2,5v nukuttaminen..

oon aina nukuttanu pojan menemällä viereen ja ollu siinä kunnes nukahtaa,viiemaikoina alkanu venymään nukutus jopa 1,5h mittaiseksi showksi että raahataan leluja ja luetaan satuja uudestaan.sit mulle riitti yks ilta;laitoin pojan sänkyyn ja toivotin hyvät yöt.menin tiskaamaan,ja kävin tovin päästä kurkkaamassa mitä touhuaa SE NUKKUI!olin ihan ihmeissäni,kokeilin samaa seuraavana iltana ja kas,sehän toimii..!voiko tää oikeesti olla näin helppoa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi se:
siksi en ymmärrä vanhempia jotka nukuttaa lapsiaan tuntitolkulla.Kyllä ne nukahtaa,kun antaa mahdollisuuden.
Et oo sitten meidän tenavia tavannut :whistle:
Kokeiltu on, helpommalla mennään näin. Vanhemman voi jo toki jättää itsekseen nukahtamaan, mutta juniori on aika kova pala...
 
kokeilenpa
minäkin samaa. Samalla tavalla olemme nukuttaneet nyt 2 2 kk ikäisitä tyttöä ja miettinyt miten onnistuisi opettaa yksin nukahtamaan, meilläkin nukutus on välillä vienyt toista tuntia, melkoista showta ollut, välillä nukahtaa kymmenessä minuutissa. Kiitos vinkistä!!!
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja voi se:
siksi en ymmärrä vanhempia jotka nukuttaa lapsiaan tuntitolkulla.Kyllä ne nukahtaa,kun antaa mahdollisuuden.
Et oo sitten meidän tenavia tavannut :whistle:
Kokeiltu on, helpommalla mennään näin. Vanhemman voi jo toki jättää itsekseen nukahtamaan, mutta juniori on aika kova pala...

siksi kannattaa opettaa jo heti pinniksessä ollessa,ei tule sitten hankaluuksia kun siirtyy oikeeseen sänkyyn,vaan tietää jo mikä on homman nimi:sänkyyn viedään ja sinne jäädään nukkumaan...
 
Mama the Strange
Mä myös nukutin poikaa pitkään makoilemalla itse vieressä, mutta kas kumma, mun yhtenä iltana jätin pojan kylmästi sänkyyn yksin ja lähdin tekemään kouluhommia niin poika nukahti melkein heti. Nykyään poika jää iltasadun ja -laulun jälkeen yksin sänkyyn. Joskus saattaa mennä kauankin ennenkuin nukahtaa, mutta ei tule sängystä pois eikä huutele äitiä, vaan höpöttelee ja laulelee unikavereidensa kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja voi se:
siksi en ymmärrä vanhempia jotka nukuttaa lapsiaan tuntitolkulla.Kyllä ne nukahtaa,kun antaa mahdollisuuden.
Et oo sitten meidän tenavia tavannut :whistle:
Kokeiltu on, helpommalla mennään näin. Vanhemman voi jo toki jättää itsekseen nukahtamaan, mutta juniori on aika kova pala...

siksi kannattaa opettaa jo heti pinniksessä ollessa,ei tule sitten hankaluuksia kun siirtyy oikeeseen sänkyyn,vaan tietää jo mikä on homman nimi:sänkyyn viedään ja sinne jäädään nukkumaan...
Kyllä mä kokeilin.....
Esikoinen itki kipujaan eli sen ymmärrän miksi oli niin pitkään hankaluuksia nukuttamisen kanssa, nuoremmalle kokeilin sitten sääntöjen mukaan nukuttamiset tehdä :) huonolla menestyksellä.
Kyllä mä koirat saan tavoille :whistle: ehkä mä sen kolmannen sitten jo saisinkin nukkumaan! :)
 

Yhteistyössä