrittäville! :hug:

miulla oli myös uusiks se veevikuume mut sit tuli niin paljon huonoja asioita elämässä kerralla että se vähän unohtu mutta nyt "pelkään" että oon raskaana ja samalla toivon...

toivottavasti tähän alotukseen ei tuu niitä ns.häiriköitsijöitä...
 

Yhteistyössä