1v katsoo telkkua, hyvä vai huono juttu?

  • Viestiketjun aloittaja mie ap
  • Ensimmäinen viesti
mie ap
Meidän reilu 1v on nyt kiinnostunut telkusta. Mä en oikeen tiedä onko se hyvä vai huono asia. Nyt katselee intensiivisesti lastenohjelmaa. Muihin ohjelmiin ei oikeen vielä reagoi kuin hetkellisesti. Tai jos telkusta tulee musiikkia, niin alkaa tanssia.
Mietin tässä että ollakko tyytyväinen kun saankin yhtäkkiä hetken vapauksia itsekseni telkun ollessa "lapsenvahti" vai huolestunko jo nyt? Meillä on myös 13v ja hän kun ei muuta tekiskään kuin tuijottais telkkua tai tietsikkaa jos vaan lupa annettais. Mitä olette mieltä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie ap:
Meidän reilu 1v on nyt kiinnostunut telkusta. Mä en oikeen tiedä onko se hyvä vai huono asia. Nyt katselee intensiivisesti lastenohjelmaa. Muihin ohjelmiin ei oikeen vielä reagoi kuin hetkellisesti. Tai jos telkusta tulee musiikkia, niin alkaa tanssia.
Mietin tässä että ollakko tyytyväinen kun saankin yhtäkkiä hetken vapauksia itsekseni telkun ollessa "lapsenvahti" vai huolestunko jo nyt? Meillä on myös 13v ja hän kun ei muuta tekiskään kuin tuijottais telkkua tai tietsikkaa jos vaan lupa annettais. Mitä olette mieltä?
mikä on lapsellenne parasta
 
Meijän 1v on ihan samanlainen. Meillä on tosi harvoin telkkari päällä eli luulen että se on hänelle myös suuri ihmettelemisen aihe. Mutta enpä usko että tuo vielä lapsesta mitään tv-addiktia tekee :)
 
Ei hyväksi aivojen kehitykselle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie ap:
Meidän reilu 1v on nyt kiinnostunut telkusta. Mä en oikeen tiedä onko se hyvä vai huono asia. Nyt katselee intensiivisesti lastenohjelmaa. Muihin ohjelmiin ei oikeen vielä reagoi kuin hetkellisesti. Tai jos telkusta tulee musiikkia, niin alkaa tanssia.
Mietin tässä että ollakko tyytyväinen kun saankin yhtäkkiä hetken vapauksia itsekseni telkun ollessa "lapsenvahti" vai huolestunko jo nyt? Meillä on myös 13v ja hän kun ei muuta tekiskään kuin tuijottais telkkua tai tietsikkaa jos vaan lupa annettais. Mitä olette mieltä?
mikä on lapsellenne parasta
palstan juttujen perusteella monet eivät todellakaan tiedä, mikä on lapselle parasta. Minusta yksivuotiaan ei tarvitse katsoa telkkaria ollenkaan, ja lastenlääkärit ovat täysin samaa mieltä.
 
Me ollaan otettu sellanen periaate, että telkkari on kiinni kun tyttö 1v3kk on hereillä (paitsi jalkapalloa mies joskus katsoo). Nyt ollaan pari kertaa katottu youtubesta Pingua, tyttö kyllä katsoo mielellään ja nauraakin jutuille. Mutta musta telkkari ei oo hyvästä kenellekään, ainakaan pienelle lapselle. En toki ajattele, että satunnaisesta telkkarin katselusta mitään vaaraa olisi, enkä suhtaudu asiaan mitenkään fanaattisesti. Ja varmasti parin vuoden kuluttua joka lauantai-aamu työnnetään lapsi katsomaan pikku kakkosta, mutta ei vielä. Näin meillä. :)
 

Yhteistyössä