2.12 ja minä vihaan joulukalentereita jo nyt

Voi hitto!! Olis pitäny jättää kokonaan hommaamatta koko kalenterit!! Toinen aamu ja tappelu ihan kamala.
Syödäänkö ensin aamupala ja sitten se hiton suklaa |O |O

Ei tätä huutoa oikeesti jaksa!! Mutta en anna periksikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Voi hitto!! Olis pitäny jättää kokonaan hommaamatta koko kalenterit!! Toinen aamu ja tappelu ihan kamala.
Syödäänkö ensin aamupala ja sitten se hiton suklaa |O |O

Ei tätä huutoa oikeesti jaksa!! Mutta en anna periksikään.
Mä pelkäsin, että meillä käy noin!
Mut ainakin nää kaks aamua mennyt hyvin...
Nyt poika ei taida edes muistaa, että syötyään saa avata luukun.

Mut pidä pintas! Et anna periksi!
Ja muistuta niitä vekaroita, että tontut kattelee! :xmas:
 
Meillä taas syödään aamupala hoidossa ja aamulla lapset herää (kerrankin) hyvällä päällä kun saa avata kalenterin ihan ensimmäisenä :whistle: :D
Nyt sitten on mukava odotella koulun alkua (istun koulussa 1,5h aiemmin kun pääsen avon kyydillä) kun aamukin on mennyt hyvin ja lapset aloittanut hoidon innoissaan (tai siis toinen vain ei 9v hoidossa..).
 
toinen joulukuuta
Onneks meillä on opittu jo siitä lähtien kun kalenterit aikanaan ensimmäisen kerran hommaattiin että suklaa vasta siten kun aamupala syöty ja tähän asti menny hyvin tuo sääntö. nyt onkin tänä jouluna ite tehty kalenteri johon tonttu tuo yöllä jotain ja joka kerta ei sitä karkkia siellä ole. tänään oli jouluiset koristeet ja hymy lapsilla korvissa :)
 
Wieras
Meillä lapset heräs 6.30 ja annoin ne suklaat syödä kun puuro on 8 jälkeen. Tykkäävät muuten enemmän kuva- kuin suklaa kalentereista! Oon yleensä ostanut halvimmat mahdolliset suklaakalenterit, mut tänä vuonna ostin pojalle 5v salama-suklaakalenterin ja tytölle 3v helinä-keiju suklaakalenterin. Olivat tosi pettyneitä kun suklaassa ei oo kuvaa vaan lukee pelkästään disney..
 
kiki
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olen varmaan hassu äiti ja leväperäinenkin, mutta en ole edes koskaan ajatellutkaan että aamupala ensin. :eek: :ashamed: :snotty:
Huh, mä jo luulin et olen täysin epäonnistunut äitinä, kun meilläkin saa luukun avata heti herättyä. hyvin on maistunu aamupala sen jälkeenkin
 
Minulle ois ihan sama missä järjestyksessä menis kalenterin avaaminen ja aamupala mut noi mein kummajaiset on joka vuos pitäny ittestään selvyytenä et ensin aamupala ja sit kalenteri :eek:
Jopa tuo pieninkin ens syö ja sit avaa kalenterin, ilman huutoja :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Minulle ois ihan sama missä järjestyksessä menis kalenterin avaaminen ja aamupala mut noi mein kummajaiset on joka vuos pitäny ittestään selvyytenä et ensin aamupala ja sit kalenteri :eek:
Jopa tuo pieninkin ens syö ja sit avaa kalenterin, ilman huutoja :eek:
Sulla on kiltit ja järkevät lapset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olen varmaan hassu äiti ja leväperäinenkin, mutta en ole edes koskaan ajatellutkaan että aamupala ensin. :eek: :ashamed: :snotty:
Huh, mä jo luulin et olen täysin epäonnistunut äitinä, kun meilläkin saa luukun avata heti herättyä. hyvin on maistunu aamupala sen jälkeenkin
Minäkin hyppään tähän pinkkaan. Ite jopa raijaan kalenterin lapselle sänkyyn, kun herää ja pyytää sitä sinne. Se on peruja omasta lapsuudestani, se oli asia mitä sai itse määrätä ja tuntui niin hurjan tärkeältä =)
 
vieras
Meillä 2,5v:llä on kuvakalenteri (Tuli paikallisen lehden mukana). Avaa sen ennen hoitoon lähtöä, kun on haalarit jo päällä ja tietty aamuhommat tehtynä. Tykkää kovasti avata luukkua ja katsoa, mitä sieltä löytyy :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ei kai se yks pieni suklaa enen aamupalaa ole pahitteeksi. meilä saa valita,mutta ainkin nuo nuoremmat haluaavata lukkunsa aamupalan jälkeen.
Ei varmasti olisi pahaksi, jos suostuisivat sen jälkeen aamupalalle. Mutta kun siinä käy niin, että aletaan huutaa lisää suklaata, ja 2v heittää aamupalan pois ja kiljuu kaleteria. :whistle:

Parempi näin. Tai siis eihän se hyvä ole, kun joutuu huudattamaan, mutta ennemmin se näin päin antaa periksi.
 
Mä en kans ole tän kalenteriasian kans ole ollu niin kauheen jyrkkä
:ashamed: Se on kuitenkin niin pieni pala suklaata, ja hyvin ainakin eilen maistui aamupala kalenterin avauksen jälkeenkin. Mutta jokainen tyylillään :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ei kai se yks pieni suklaa enen aamupalaa ole pahitteeksi. meilä saa valita,mutta ainkin nuo nuoremmat haluaavata lukkunsa aamupalan jälkeen.
Ei varmasti olisi pahaksi, jos suostuisivat sen jälkeen aamupalalle. Mutta kun siinä käy niin, että aletaan huutaa lisää suklaata, ja 2v heittää aamupalan pois ja kiljuu kaleteria. :whistle:

Parempi näin. Tai siis eihän se hyvä ole, kun joutuu huudattamaan, mutta ennemmin se näin päin antaa periksi.
Joo 2v on vielä liian pieni ymmärtämään suklaakalenterin ideaa paitsi tietty siltä kantilta että jos isommat saa niin kyllä hänenkin on saatava omansa :D
Meillä on vasta 3v tajunnut ilman vastaväitteitä että se on vain se yksi pala suklaata per päivä.
Meillä ei tänä vuonna suklaakalentereita olekaan vaan pieniä itsetehtyjä ylätyksiä, tänään oli pihlajakarkit lapsille ja annoin kuopuksen 2v syödä ennen aamupalaa koska olisi tullut kamala huuto jos ei olisi saanut.. ja lapsi on niin hyväruokainen että tiesin ettei vaikuta aamupalan maistumiseen. 4,5 vuotias sen sijaan päätti itse että karkki on jälkkäriä ja söi sen vasta aamupalan jälkeen. :)
 
Meillä kuopus nosti tänään metelin kun mä avasin luukun ja otin suklaan.

Eli ensin poika sai vaan sen luukun halki niin että se ei auennut vaan se kuva osuus repes irti pahvista, mä autoin raottamalla luukkua niin että sai kynnen sinne luukun alle ja aukastua sen kokonaan. Suklaa taas ei irronnu muovista ja mä tökkäsin sen veitsellä (kiitos palstalle vinkistä ) irti ja annoin pojalle.

Mä en jaksa jos tou saa raivarit auttamisesta joka aamu jouluun asti. :xmas:
 

Yhteistyössä